Bij Utrecht denk ik altijd aan Obelix (zit altijd alleen)quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik rij iedere dag met de tram langs de Galgenwaard en dan denk ik aan het borstbeeld van Frans van Seumeren naast de hoofdingang.
Wat een act is die man.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
Met kutscheids Van de Graaf. Wat een wanvertoning.
PSV is toe aan het EK.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
Veel te traag en veel te veel achteruit. Dat is het PSV van vandaag wel.
Zojuist is @Alpha0 uit een jarenlange coma ontwaakt en ontdekt fascinerende aspecten van het leven.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef Alpha0 het volgende:
Zijn ze het voetballen daar in Arnhem verleerd of zo, wat is hier aan de hand?
Is dat dan niet de grootste choke ooit?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord echt nog kampioen zou worden (wat niet gaat gebeuren) gaat Arend Martijn echt naast zijn schoenen lopen.
Waarom loopt hij naast zijn schoenen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord echt nog kampioen zou worden (wat niet gaat gebeuren) gaat Arend Martijn echt naast zijn schoenen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |