Hmmms tja dat is vraag twee. Er komen kom ik nl wel. Daar overleven ff vraag twee. Hahaquote:Op maandag 1 april 2024 18:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet je wel flink poen hebben om naar Alaska te gaan
Vind deze ook mooiquote:Op maandag 1 april 2024 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel een goede zijn geweest. Sorry @:justink
Hier al een paar uur zon, heb net lekker buiten gezetenquote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Viel idd mee met de regen hier, volgens die stomme buienradar hele middag regen
Wil je ook een fok! Vriendinnetje ?quote:Op maandag 1 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
Haha het zou toch mooi zijn als nu een vrouw dit leest en denkt. Ja precies wat ik zelf dacht.
Maargoed denk dat ik toch maar ff moet blijven dromen. 😴
Doe maar niet. Eerste tip zou zijn om te stoppen met rokenquote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil je ook een fok! Vriendinnetje ?
Moet je justin of devzero om tips vragen.
DTS winnenquote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Owh ja hoor sluit niks uit wat dat aan gaat.quote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier heel flauw zonnetje..quote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier al een paar uur zon, heb net lekker buiten gezeten
Nee joh slofje voorquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik blijf roken gaat het aan shag alleen 96 euro per week kosten.
11 jaar terug nog geen 10tje per week, kan ook langer geleden zijnquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar is meer voor nodig kree.quote:
Jij doet het hier sowieso goed bij de vrouwtjesquote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ja hoor sluit niks uit wat dat aan gaat.
Dat is bijna 2 weken aan boodschappen johquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rook je btw wel veel. Hahaha ik red het nog welquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |