Je bedoelt belastingquote:Op maandag 1 april 2024 19:03 schreef kree het volgende:
Ik zou doen nl. En heb ik niet over grote bedragen. Maar soms kunnen hele
Kleine beetjes van veel wel helpen.
Maarja zitten haken en ogen aan weet ik. Maar iig mijn idee voor betere wereld.
Ja. Maar het kan soms best lastig zijn voor mensen. Om gewoon rond te komen en weet en snap t.quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk is mijn idee voor betere wereld.
@:hemarookworst
quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk is mijn idee voor betere wereld.
@:hemarookworst
Zeker weten. En ik wist ook waar ik voor koos toen ik mijn lieve jeweetwelkater uit het asiel haalde. Zou hem ook nooit meer kunnen missen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar is het wel altijd waard.
Mijn twee meisjes kosten me ook af en toe klauwen vol geld, maar daar kies je voor als je een huisdier neemt.
Weet ik niet eens hoe zoiets gaat.quote:
Dat zal vaak eenrichtingsverkeer zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet eens hoe zoiets gaat.
Maar laat ik t simpeler stellen dan. Als nou iemand in dit topic echt zegt. Joh jongens en meiden. Ik red dit gewoon niet deze maand met geld. Als we dan mss allemaal paar euro geven is dat opgelost.
Mensen, allemaal ff lappen!quote:Op maandag 1 april 2024 19:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Stijfjes en vagijntjes, ik red het deze maand gewoon niet om een J.C. Verdier La Platine Magnum te kopen
Zo vaak eet ik toch geen hot & spicy burger met 12 chicken wings of pasta bolognese?quote:
Het is een lieve gedachte, maar niet reëel. De een zeurt altijd dat hij het zwaar heeft en de ander hoor je nooit, terwijl diegene het misschien zwaarder heeft. En naar mijn idee zijn de mensen die het echt nodig hebben niet in dit topic en zullen ze het waarschijnlijk ook nooit vragen en willen ze geen medelijden. Maar dat is wat ik denk.quote:Op maandag 1 april 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet eens hoe zoiets gaat.
Maar laat ik t simpeler stellen dan. Als nou iemand in dit topic echt zegt. Joh jongens en meiden. Ik red dit gewoon niet deze maand met geld. Als we dan mss allemaal paar euro geven is dat opgelost.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 1 april 2024 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo vaak eet ik toch geen hot & spicy burger met 12 chicken wings of pasta bolognese?
Mss en zie er dus problemen mee. Ook van wie geef je wat dan he.quote:Op maandag 1 april 2024 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal vaak eenrichtingsverkeer zijn.
ZEGquote:Op maandag 1 april 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mooi ding voor in de badkamer
Ik heb zo'n tantequote:Op maandag 1 april 2024 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een lieve gedachte, maar niet reëel. De een zeurt altijd dat hij het zwaar heeft en de ander hoor je nooit, terwijl diegene het misschien zwaarder heeft. En naar mijn idee zijn de mensen die het echt nodig hebben niet in dit topic en zullen ze het waarschijnlijk ook nooit vragen en willen ze geen medelijden. Maar dat is wat ik denk.
Mja niet echt mijn punt he. Maarja snap hem wel. Helaas herkenbaar.quote:Op maandag 1 april 2024 19:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tante![]()
Als het slecht met iemand gaat, zal ze er alles aan doen om bij iedereen duidelijk te maken dat zij het veel zwaarder heeft
Dat mens is gewoon dit nummer:
Ik heb haar al vijf jaar niet gesproken
Ik reageerde dan ook op Shii, en niet op jouquote:Op maandag 1 april 2024 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Mja niet echt mijn punt he. Maarja snap hem wel. Helaas herkenbaar.
Snap ik. Dat soort mensen zuigen energie en wil je niet in je leven. Ik ken ook wel wat mensen die altijd iets te zeuren hebben over hun situatie en nooit eens een luisterend oor terug hebben. Energieslurpers die ik liever uit de weg ga op dit moment.quote:Op maandag 1 april 2024 19:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tante![]()
Als het slecht met iemand gaat, zal ze er alles aan doen om bij iedereen duidelijk te maken dat zij het veel zwaarder heeft
Dat mens is gewoon dit nummer:
Ik heb haar al vijf jaar niet gesproken
Haha ja alles goed hoor. Zolang we praten enzo wmb prima.quote:Op maandag 1 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op Shii, en niet op jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |