Daarom. Hahaha terwijl je er elk weekend naar heen kunt gaan.quote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Stond een lange file bij de Hornbach in de stad las ik
Mss nog hè want sluit t niet uit. Maar zou dat niet doen omdat de prijs nu ineens weer hoger gaat worden.quote:
Ik had de trailer gekeken van die serie van jou en dacht: dat ziet er veelbelovend uit!quote:
Ditquote:Op maandag 1 april 2024 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met door blijven roken steek je inderdaad een dikke vinger op naar de politiek.
Dat zal ze leren!
Oh echt, heeft die al eerder op netflix gestaan dan? Of een andere streaming dienst?quote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had de trailer gekeken van die serie van jou en dacht: dat ziet er veelbelovend uit!
Ik die serie kijken... Vond het lekker wegkijken, maar op een gegeven moment vond ik een bepaalde scène wel erg herkenbaar. Bleek dat ik die serie paar jaar geleden al gekeken had![]()
Welken serie?quote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had de trailer gekeken van die serie van jou en dacht: dat ziet er veelbelovend uit!
Ik die serie kijken... Vond het lekker wegkijken, maar op een gegeven moment vond ik een bepaalde scène wel erg herkenbaar. Bleek dat ik die serie paar jaar geleden al gekeken had![]()
Hoe kan het dat je dat vergeten bentquote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja op Netflixquote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, heeft die al eerder op netflix gestaan dan? Of een andere streaming dienst?
Heb nog niet verder gekeken..
En datquote:
Een beetje zoals veel mensen hebben met kerk-indoctrinatie? Of is dat anders?quote:Op maandag 1 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
Jullie onderschatten btw hoe dit werkt voor mij. Want dat laatst mss ga ik maar stoppen met roken. Niet omdat het duurder werd ofzo. En nog steeds voor de paar die nog roken dat ik t dan ook gezellig vind.
Maaaar ok na dit nieuws denk ik alweer. Fuck de regering. En ga er alleen maar meer tegenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |