Wat niet is is niet zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 1 april 2024 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor ik schaam me er ook onwijs niet meer
Voor onderhand.
Of hoe leg ik t uit. Dat je ff knuffel elkaar geeft en deelt met elkaar. Mss is dat het goeie woord.
Tis wel want zit ik alleen hè. Dat ik dan mss ff iemand knuffel wilde geven.
Heb je geluid? Die uit 1918 zat geen geluid bijquote:Op maandag 1 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm. Hmmms goeie. Dat weet ik eigenlijk niet. ? Ik ben van “83 hè dus die van 1918 is mss wel wat vroeg als het al te vinden is
Oh die had ik laatst ook op, prima te vreten iddquote:
Deze was het.quote:Op maandag 1 april 2024 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je geluid? Die uit 1918 zat geen geluid bij
Tis lang en beetje oudbollig. Maar ok als je keertje tijd hebt zou doen. 😉quote:Op maandag 1 april 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
heb hem opgeslagen maar beloof niet dat ik ga kijken
Heb nooit zoveel geduld/tijd om een film te kijkenquote:Op maandag 1 april 2024 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Tis lang en beetje oudbollig. Maar ok als je keertje tijd hebt zou doen. 😉
Nouja voor als je iets korts zoekt. Nee dan is het niks voor je die film. Maar denk toch het is de moeite om te kijken.quote:Op maandag 1 april 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit zoveel geduld/tijd om een film te kijken
Ik speel hem wel op 4x speedquote:Op maandag 1 april 2024 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Tis lang en beetje oudbollig. Maar ok als je keertje tijd hebt zou doen. 😉
Zie linkje. Maar moet jullie wel teleur stellen alsquote:
Uiteraard. Trage film datquote:Op maandag 1 april 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je dat ook weleens met de film Speed gedaan?
Doe es gekquote:Op maandag 1 april 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik er een tweede waasdag van maken
Had in de ochtend moeten beginnen en daarna door de meubelboulevard zwalkenquote:
Gemiste kansquote:Op maandag 1 april 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had in de ochtend moeten beginnen en daarna door de meubelboulevard zwalken
quote:Op maandag 1 april 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
https://speld.nl/2022/04/(...)-zat-het-ook-alweer/
Is jou renovatie van de badkamer al klaar?quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daarom ben ik lekker zaterdag naar de bankenboer gegaan
Al 4 maandenquote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is jou renovatie van de badkamer al klaar?
Mensen vervelen zich als ze een extra dagje vrij zijnquote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef kree het volgende:
Het is eigenlijk typisch. En wie dit snapt moet het me uitleggen.
Dat Pasen dan de dag is om naar de IKEA te gaan ofzo. Hahahaha wtf. Wmb allemaal retarded ben je dan. Want ie weet is druk. Je weet file je weet tis sowieso crap spul. Maar hoe dat dan een soort van leuk iets is met Pasen. ? Iemand die me dat uit kan leggen. ?
Ach ja, sommige gaan naar de Ikea, anderen proberen je het paasverhaal de strot door te duwenquote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef kree het volgende:
Het is eigenlijk typisch. En wie dit snapt moet het me uitleggen.
Dat Pasen dan de dag is om naar de IKEA te gaan ofzo. Hahahaha wtf. Wmb allemaal retarded ben je dan. Want ie weet is druk. Je weet file je weet tis sowieso crap spul. Maar hoe dat dan een soort van leuk iets is met Pasen. ? Iemand die me dat uit kan leggen. ?
Ja nouja moet zeggen laatste keer daar gehaktballetje was nog ok. Maargoed zag toen de lol al niet van in. En nu nog niet. Kun je ook naar t strand of stuk door duin wandelen denk.quote:Op maandag 1 april 2024 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mensen vervelen zich als ze een extra dagje vrij zijn
Gewoon stoppenquote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
Gvd 25 euro voor pak shag.
Ok nieuws heeft gelijk. Uit buitenland halen idd.
LIEVquote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Stond een lange file bij de Hornbach in de stad las ik
Lovelyquote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Daarom. Hahaha terwijl je er elk weekend naar heen kunt gaan.quote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Mss nog hè want sluit t niet uit. Maar zou dat niet doen omdat de prijs nu ineens weer hoger gaat worden.quote:
Ik had de trailer gekeken van die serie van jou en dacht: dat ziet er veelbelovend uit!quote:
Ditquote:Op maandag 1 april 2024 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met door blijven roken steek je inderdaad een dikke vinger op naar de politiek.
Dat zal ze leren!
Oh echt, heeft die al eerder op netflix gestaan dan? Of een andere streaming dienst?quote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had de trailer gekeken van die serie van jou en dacht: dat ziet er veelbelovend uit!
Ik die serie kijken... Vond het lekker wegkijken, maar op een gegeven moment vond ik een bepaalde scène wel erg herkenbaar. Bleek dat ik die serie paar jaar geleden al gekeken had![]()
Welken serie?quote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had de trailer gekeken van die serie van jou en dacht: dat ziet er veelbelovend uit!
Ik die serie kijken... Vond het lekker wegkijken, maar op een gegeven moment vond ik een bepaalde scène wel erg herkenbaar. Bleek dat ik die serie paar jaar geleden al gekeken had![]()
Hoe kan het dat je dat vergeten bentquote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja op Netflixquote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, heeft die al eerder op netflix gestaan dan? Of een andere streaming dienst?
Heb nog niet verder gekeken..
En datquote:
Een beetje zoals veel mensen hebben met kerk-indoctrinatie? Of is dat anders?quote:Op maandag 1 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
Jullie onderschatten btw hoe dit werkt voor mij. Want dat laatst mss ga ik maar stoppen met roken. Niet omdat het duurder werd ofzo. En nog steeds voor de paar die nog roken dat ik t dan ook gezellig vind.
Maaaar ok na dit nieuws denk ik alweer. Fuck de regering. En ga er alleen maar meer tegenin.
Hou je het niet bij in een excel bestandjequote:Op maandag 1 april 2024 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja na de zoveelste serie vergeet je er wel eens één
Juist :’)quote:Op maandag 1 april 2024 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met door blijven roken steek je inderdaad een dikke vinger op naar de politiek.
Dat zal ze leren!
Daar staat alleen de poephistorie van @Speklap3000quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hou je het niet bij in een excel bestandje
En welk land is beter dan NL, volgens jou?quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Juist :’)
Hahaha nu weet ik ook wel dat het zo niet echt is. Maar ze mogen wel eens kappen met dat regulerende gedrag. Over van alles trouwens.
Tis. NL waar ik trots op was zo hè. Denk ga emigreren.
Wat is de score?quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar staat alleen de poephistorie van @:Speklap3000
Mooi geworden?quote:
Naja goeie vraag. Begrijp me niet verkeerd hè want zie ook goeie dingen er wel in.quote:Op maandag 1 april 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En welk land is beter dan NL, volgens jou?
Succesquote:Op maandag 1 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Naja goeie vraag. Begrijp me niet verkeerd hè want zie ook goeie dingen er wel in.
Maar heb gewoon geen zin in die controlerende.
Ik denk ga off grid wonen ergens in de middle
Of no where. In Alaska ofzo.
T enige is. Zoek nog iemand die met me
Mee gaat. Want wil niet alleen zijn.
Meen dit trouwens serieus. T enige wat me hier houd is dat ik ook niet alleen wil zijn.
Ik las het net 24,14 gemiddeld en 11 euro voor een pakje sigarettenquote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
Ik ben je dankbaar, je spekt goed de kas waar wij allen dan weer profijt van hebbenquote:Op maandag 1 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
Jullie onderschatten btw hoe dit werkt voor mij. Want dat laatst mss ga ik maar stoppen met roken. Niet omdat het duurder werd ofzo. En nog steeds voor de paar die nog roken dat ik t dan ook gezellig vind.
Maaaar ok na dit nieuws denk ik alweer. Fuck de regering. En ga er alleen maar meer tegenin.
Verschrikkelijk he.quote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
Lol ja ik zie het alweer voor me hè als jullie zoiets dan van mij lezen. Hahahahaquote:
Ik heb een uitermate goede tip voor je zodat het gratis isquote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ben je toch ook alleen, wie weet vind je in het verre wel je dekseltjequote:Op maandag 1 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Naja goeie vraag. Begrijp me niet verkeerd hè want zie ook goeie dingen er wel in.
Maar heb gewoon geen zin in die controlerende.
Ik denk ga off grid wonen ergens in de middle
Of no where. In Alaska ofzo.
T enige is. Zoek nog iemand die met me
Mee gaat. Want wil niet alleen zijn.
Meen dit trouwens serieus. T enige wat me hier houd is dat ik ook niet alleen wil zijn.
Ja en dat maakt me dus ook niet uit hè. Maargoed moeten ze het niet te gek gaan maken.quote:Op maandag 1 april 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar, je spekt goed de kas waar wij allen dan weer profijt van hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |