Oh, gaan we nu wél basisrechten beperken?quote:Het recht op zorg moet beperkt worden
De mate van zelfverzekerdheid/schaamteloosheid waarmee jij je eigen waanideeën hier altijd presenteert als feiten is bewonderenswaardig.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:02 schreef Akathisia het volgende:
Boomers hebben te weinig mensen gemaakt en die ze wél hebben gemaakt zijn met weinig familiewaarden opgevoed (logisch, boomers waren zelf de eerste die en masse weigerden zorg te dragen), richting een carrièrebestaan geduwd en te verwend én materiebelust gemaakt. Het beetje vrije tijd buiten het opgehokt zitten, moet dus 'leuk' zijn en zeker niet opgaan aan het verschonen van luiers.
Laten we nou niet doen alsof die kleine groep het grote probleem isquote:Op zondag 31 maart 2024 15:40 schreef Eightyone het volgende:
In hoeverre wordt zoiets weleens besproken wat betreft mensen uit jongere generaties, met een twijfelachtig perspectief qua gezondheid? Qua wel/niet behandelen of zo?
Ethisch ligt het iig moeilijk.
Tuurlijk wel. Alles ligt aan de immigranten, dus dat moet gestopt worden, dan komt alles weer goed en gaan we fijn terug naar de jaren 70, toen sex nog lekker was en buitenlanders zeldzaam en vies..quote:Op zondag 31 maart 2024 15:27 schreef Raw85 het volgende:
Partijen die vinden dat de zorgkosten niet langer kunnen stijgen zoals ze nu doen komen nooit eens met concrete voorstellen om de kosten terug te dringen en partijen die het terugdringen van de zorgkosten onredelijk vinden komen nooit eens met een fatsoenlijke financiële onderbouwing met hoe het dan wél bekostigd kan worden. Wel zorgelijk. Met de PVV en BBB aan het roer zie ik ook geen enkele oplossing dichterbij komen.
Ik hoorde het laatst bij een bekende maar liefst drie keer binnen één aflevering Hart van Nederland. Van dat gefoeter. "Dat zijn die buitenlanders weer, daar betalen we alles voor."quote:Op zondag 31 maart 2024 15:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alles ligt aan de immigranten, dus dat moet gestopt worden, dan komt alles weer goed en gaan we fijn terug naar de jaren 70, toen sex nog lekker was en buitenlanders zeldzaam en vies..
Dat is natuurlijk uitstel van executie aangezien het aantal kinderen dat immigranten krijgen op den duur ook afneemt.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:50 schreef Hexagon het volgende:
De enige manier om dit te voorkomen zijn meer buitenlanders grappig genoeg.
Ja al kun je daarmee wel een zachtere landing maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk uitstel van executie aangezien het aantal kinderen dat immigranten krijgen op den duur ook afneemt.
Anderzijds kunnen immigranten wel konten gaan wassen van bejaarden. Jij doet het namelijk niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Linkse logica, als je alle feiten op een rijtje zet. de cijfers kan overleggen en je het werkelijk iedereen die niet in een linkse bubble woont hoort roepen, dan zal het wel onwaar zijn.
Zet nog een zooi Eritreeërs in een luxe hotel en roep daarna dat Opa de Vries lekker kan creperen, dan ben je een goed deugend mens.
Ja, dat kunnen ze idd.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja al kun je daarmee wel een zachtere landing maken.
[..]
Anderzijds kunnen immigranten wel konten gaan wassen van bejaarden. Jij doet het namelijk niet.
Nou als dat zo zit, ga jij die reten maar wassen dan.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze idd.
Maar alleen in de niet bestaande progressieve-ideale-wereld doen ze dat daadwerkelijk.
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou als dat zo zit, ga jij die reten maar wassen dan.
Want buitenlanders hebben geen zorg nodig?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:50 schreef Hexagon het volgende:
De enige manier om dit te voorkomen zijn meer buitenlanders grappig genoeg.
Waarom precies zouden immigranten geen konten kunnen of willen wassen volgens jou?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze idd.
Maar alleen in de niet bestaande progressieve-ideale-wereld doen ze dat daadwerkelijk.
Als ze jong en vitaal zijn valt dat nog wel mee. Ze worden ook oud, maar het kan helpen de overgang wat minder scherp te maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:05 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Want buitenlanders hebben geen zorg nodig?
Dat beweer ik niet, ik ga hier ook niet met droge ogen beweren dat buute'nlanders alleen dom ongeschoold werk kunnen verrichten en we ze daarom massaal moeten importeren he?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom precies zouden immigranten geen konten kunnen of willen wassen volgens jou?
Maar heb je al gesolliciteerd? Je wilt namelijk niet minder zorg en het ook niet aan immigranten overlaten.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, ik ga hier ook niet met droge ogen beweren dat buute'nlanders alleen dom ongeschoold werk kunnen verrichten en we ze daarom massaal moeten importeren he?
Hij heeft gewoon totale minachting voor immigranten en doet alsof hij een soort verlichtte witte messias is.
ja, zo werkt de wereld.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar heb je al gesolliciteerd? Je wilt namelijk niet minder zorg en het ook niet aan immigranten overlaten.
Ja en jij staat met je knuppel bij de grens om ze tegen te houden.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo werkt de wereld.
Jij hebt uiteraard je hele huis vol immigranten, want je bent pro-immigratie.
Wie weetquote:Op zondag 31 maart 2024 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja en jij staat met je knuppel bij de grens om ze tegen te houden.
Achterlijk argument.
Wees gerust, ook dit probleem zal GeertGod, net als alle andere problemen, zonder enig probleem op kunnen lossen door geen migranten meer toe te laten.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef Aberkullie het volgende:
Laten we snel het eigen risico afschaffen!!!1!
/domrechts
Ja een beetje gaan klagen dat "die andere Nederlander" maar moet zorgen dat er genoeg zorg is. Hoppa ga solliciteren, werkuniform aan en konten wassen maar!quote:
Hoe vaak sta jij bij de grens om ze tegen te houden?quote:Jij hebt uiteraard je hele huis vol immigranten, want je bent pro-immigratie.
En dat terwijl onze bejaarden maar 1x in de week mogen schijten!1!!quote:Op zondag 31 maart 2024 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig heeft de zorg het nog even te druk met het behandelen van een scheidsrechter en een 72 jarige christelijke man die door de geïmporteerde kontenwassers het ziekenhuis zijn ingeramd..
Nou tijd voor je om te solliciteren als kontenwasser in plaats van te klagen dat die andere Nederlander het maar moet doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig heeft de zorg het nog even te druk met het behandelen van een scheidsrechter en een 72 jarige christelijke man die door de geïmporteerde kontenwassers het ziekenhuis zijn ingeramd..
Wat ben je toch gevat he?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou tijd voor je om te solliciteren als kontenwasser in plaats van te klagen dat die andere Nederlander het maar moet doen.
Om je even te helpen
https://nl.indeed.com/jobs?q=ouderenzorg&l=&vjk=856d1b5269dd7ceb
Smoesjes, je kan gewoon solliciteren bij de Griekse douane en meehelpen met pushbacks. Als je dan ieder jaar een half jaar naar de grens gaan en de andere helft van het jaar hier komt helpen met kontenwassen, dan komt het helemaal goed met je ideeen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je toch gevat he?
Maar hoeveel immigranten heb je nou in huis? Want dat mag namelijk wel, itt migranten tegenhouden.
Als dat mocht, elke vrije seconde van mijn tijd zou er aan opgaan.
Van mij mag die tenminste konten komen gaan wassen in plaats van dood te moeten gaan van honger en geweld.quote:Maar doe jezelf nog even voor als goed persoon terwijl je beweert dat een immigrant niets meer kan dan konten wassen, oh verlichte westerling.
Ja, ik kan als nederlander gewoon even bij de griekse douane, dat welbekende trajectquote:Op zondag 31 maart 2024 16:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Smoesjes, je kan gewoon solliciteren bij de Griekse douane en meehelpen met pushbacks. Als je dan ieder jaar een half jaar naar de grens gaan en de andere helft van het jaar hier komt helpen met kontenwassen, dan komt het helemaal goed met je ideeen.
[..]
Van mij mag die tenminste konten komen gaan wassen in plaats van dood te moeten gaan van honger en geweld.
Topics gebaseerd op het ene alineaatje dat het premiumartikel je laat lezen zonder te dokken zijn natuurlijk tamelijk onzinnig.quote:
Ja, een van de zegeningen van de EU is dat je ook in Griekenland mag gaan werken.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik kan als nederlander gewoon even bij de griekse douane, dat welbekende traject.
Wat ik al zeg. Als dat je visie is dan moet je ook boter bij de vis leveren. Dus gaan solliciteren als kontenwasser zodat we geen immigranten nodig hebben die het voor ons kunnen doen.quote:Van mij mag ie dat ook, alleen is het nou na decennia import-ellende wel duidelijk dat ze dat niet doen. Wat ze wel doen is mensen aanvallen, vermoorden en dit land proberen te veranderen in het shithole waar ze vandaan "gevlucht" zijn. Vluchten en daarna lekker op vakantie in het land waaruit je gevlucht bent.
Het zou dan wel fijn zijn als het een keer concreet wordt in plaats van dit soort holle containers waar men altijd mee komt.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:46 schreef nostra het volgende:
Goh, de olifant wordt eens een keer genoemd. Het huidige niveau is gewoon niet meer houdbaar, dus inderdaad tijd voor vervelende keuzes.
De meest logische keuze lijkt me een cap op de kosten per gewonnen qaly te plakken, wat uitvoeringstechnisch dan weer een ramp kan worden, maar als uitgangspunt.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou dan wel fijn zijn als het een keer concreet wordt in plaats van dit soort holle containers waar men altijd mee komt.
Ik mag het hele artikel niet plaatsen, maar jij kunt het gewoon lezen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Topics gebaseerd op het ene alineaatje dat het premiumartikel je laat lezen zonder te dokken zijn natuurlijk tamelijk onzinnig.
Komt vaak voor bij mensen die het raar vinden dat GL-PvdA zo klein is en PVV zo groot.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:45 schreef Alov het volgende:
Als je de kosten voor alle vluchtelingen die van duizenden kilometers ver uit andere werelddelen en een dozijn of meer perfect veilige landen doorkruisend hier heen kwamen bij elkaar optelt over de laatste 15 jaar, dan kunnen we voor decennia de vijfsterrenhotels in heel Bali afhuren voor de bejaarden hier. Maar dat is weer geen goed argument of zo.
Wat heeft het eigen risico met ouderenzorg te maken?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef Aberkullie het volgende:
Laten we snel het eigen risico afschaffen!!!1!
/domrechts
Dus we moeten de bejaarden naar Indonesie gaan deporteren om het probleem op te lossen?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:45 schreef Alov het volgende:
Als je de kosten voor alle vluchtelingen die van duizenden kilometers ver uit andere werelddelen en een dozijn of meer perfect veilige landen doorkruisend hier heen kwamen bij elkaar optelt over de laatste 15 jaar, dan kunnen we voor decennia de vijfsterrenhotels in heel Bali afhuren voor de bejaarden hier. Maar dat is weer geen goed argument of zo.
Nee, ik wilde alleen maar aangeven dat (bijna) alles een geld-probeem is (edit: of op een andere manier met elkaar verbonden is). Dus dat de schuld geven aan de buutnlanders helemaal niet zo irrationeel is als jij ons probeert te doen geloven.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus we moeten de bejaarden naar Indonesie gaan deporteren om het probleem op te lossen?
Dat staat zelfs in de grondwetquote:Op zondag 31 maart 2024 15:29 schreef Digi2 het volgende:
Hetzelfde geldt voor het recht op huisvesting, om vergelijkbare redenen.
Daar kan ik het in de basis wel mee eens zijn maar als je dan zelf eerst de ene na de andere dooddoener eruit knalt is dat wel een beetjequote:Op zondag 31 maart 2024 16:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou dan wel fijn zijn als het een keer concreet wordt in plaats van dit soort holle containers waar men altijd mee komt.
Ik heb als leek geen idee hoe het dan zou moeten want ik kan het niet overzien. Van deze bestuurder daarentegen zou je het wel kunnen verwachten.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daar kan ik het in de basis wel mee eens zijn maar als je dan zelf eerst de ene na de andere dooddoener eruit knalt is dat wel een beetjeimo
Nee ik bedoel dat je bij de Griekse kustwacht moet of konten moet wassen als je een bepaalde mening hebtquote:Op zondag 31 maart 2024 18:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb als leek geen idee hoe het dan zou moeten want ik kan het niet overzien. Van deze bestuurder daarentegen zou je het wel kunnen verwachten.
Mooi, dan zien we je binnenkort niet meer op fok.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je toch gevat he?
Maar hoeveel immigranten heb je nou in huis? Want dat mag namelijk wel, itt migranten tegenhouden.
Als dat mocht, elke vrije seconde van mijn tijd zou er aan opgaan.
Maar doe jezelf nog even voor als goed persoon terwijl je beweert dat een immigrant niets meer kan dan konten wassen, oh verlichte westerling.
Is gewoon de reactie op het in huis nemen van immigranten.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bij de Griekse kustwacht moet of konten moet wassen als je een bepaalde mening hebt
Dat gaat natuurlijk nergens over en het halve topic staat er alweer vol mee
Het spiegelt zich aan het oeuvre van bepaalde usual suspects hier die het topic komen volbaggeren met hun standaard gejank over vreemdelingen. In een topic dat er helemaal niet over gaat. Zolang dat gebeurt zullen reacties ook niet meer heel inhoudelijk op het onderwerp zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bij de Griekse kustwacht moet of konten moet wassen als je een bepaalde mening hebt
Dat gaat natuurlijk nergens over en het halve topic staat er alweer vol mee
Wat een reactie is op het kontenwassenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is gewoon de reactie op het in huis nemen van immigranten.
Ja precies we moeten topics helemaal vol baggeren voordat mensen uit het andere kamp het vol kunnen baggerenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het spiegelt zich aan het oeuvre van bepaalde usual suspects hier die het topic komen volbaggeren met hun standaard gejank over vreemdelingen. In een topic dat er helemaal niet over gaat. Zolang dat gebeurt zullen reacties ook niet meer heel inhoudelijk op het onderwerp zijn.
Ik vraag me echt af waarom de "rechtse conservatieve" kant van FOK altijd de schuld krijgt van het laten ontsporen van topics door buitenlanderhaat. Maar ik in de praktijk vooral dit soort reacties zie als katalysator waarna dit pas gebeurd..quote:Op zondag 31 maart 2024 15:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alles ligt aan de immigranten, dus dat moet gestopt worden, dan komt alles weer goed en gaan we fijn terug naar de jaren 70, toen sex nog lekker was en buitenlanders zeldzaam en vies..
Omdat die twee kampen twee handen op 1 buik zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 18:53 schreef TegendraadseTelg het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom de "rechtse conservatieve" kant van FOK altijd de schuld krijgt van het laten ontsporen van topics door buitenlanderhaat. Maar ik in de praktijk vooral dit soort reacties zie als katalysator waarna dit pas gebeurd..
Het topic ging aardig tot deze reactiequote:Op zondag 31 maart 2024 18:53 schreef TegendraadseTelg het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom de "rechtse conservatieve" kant van FOK altijd de schuld krijgt van het laten ontsporen van topics door buitenlanderhaat. Maar ik in de praktijk vooral dit soort reacties zie als katalysator waarna dit pas gebeurd..
Iedereen maakt gewoon reclame voor zijn eigen heilige zaak. Zou je entreegeld vragen dan krijg je niet meer zoveel bagger in de topics.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja precies we moeten topics helemaal vol baggeren voordat mensen uit het andere kamp het vol kunnen baggeren
Dan zouden we jouw significante bijdrages ook moeten missenquote:Op zondag 31 maart 2024 19:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen maakt gewoon reclame voor zijn eigen heilige zaak. Zou je entreegeld vragen dan krijg je niet meer zoveel bagger in de topics.
Je kunt je ook afvragen: het kost op moment x dit. Is dat erg? Het antwoord is meestal nee. Het is een logisch gevolg.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:27 schreef Raw85 het volgende:
Partijen die vinden dat de zorgkosten niet langer kunnen stijgen zoals ze nu doen komen nooit eens met concrete voorstellen om de kosten terug te dringen en partijen die het terugdringen van de zorgkosten onredelijk vinden komen nooit eens met een fatsoenlijke financiële onderbouwing met hoe het dan wél bekostigd kan worden. Wel zorgelijk. Met de PVV en BBB aan het roer zie ik ook geen enkele oplossing dichterbij komen.
Nee, de reactie die ik net aanstipte is waar het de foute kant op begon te gaan.. Als je niet ziet dat het daar al mis ging denk ik niet dat je objectief kunt kijken naar deze discussies.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het topic ging aardig tot deze reactie
HeatWave in NWS / Voorzitter brancheorganisatie: Beperk het recht op zorg
Als dat toegestaan is, dan zijn reacties van dat niveau dat ook.
Ik betaal graag iets om mijn visie te kunnen geven. Dat betalen kunnen veel anderen gemakkelijker, maar die betalen liever niets om hun heilige zaak kenbaar te maken op forums.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan zouden we jouw significante bijdrages ook moeten missen
ROFL.. Boomers hebben te weinig kinderen gemaakt? Dat is dus de laatste generatie waarin het verwekken van ca. 3 kinderen de norm was.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:02 schreef Akathisia het volgende:
Boomers hebben te weinig mensen gemaakt en die ze wél hebben gemaakt zijn met weinig familiewaarden opgevoed (logisch, boomers waren zelf de eerste die en masse weigerden zorg te dragen), richting een carrièrebestaan geduwd en te verwend én materiebelust gemaakt. Het beetje vrije tijd buiten het opgehokt zitten, moet dus 'leuk' zijn en zeker niet opgaan aan het verschonen van luiers.
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Jongeren krijgen geen huis en geen toekomst
Dan moeten de ouderen niet verwachten dat jongeren hun toekomst gaan dragen, tijd om te korten op ouderen zorg en sneller de stekker er uit trekken
Nee hoor, het was al verkloot toen de Boomers weer de schuld kregen.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het topic ging aardig tot deze reactie
HeatWave in NWS / Voorzitter brancheorganisatie: Beperk het recht op zorg
Als dat toegestaan is, dan zijn reacties van dat niveau dat ook.
Maar dat is ook de enige reden waarom jij zo pro-immigratie bent. Heeft niet veel met menselijkheid en moraal te maken, eerder met, hoe zei je het ook weer: "dat ze voor ons komen werken".quote:Op zondag 31 maart 2024 16:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou tijd voor je om te solliciteren als kontenwasser in plaats van te klagen dat die andere Nederlander het maar moet doen.
Om je even te helpen
https://nl.indeed.com/jobs?q=ouderenzorg&l=&vjk=856d1b5269dd7ceb
Even los van alle rare generalisaties in dit topic, het is natuurlijk niet heel gek dat het geboortecijfer blijft kelderen als de omstandigheden om kinderen te krijgen dat ook doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ROFL.. Boomers hebben te weinig kinderen gemaakt? Dat is dus de laatste generatie waarin het verwekken van ca. 3 kinderen de norm was.
@Hexagon, lees dit even.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Even los van alle rare generalisaties in dit topic, het is natuurlijk niet heel gek dat het geboortecijfer blijft kelderen als de omstandigheden om kinderen te krijgen dat ook doen.
Dan kun je wel een ponzischeme met "arbeidsmigranten" opzetten maar dat is uitstel van executie.
Dat is een lekkere vage uitspreek.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:53 schreef Za het volgende:
Het recht op zorg moet beperkt worden om zorg voor de meest kwetsbaren in de lucht te houden.
Als jij gezond bent en een been breekt, moet je maar zien hoe je het gezet krijgt, zodat een bejaarde zijn gebroken heup gefixt kan krijgen. Zoiets denk ik.quote:Op maandag 1 april 2024 14:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is een lekkere vage uitspreek.
Hoe ziet men dat concreet in de praktijk voor zich?
Of andersom.quote:Op maandag 1 april 2024 14:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als jij gezond bent en een been breekt, moet je maar zien hoe je het gezet krijgt, zodat een bejaarde zijn gebroken heup gefixt kan krijgen. Zoiets denk ik.
ouderen moeten voor elkaar gaan zorgenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu wél basisrechten beperken?
Tja, het is maar waar je als samenleving je prioriteiten legt.
met 5 miljoen 65 plussers en 1 miljoen 85 plussers in 2040 is dat te verwachtenquote:
ik heb er ook driequote:Op zondag 31 maart 2024 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ROFL.. Boomers hebben te weinig kinderen gemaakt? Dat is dus de laatste generatie waarin het verwekken van ca. 3 kinderen de norm was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |