quote:Op maandag 1 april 2024 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
*trrrrrring*
Ja, tijd om op te tyfen allemaal!
quote:Op maandag 1 april 2024 10:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hallo H_T
Bedankt voor deze bemoedigende woorden,
Dat maakte dat mijn zorgen smoorden,
Je advies was zeker een goed idee,
Vanavond een visje bij de thee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat mevrouw Van Gelder daar ook in?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Geen idee. En ik heb het boekje niet meer om het in op te zoeken.quote:
Met een lengte van boven 1,85 ben je in heel Nederland bovengemiddeld lang. Onder de rivieren kan je zelfs al een paar centimeter eerder ophouden met groeien om toch nog bovengemiddeld lang te zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik mijn neven moet geloven ben je pas groot als je boven de 2 meter bent.![]()
Wat zij toevallig allemaal zijn en ik net niet.![]()
Arme beren als je toch een kelder hebtquote:Op maandag 1 april 2024 11:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen idee. En ik heb het boekje niet meer om het in op te zoeken.![]()
Ik weet wel dat ik geen beren in de kelder heb. Bovendien, ik zou verrast zijn als blijkt dat ik plots een kelder heb.
Oehquote:Op maandag 1 april 2024 10:46 schreef H_T het volgende:
Ter gelegenheid van pasen ga ik vanavond aan de raclette! Nog nooit eerder gedaan, maar ik begrijp dat het de bedoeling is dat je overal gesmolten kaas overheen giet. Dat moet lukken
Was dat wel de echte lijst? Het is tenslotte 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2024 12:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoef dus nu ook al geen lijstjes meer te plaatsen.
Ik vertrouw helemaal niks en niemand op deze dag.quote:Op maandag 1 april 2024 12:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was dat wel de echte lijst? Het is tenslotte 1 april
Hebben we hier ook al bangalijstenquote:Op maandag 1 april 2024 12:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was dat wel de echte lijst? Het is tenslotte 1 april
oh.quote:Op maandag 1 april 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
Ik wil wel even een nieuwe regel invoeren:
We gaan de strippers niet vragen of ze Magic: The Gathering willen spelen. En daarbij kijk ik even naar @:Luctor.et.Emergo
Buffyquote:Op maandag 1 april 2024 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vertrouw helemaal niks en niemand op deze dag.
[ afbeelding ]
Vertel dit morgen nog maar een keer, dan wil ik het pas geloven.quote:Op maandag 1 april 2024 17:41 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of het als een verrassing komt of niet, maar ik wilde het toch even hardop zeggen: ik ga stoppen met deze SC. Was leuk jullie gekend te hebben
Het komt niet als een verrassing, ik zag dit al wel een tijdje aankomen. Jammer, maar wel logisch. Het ga je goed!quote:Op maandag 1 april 2024 17:41 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of het als een verrassing komt of niet, maar ik wilde het toch even hardop zeggen: ik ga stoppen met deze SC. Was leuk jullie gekend te hebben
Dat dusquote:Op maandag 1 april 2024 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vertel dit morgen nog maar een keer, dan wil ik het pas geloven.
Alleen achter de schermen?quote:Op maandag 1 april 2024 17:55 schreef Em31 het volgende:
Jongens, we zijn eindelijk van Meke af!hier hebben we achter de schermen van gedroomd!
Em is vandaag even blauwquote:
Oké ja ook bij onze hoe-komen-we-van-Meke-af-bijeenkomsten, maar daar was ze uiteraard ook niet bij.quote:
Blauw van de alcohol.quote:
Maar daar hebben we de notulen volledig gedeeld in de SC. Dus dat is geen verrassing meerquote:Op maandag 1 april 2024 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ja ook bij onze hoe-komen-we-van-Meke-af-bijeenkomsten, maar daar was ze uiteraard ook niet bij.
OMGquote:Op maandag 1 april 2024 20:35 schreef NailQueen het volgende:
@:GeorgeM moet je eens kijken wat er nu online staat
(Dat lange haar in 2021 stond hem echt mooi)
Als ik ooit naar de bingo ga mag je me de zee in duwenquote:Op maandag 1 april 2024 18:16 schreef Redefine het volgende:
@:Strani ik heb vandaag al een stukje in onze nabije toekomst kunnen zien door aan te schuiven bij de ouderenbingo van mijn moeder.
Joh ik dacht dat je al gestopt was maar dat je af en toe nog even terug komt in een gastrolquote:Op maandag 1 april 2024 17:41 schreef Meke het volgende:
Dat snap. Want dat gevoel had ik nu al. Maar ik deed het niet voor mijzelf, dus dan moet het maar hequote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik ooit naar de bingo ga mag je me de zee in duwen
Ja nee precies, als begeleider telt het niet.quote:Op maandag 1 april 2024 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap. Want dat gevoel had ik nu al. Maar ik deed het niet voor mijzelf, dus dan moet het maar he
Dat zou zomaar kunnen. Dan staan we toch nog even als jonge goden tegen elkaar te tennissen padellen he.quote:Op maandag 1 april 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee precies, als begeleider telt het niet.
Ik vraag me best af hoe bejaardentehuizen er uit gaan zien als wij oud zijn. Allemaal oudjes die met VR-brillen op zitten te gamen
Ik maak je hélemaal kapot in GTA VII, want bij die editie zullen we in die tijd met een beetje geluk wel zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Dan staan we toch nog even als jonge goden tegen elkaar te tennissen padellen he.
quote:Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik maak je hélemaal kapot in GTA VII, want bij die editie zullen we in die tijd met een beetje geluk wel zijn.
Gelukkig heb je dat niet gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2024 00:04 schreef Meke het volgende:
Ik heb wel getwijfeld om nu gewoon echt niet meer te posten
quote:Op dinsdag 2 april 2024 00:04 schreef Meke het volgende:
quote:
Daar hoopten wij natuurlijk wel opquote:Op dinsdag 2 april 2024 00:04 schreef Meke het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |