Had in de ochtend moeten beginnen en daarna door de meubelboulevard zwalkenquote:
Gemiste kansquote:Op maandag 1 april 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had in de ochtend moeten beginnen en daarna door de meubelboulevard zwalken
quote:Op maandag 1 april 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
https://speld.nl/2022/04/(...)-zat-het-ook-alweer/
Is jou renovatie van de badkamer al klaar?quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daarom ben ik lekker zaterdag naar de bankenboer gegaan
Al 4 maandenquote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is jou renovatie van de badkamer al klaar?
Mensen vervelen zich als ze een extra dagje vrij zijnquote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef kree het volgende:
Het is eigenlijk typisch. En wie dit snapt moet het me uitleggen.
Dat Pasen dan de dag is om naar de IKEA te gaan ofzo. Hahahaha wtf. Wmb allemaal retarded ben je dan. Want ie weet is druk. Je weet file je weet tis sowieso crap spul. Maar hoe dat dan een soort van leuk iets is met Pasen. ? Iemand die me dat uit kan leggen. ?
Ach ja, sommige gaan naar de Ikea, anderen proberen je het paasverhaal de strot door te duwenquote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef kree het volgende:
Het is eigenlijk typisch. En wie dit snapt moet het me uitleggen.
Dat Pasen dan de dag is om naar de IKEA te gaan ofzo. Hahahaha wtf. Wmb allemaal retarded ben je dan. Want ie weet is druk. Je weet file je weet tis sowieso crap spul. Maar hoe dat dan een soort van leuk iets is met Pasen. ? Iemand die me dat uit kan leggen. ?
Ja nouja moet zeggen laatste keer daar gehaktballetje was nog ok. Maargoed zag toen de lol al niet van in. En nu nog niet. Kun je ook naar t strand of stuk door duin wandelen denk.quote:Op maandag 1 april 2024 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mensen vervelen zich als ze een extra dagje vrij zijn
Gewoon stoppenquote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
Gvd 25 euro voor pak shag.
Ok nieuws heeft gelijk. Uit buitenland halen idd.
LIEVquote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Stond een lange file bij de Hornbach in de stad las ik
Lovelyquote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Stond een lange file bij de Hornbach in de stad las ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |