Hopelijk heeft dit je doen besluiten het zelf ook aan te schaffen, je bent hier meer dan welkom elke weekquote:Op zondag 31 maart 2024 19:04 schreef Ole het volgende:
Pa en ma hebben wel live eredivisie. Genoten vanmiddag!
Ik denk dat PSV weer struikelt, 1-1.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
Zou leuk zijn voor de spanning als PSV nog een keer struikelt maar Excelsior draait wel ontiegelijk slecht.
Dat is dan wel een heel erg groot probleem!quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Vitesse heeft een groot probleem (nog groter dan Ajax)
Ik heb iets wat nog groter is! Hehequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is dan wel een heel erg groot probleem!
Een persoonlijkheidsstoornis?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb iets wat nog groter is! Hehe
En geen verdediging.quote:
Hoe kun je geen medelijden hebben met de supporters die al 14 jaar in een idiote comedyshow zitten, en vrij weinig zekerheid over hun club hebben?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vitesse, kutclub. Geen medelijden mee.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe kun je geen medelijden hebben met de supporters die al 14 jaar in een idiote comedyshow zitten, en vrij weinig zekerheid over hun club hebben?
Al die Leo’s zijn verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik kan de stem van Leo Oldenburger nog altijd niet los zien van Nederland-Andorra en Domino D-day
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die Leo’s zijn verschrikkelijk.
quote:
Heet dat "talent" van Feyenoord niet ook Leo?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee die heet Marlon Slabbekoornquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heet dat "talent" van Feyenoord niet ook Leo?
Ja daar werd toen een stom naamgrapje over gemaakt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heet dat "talent" van Feyenoord niet ook Leo?
Ik word hier zo moe vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Levert een vrije bal zomaar inquote:
Nou enquote:
@GurneyIsBestOke is nog steeds herstellendequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dat terwijl er een Dengue-uitbraak is op Curacao.
Beste locatie welquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:24 schreef Caland het volgende:
Er gebeurt al 25 minuten lang helemaal niks op Woudestein
Eens. Het is geen Ajax waar altijd wat te beleven valt.quote:
Wat een wereld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:GurneyisBestOke is nog steeds herstellende
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar maart is er een vaccin op de markt.
Ligt eraan of ze meelopen met de tegenstander.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
Zou professor doctor acteur Bosz zijn ploeg weer hautain vinden
Ik denk dat Perez het thuis niet meer houdt van het lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
Zou professor doctor acteur Bosz zijn ploeg weer hautain vinden
Duidelijk geen skin in the game mentaliteitquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou nu geen aandelen in PSV kopen
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Jordy Zuidam alweer druk bezig is om inwisselbare meuk als Horemans op te halen namens FC Utrecht?
Wie geeft een fuck om Utrechtquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Jordy Zuidam alweer druk bezig is om inwisselbare meuk als Horemans op te halen namens FC Utrecht?
Ik rij iedere dag met de tram langs de Galgenwaard en dan denk ik aan het borstbeeld van Frans van Seumeren naast de hoofdingang.quote:
Bij Utrecht denk ik altijd aan Obelix (zit altijd alleen)quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik rij iedere dag met de tram langs de Galgenwaard en dan denk ik aan het borstbeeld van Frans van Seumeren naast de hoofdingang.
Wat een act is die man.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
Met kutscheids Van de Graaf. Wat een wanvertoning.
PSV is toe aan het EK.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
Veel te traag en veel te veel achteruit. Dat is het PSV van vandaag wel.
Zojuist is @Alpha0 uit een jarenlange coma ontwaakt en ontdekt fascinerende aspecten van het leven.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef Alpha0 het volgende:
Zijn ze het voetballen daar in Arnhem verleerd of zo, wat is hier aan de hand?
Is dat dan niet de grootste choke ooit?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord echt nog kampioen zou worden (wat niet gaat gebeuren) gaat Arend Martijn echt naast zijn schoenen lopen.
Waarom loopt hij naast zijn schoenen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord echt nog kampioen zou worden (wat niet gaat gebeuren) gaat Arend Martijn echt naast zijn schoenen lopen.
Jij moet nodig eens een Arend Martijn hoorcollege volgen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat ie wel eens meer dan 2 zinnen zegt in een talkshowquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom loopt hij naast zijn schoenen?
Geen idee, lijkt me toch onhandig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom loopt hij naast zijn schoenen?
Arend Martijn is de enige man die in inhoudelijke volzinnen kan praten, zonder van streek te raken omdat een nobody-analist iets roept.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat ie wel eens meer dan 2 zinnen zegt in een talkshow
Wat vind je dan nog meer vervelend aan Bosz naast snel boos worden?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Letterlijk het enige wat vervelend aan Arend Martijn is, is zijn gejammer over de scheidsrechter. Maar dat is ook het enige. En mensen met een obsessie doen er alles aan om dat uit te melken en te stigmatiseren.
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er ooit nog een goede Nederlandse trainer komt die niet kaal is.
Iedereen zit hier met een pavlov mond te wachten op de instorting van PSV.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef ISVV het volgende:
Commentator hoopt op puntverlies PSV
Inb4 één van jullie ook, commentator moet neutraal blijven (behalve misschien bij een belangrijke pot van Oranje of zo)
Gr
Van wie moet dat?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef ISVV het volgende:
Inb4 één van jullie ook, commentator moet neutraal blijven (behalve misschien bij een belangrijke pot van Oranje of zo)
Gr
Luister je naar RTV Rijnmond?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef ISVV het volgende:
Gr
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nog niet zo lang geleden riep er iemand dat Vitesse vanaf dat moment voor het kampioenschap mee zou gaan doen. Misschien dat dat volgend jaar het geval is
Hun ziel verkocht en nu gaan ze er voor bloedenquote:
Wat is er mis met een beetje #skin in the game dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef ISVV het volgende:
Gr
Wat is jouw favoriete nummer van Slowdive? @Cocoquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje #skin in the game dan?
@:AlexKroes
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Mensen die janken over partijdige commentatoren hebben meestal een micropenis
Dat heeft niks te maken met het niet zo op PSV hebben, meer met het feit dat Sjors Blaauw geen kloten verstand heeft van z'n vak.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator het niet zo op PSV heeft, dat constante gehoop
Alisonquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Slowdive? @:Coco
Prima keus. Ik zweer bij When The Sun Hits.quote:
Iets anders dan deze kut wedstrijdquote:
Fortuna - NECquote:
Oh dan hoop ik dat ze daarop hebben gerekend, met bloemen en zo alles.quote:
klaasedquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een bepaalde user is het hier niet mee eens.
En hij kan het weten, want hij weet alles!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een bepaalde user is het hier niet mee eens.
Nog maar 1 ster.quote:
Met 6 uur vertraging.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:30 schreef Zorro het volgende:
Ik heb toch het idee dat ESPN de rechten van het NK breien heeft gekocht.
Het is een beetje het PSV onder Ruud wat we zien de laatste weken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:30 schreef Zorro het volgende:
Ik heb toch het idee dat ESPN de rechten van het NK breien heeft gekocht.
Er is maar 1 club DE club van Rotterdam.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is Excelsior toch walgelijk slecht.
Dit jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een beetje het PSV onder Ruud wat we zien de laatste weken.
Veel balbezit, veel druk naar voren, maar voorin is het alleen maar naar elkaar overspelen met balletjes die net niet snel en net niet scherp genoeg zijn.quote:
excelsior was al moeilijkquote:
Volgend jaar misschien in de KKD.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
excelsior was al moeilijk
ik denk nog steeds dat de titel naar rotterdam gaat
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
excelsior was al moeilijk
ik denk nog steeds dat de titel naar rotterdam gaat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wat gaan we nu kijken?quote:
Welke smaak?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zo nu pakje Tuc’s open trekken voor Fortuna - NEC
Naturel las ik laatst is het minst ongezond.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paprika. Mis gegrepen. Naturel blijft de beste.
Vind ik ook. Sympathieke en intelligente vent. Wat een contrast met de Depay's en Wijnaldums.quote:
Huh. Dan pak ik volgende keer de gezonde variant.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naturel las ik laatst is het minst ongezond.
Bazoer is niet zo slim.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leek toch vrij stabiel de laatste weken bij AZ.
Fixed!quote:Op woensdag 3 april 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Heracles Heracles gaat erin blijven. ERG Jammer mooi.
Vitesse zal blij zijn als het de KKD ooit nog gaat halen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:27 schreef T3hTommay het volgende:
RKC morgen winnen van Almere en Excelsior en Vitesse hebben een NOG GROTER PROBLEEM.
Excelsior mag lekker terug naar de KKD.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:27 schreef T3hTommay het volgende:
RKC morgen winnen van Almere en Excelsior en Vitesse hebben een NOG GROTER PROBLEEM.
Heeft niks met voordeel te maken maar of het uberhaupt (de puntjes denk je er zelf maar bij) een strafschop was.quote:
Dankje, maatquote:Op woensdag 3 april 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
We feliciteren @:drizzt_dourden en @:trein2000 met de voorronde champions league
Was te snelquote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft niks met voordeel te maken maar of het uberhaupt (de puntjes denk je er zelf maar bij) een strafschop was.
Niet dus.
Nee, AZ met dit boerenkoolelftal gaat wat bewerkstelligen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Twente in de voorronde CL. Die gaan er tegen een geplaatste ploeg finaal af.
Klopt,maar AZ ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Twente in de voorronde CL. Die gaan er tegen een geplaatste ploeg finaal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |