Wil je nog een 1ste editie van Ralf & Florian? Ik wil er nog wel een slofje sigaretten bij doen. Die dingen kosten hier maar iets van $7quote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb geen hobbies die onredelijk veel geld kosten.
Zoals 1e editie LP's kopen ofzo. Als je dat doet, dan ben je echt gek
Inslaan!quote:Op maandag 1 april 2024 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je nog een 1ste editie van Ralf & Florian? Ik wil er nog wel een slofje sigaretten bij doen. Die dingen kosten hier maar iets van $7
Ik gun t dr dus ook echt. En is geen goedmakertje ofzo verder.quote:
Dat is de shipping niet waard. De 1e Duitse pressing is zo'n 140 euro waard, de 1e US pressing rond de 37.quote:Op maandag 1 april 2024 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je nog een 1ste editie van Ralf & Florian? Ik wil er nog wel een slofje sigaretten bij doen. Die dingen kosten hier maar iets van $7
Geen extra dekking bij de ziektekostenverzekering?quote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest maar beetje rustig aan doen met geld. Komen nog wel dure tijden aan.
En de rekening van de fysio zal een deze dagen wel op de mat vallen
Rol maar deze kant op danquote:
Nee geen idee, vertel eens?quote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Enig idee hoe vaak ik het hoor van single mannen ergens in de 30 die geld zat hebben, eigen huis hebben en daarna gaan janken over hoe financieel slecht ze het wel niet hebben?
Dot was eerst.quote:
De dierenarts wil x-rays gaan maken van het gebit van mijn kat. Misschien moeten er een paar tanden getrokken worden. Dat gaat niet goed koop worden en ik heb het al een paar maanden uitgesteldquote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest maar beetje rustig aan doen met geld. Komen nog wel dure tijden aan.
Ja vervelend is dat hè. Dat je weet dat je wel wat geld hebt. Maar dat je tegelijk weet. Gaat zo weer bak uit.quote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Noppes. Die aanvullende verzekering daarvoor is het vaak niet waard als je niet standaard bij de fysio loopt. En voor een bril vergoeding hoef ik het ook niet te doenquote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen extra dekking bij de ziektekostenverzekering?
Uiteraard had ik die al gekocht voor ik hier heen was vertrokken. In een winkel in Dusseldorf nog wel. Geen 140 euro voor betaald.quote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is de shipping niet waard. De 1e Duitse pressing is zo'n 140 euro waard, de 1e US pressing rond de 37.
Dan wil ik er zelfs nog wel 14 dollar voor betalen, zo gul ben ikquote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard had ik die al gekocht voor ik hier heen was vertrokken. In een winkel in Dusseldorf nog wel. Geen 140 euro voor betaald.
Dierenarts zijn altijd duur.quote:Op maandag 1 april 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De dierenarts wil x-rays gaan maken van het gebit van mijn kat. Misschien moeten er een paar tanden getrokken worden. Dat gaat niet goed koop worden en ik heb het al een paar maanden uitgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |