Maar is het wel altijd waard.quote:
Dierenarts niet normaal wat die vragen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De dierenarts wil x-rays gaan maken van het gebit van mijn kat. Misschien moeten er een paar tanden getrokken worden. Dat gaat niet goed koop worden en ik heb het al een paar maanden uitgesteld
Marinade hoop ik dan?quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snel! Reanimeer het met wat saus
Er zijn tegenwoordig wel ziektekostenverzekeringen voor huisdieren, maar mijn kat had al FIV (feline immunodeficiency virus, "kattenaids") toen ik hem adopteerde van het asiel, dus die gaan natuurlijk niets uitkeren.quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar is het wel altijd waard.
Mijn twee meisjes kosten me ook af en toe klauwen vol geld, maar daar kies je voor als je een huisdier neemt.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn vriend @:justink
Die heb ik gelukkig al inderdaadquote:Op maandag 1 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig wel ziektekostenverzekeringen voor huisdieren, maar mijn kat had al FIV (feline immunodeficiency virus, "kattenaids") toen ik hem adopteerde van het asiel, dus die gaan natuurlijk niets uitkeren.
Als ze bij mij een x-ray doen van mijn gebit, dan ben ik niet eens $100 kwijt, zonder tandartsverzekering. In dit geval is het meer dan 10x zoveel. Nou is het ook wat ingewikkelder, want de kat wordt helemaal verdoofd.quote:
Ja klopt, had ik bij mijn kat uit het asiel ook. Had al ingrepen voor blaasgruis gehad, dus die kun je niet meer verzekeren.quote:Op maandag 1 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig wel ziektekostenverzekeringen voor huisdieren, maar mijn kat had al FIV (feline immunodeficiency virus, "kattenaids") toen ik hem adopteerde van het asiel, dus die gaan natuurlijk niets uitkeren.
Mijn kat was een echte vechtersbaas, dus die zat onder de schrammen in het asiel. De eerste paar maanden zaten die schrammen op mijn armenquote:Op maandag 1 april 2024 18:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig al inderdaad
Vraag me af of het onderaan de streep geld scheelt, al verschilt dat natuurlijk heel erg per kat. De mijne zijn so far gelukkig zeer gezond.
Ik heb 1 schoothond die in het verkeerde lichaam is geboren, en 1 rescue die bij een gezin zat die echt niet met katten om konden gaan. (Of specifiek: die hun kinderen de kat gewoon lieten terroriseren. "want ja je moet ze ook kind laten zijn")quote:Op maandag 1 april 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat was een echte vechtersbaas, dus die zat onder de schrammen in het asiel. De eerste paar maanden zaten die schrammen op mijn armen
Deze manquote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar is het wel altijd waard.
Mijn twee meisjes kosten me ook af en toe klauwen vol geld, maar daar kies je voor als je een huisdier neemt.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 schoothond die in het verkeerde lichaam is geboren, en 1 rescue die bij een gezin zat die echt niet met katten om konden gaan. (Of specifiek: die hun kinderen de kat gewoon lieten terroriseren. "want ja je moet ze ook kind laten zijn")
Die 2e is enorm schrikachtig en schuw, maar tegelijkertijd ook heel lief. Als ik zit op lig dan wil ze bij me zijn, maar als ik sta dan vindt ze me eng en rent ze weg.
Maar daarom mag ze bij me op de slaapkamer. Als ik op bed lig dan vindt ze me niet eng, en dan heb ik 's ochtends en 's avonds een aai-sessie van een half uur.
Maar als ik iets te enthousiast aai, dan word ik gebeten.
Toen ik d'r net had beet ze ook full force. Nu doet ze van die protestbijtjes, ze bijt niet meer echt. Progress
quote:Op maandag 1 april 2024 19:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht net dat plaatje van Koning Tetten, en ik kom dit tegen.
@:mario390 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |