SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door devzero op 01-04-2024 18:35:20 ]![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 18:23 schreef devzero het volgende: [..] Ik heb een uitermate goede tip voor je zodat het gratis is
Wil ergens ook poging doen maar dat lekker buiten zitten op balkonnetje met een sigaretje is wel heerlijk net als even een rookpauze als je net veel klanten hebt moeten helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Denk dat ik ook nooit meer met ov ga als ik moet stoppen met roken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ALweer geen felicitatie TT voor JustinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Hahah ja alleen als in soms. Maar heb natuurlijk toch nog best hoop dingen wel erom heen. Die zou ik dan ook moeten opgeven. Zou niet alleen doen denk.quote:Op maandag 1 april 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende: [..] Hier ben je toch ook alleen, wie weet vind je in het verre wel je dekseltje
Do what you love, love what you do!![]()
Als je wilt door gaan met roken zul je of je shag in het buitenland halen of veel betalen. Maar uiteindelijk blijft het een dure hobbyquote:Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil ergens ook poging doen maar dat lekker buiten zitten op balkonnetje met een sigaretje is wel heerlijk net als even een rookpauze als je net veel klanten hebt moeten helpen.![]()
Echt stel hè en ff natuurlijk fantasie. Als er nu een leuke meid tegen mij zou zeggen. Kreetje ik ben het zat hier en wil weg. Ga je mee?
Dat zou ik doen nl dan. Maarja hoop fantasie he wss.
Maar meen dit echt trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ach zelfs Speklap dacht er niet aan en denk niet dat JK er wakker van ligt. En de dag is nog niet om.quote:Op maandag 1 april 2024 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel een goede zijn geweest. Sorry @:justink![]()
Moet je wel flink poen hebben om naar Alaska te gaanquote:Op maandag 1 april 2024 18:30 schreef kree het volgende:
Echt stel hè en ff natuurlijk fantasie. Als er nu een leuke meid tegen mij zou zeggen. Kreetje ik ben het zat hier en wil weg. Ga je mee?
Dat zou ik doen nl dan. Maarja hoop fantasie he wss.
Maar meen dit echt trouwens.![]()
Te laat. Hij heeft even zijn 30 minuten van faamquote:Op maandag 1 april 2024 18:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach zelfs Speklap dacht er niet aan en denk niet dat hij JK er wakker van ligt. En de dag is nog niet om.![]()
Buitenland is ook niet echt een optie zonder eigen auto etc. ik las op reddit al over een man van 69 die al geprobeerd heeft te stoppen die een moeilijke jeugd had gehad die zijn kinderen had verteld te denken aan zelfmoord nu.quote:Op maandag 1 april 2024 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je wilt door gaan met roken zul je of je shag in het buitenland halen of veel betalen. Maar uiteindelijk blijft het een dure hobbyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmmms tja dat is vraag twee. Er komen kom ik nl wel. Daar overleven ff vraag twee. Hahaquote:Op maandag 1 april 2024 18:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet je wel flink poen hebben om naar Alaska te gaanDo what you love, love what you do!![]()
Viel idd mee met de regen hier, volgens die stomme buienradar hele middag regen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vind deze ook mooiquote:Op maandag 1 april 2024 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel een goede zijn geweest. Sorry @:justink![]()
![]()
Hier al een paar uur zon, heb net lekker buiten gezetenquote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Viel idd mee met de regen hier, volgens die stomme buienradar hele middag regen![]()
Haha het zou toch mooi zijn als nu een vrouw dit leest en denkt. Ja precies wat ik zelf dacht.
Maargoed denk dat ik toch maar ff moet blijven dromen. 😴Do what you love, love what you do!![]()
Wil je ook een fok! Vriendinnetje ?quote:Op maandag 1 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
Haha het zou toch mooi zijn als nu een vrouw dit leest en denkt. Ja precies wat ik zelf dacht.
Maargoed denk dat ik toch maar ff moet blijven dromen. 😴
Moet je justin of devzero om tips vragen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe maar niet. Eerste tip zou zijn om te stoppen met rokenquote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil je ook een fok! Vriendinnetje ?
Moet je justin of devzero om tips vragen.![]()
![]()
DTS winnenquote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je justin of devzero om tips vragen.![]()
![]()
Owh ja hoor sluit niks uit wat dat aan gaat.quote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je justin of devzero om tips vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Hier heel flauw zonnetje..quote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier al een paar uur zon, heb net lekker buiten gezeten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als ik blijf roken gaat het aan shag alleen 96 euro per week kosten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee joh slofje voorquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
115 euro.Do what you love, love what you do!![]()
11 jaar terug nog geen 10tje per week, kan ook langer geleden zijnquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daar is meer voor nodig kree.quote:
En mijn date agenda zit voorlopig vol. Je kan in januari 2025 een verzoek indienenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jij doet het hier sowieso goed bij de vrouwtjesquote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ja hoor sluit niks uit wat dat aan gaat.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat is bijna 2 weken aan boodschappen johquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Of 8 boekenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Rook je btw wel veel. Hahaha ik red het nog welquote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met 1
Pakje vannelle per week.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: