Zonde van het geld. Daar had je 2 pakjes shag voor kunnen kopen. 3 als je naar duitsland was gegaanquote:Op maandag 1 april 2024 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Grote uitgaven vorige maand:
Nieuwe werktas en een klein tasje, beide van leder. Heb je levenlang plezier van.
Opbergbakken die niet doorzichtig zijn om deels stoffen en bolletjes wol in op te bergen zodat ze niet afbreken onder uv licht.
En ik heb 1 shirtje gekocht.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heyy daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze man weetquote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde van het geld. Daar had je 2 pakjes shag voor kunnen kopen. 3 als je naar duitsland was gegaan![]()
Als groot deel van de maatschappij blijft roken worden de gezondheidszorg kosten ook hoger. We winnen meer als iedereen stopt met roken.quote:Op maandag 1 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja niet dat ik ooit die kant op zou gaan. Maar nu idd. Zo spelen ze illegaal enzo in de hand. Afgezien nog van dat rokers nu meer opleveren als
Ze kosten.
Maar dat komt ff later hè voor de niet rokers. Premie ff 50% omhoog van je ziektekosten omdat “wij” het niet meer betalen. Of althans niet meer in NLTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niet verwacht dat je Shiirieus zou ingaan op zijn aanzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb geen hobbies die onredelijk veel geld kosten.
Zoals 1e editie LP's kopen ofzo. Als je dat doet, dan ben je echt gek![]()
![]()
Als je het niet overleeft, kom je er dan ook op terug?quote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef kree het volgende:
Ik voorspel hè. En als ik het allemaal maar overleef enzo. Dan komen we hier later op terug. Hahaha![]()
Behalve van Kraftwerk.quote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb geen hobbies die onredelijk veel geld kosten.
Zoals 1e editie LP's kopen ofzo. Als je dat doet, dan ben je echt gek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Padam patssssquote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je Shiirieus zou ingaan op zijn aanzoek![]()
![]()
Dat is dat nummer van Zombie Nation toch?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Klopt jaquote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is dat nummer van Zombie Nation toch?![]()
Als je het voorspel niet overleeft kom je niet tot een hoogtepuntquote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef kree het volgende:
Ik voorspel hè. En als ik het allemaal maar overleef enzo. Dan komen we hier later op terug. Hahaha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En zonder dieptepunt geen hoogtepunt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het voorspel niet overleeft kom je niet tot een hoogtepuntmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wijs weer hoorquote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het voorspel niet overleeft kom je niet tot een hoogtepunt![]()
![]()
Je zou bijna kunnen zeggen....zonder wrijving geen glans.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mijn grote uitgaven. Afgezien van standaard dus. Huur etc.quote:Op maandag 1 april 2024 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Grote uitgaven vorige maand:
Nieuwe werktas en een klein tasje, beide van leder. Heb je levenlang plezier van.
Opbergbakken die niet doorzichtig zijn om deels stoffen en bolletjes wol in op te bergen zodat ze niet afbreken onder uv licht.
En ik heb 1 shirtje gekocht.
M’n ma maar 1000 euro gegeven in de hoop dat het iets helpt.Do what you love, love what you do!![]()
Wurgseks.quote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het voorspel niet overleeft kom je niet tot een hoogtepunt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is liefquote:Op maandag 1 april 2024 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn grote uitgaven. Afgezien van standaard dus. Huur etc.
M’n ma maar 1000 euro gegeven in de hoop dat het iets helpt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: