quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar maart is er een vaccin op de markt.
Ligt eraan of ze meelopen met de tegenstander.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
Zou professor doctor acteur Bosz zijn ploeg weer hautain vinden
Ik denk dat Perez het thuis niet meer houdt van het lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
Zou professor doctor acteur Bosz zijn ploeg weer hautain vinden
Duidelijk geen skin in the game mentaliteitquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou nu geen aandelen in PSV kopen
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Jordy Zuidam alweer druk bezig is om inwisselbare meuk als Horemans op te halen namens FC Utrecht?
Wie geeft een fuck om Utrechtquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Jordy Zuidam alweer druk bezig is om inwisselbare meuk als Horemans op te halen namens FC Utrecht?
Ik rij iedere dag met de tram langs de Galgenwaard en dan denk ik aan het borstbeeld van Frans van Seumeren naast de hoofdingang.quote:
Bij Utrecht denk ik altijd aan Obelix (zit altijd alleen)quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik rij iedere dag met de tram langs de Galgenwaard en dan denk ik aan het borstbeeld van Frans van Seumeren naast de hoofdingang.
Wat een act is die man.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
Met kutscheids Van de Graaf. Wat een wanvertoning.
PSV is toe aan het EK.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
Veel te traag en veel te veel achteruit. Dat is het PSV van vandaag wel.
Zojuist is @Alpha0 uit een jarenlange coma ontwaakt en ontdekt fascinerende aspecten van het leven.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef Alpha0 het volgende:
Zijn ze het voetballen daar in Arnhem verleerd of zo, wat is hier aan de hand?
Is dat dan niet de grootste choke ooit?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord echt nog kampioen zou worden (wat niet gaat gebeuren) gaat Arend Martijn echt naast zijn schoenen lopen.
Waarom loopt hij naast zijn schoenen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord echt nog kampioen zou worden (wat niet gaat gebeuren) gaat Arend Martijn echt naast zijn schoenen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |