Hou je het niet bij in een excel bestandjequote:Op maandag 1 april 2024 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja na de zoveelste serie vergeet je er wel eens één
Juist :’)quote:Op maandag 1 april 2024 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met door blijven roken steek je inderdaad een dikke vinger op naar de politiek.
Dat zal ze leren!
Daar staat alleen de poephistorie van @Speklap3000quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hou je het niet bij in een excel bestandje
En welk land is beter dan NL, volgens jou?quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Juist :’)
Hahaha nu weet ik ook wel dat het zo niet echt is. Maar ze mogen wel eens kappen met dat regulerende gedrag. Over van alles trouwens.
Tis. NL waar ik trots op was zo hè. Denk ga emigreren.
Wat is de score?quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar staat alleen de poephistorie van @:Speklap3000
Mooi geworden?quote:
Naja goeie vraag. Begrijp me niet verkeerd hè want zie ook goeie dingen er wel in.quote:Op maandag 1 april 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En welk land is beter dan NL, volgens jou?
Succesquote:Op maandag 1 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Naja goeie vraag. Begrijp me niet verkeerd hè want zie ook goeie dingen er wel in.
Maar heb gewoon geen zin in die controlerende.
Ik denk ga off grid wonen ergens in de middle
Of no where. In Alaska ofzo.
T enige is. Zoek nog iemand die met me
Mee gaat. Want wil niet alleen zijn.
Meen dit trouwens serieus. T enige wat me hier houd is dat ik ook niet alleen wil zijn.
Ik las het net 24,14 gemiddeld en 11 euro voor een pakje sigarettenquote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
Gvd 25 euro voor pak shag.
Ok nieuws heeft gelijk. Uit buitenland halen idd.
Ik ben je dankbaar, je spekt goed de kas waar wij allen dan weer profijt van hebbenquote:Op maandag 1 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
Jullie onderschatten btw hoe dit werkt voor mij. Want dat laatst mss ga ik maar stoppen met roken. Niet omdat het duurder werd ofzo. En nog steeds voor de paar die nog roken dat ik t dan ook gezellig vind.
Maaaar ok na dit nieuws denk ik alweer. Fuck de regering. En ga er alleen maar meer tegenin.
Verschrikkelijk he.quote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
Lol ja ik zie het alweer voor me hè als jullie zoiets dan van mij lezen. Hahahahaquote:
Ik heb een uitermate goede tip voor je zodat het gratis isquote:Op maandag 1 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ben je toch ook alleen, wie weet vind je in het verre wel je dekseltjequote:Op maandag 1 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Naja goeie vraag. Begrijp me niet verkeerd hè want zie ook goeie dingen er wel in.
Maar heb gewoon geen zin in die controlerende.
Ik denk ga off grid wonen ergens in de middle
Of no where. In Alaska ofzo.
T enige is. Zoek nog iemand die met me
Mee gaat. Want wil niet alleen zijn.
Meen dit trouwens serieus. T enige wat me hier houd is dat ik ook niet alleen wil zijn.
Ja en dat maakt me dus ook niet uit hè. Maargoed moeten ze het niet te gek gaan maken.quote:Op maandag 1 april 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar, je spekt goed de kas waar wij allen dan weer profijt van hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |