quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij op GoPlay zitten voortdurend met die stinkende hottub in ons beeld
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
heb medelijden.....sporten is veel leuker..waarom wisselen ze dat niet af .....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 stream?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, 't is een drama
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jimmy zijn buik komt over de rand van de tobbe. Leuke stream
Ik heb het niet gelezen en zo aan de bewoners te horen niet. Ze hopen op chinees zeggen ze.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:52 schreef OmaJacky het volgende:
Nog niemand naar de bb winkel geweest.
Zal er een freez komen ?
Dan wel voor Ashley want ze is zo zielig zeker.
Ligt al de hele namiddag in freeze op de bank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:52 schreef OmaJacky het volgende:
Nog niemand naar de bb winkel geweest.
Zal er een freez komen ?
Dan wel voor Ashley want ze is zo zielig zeker.
Zou ook kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en zo aan de bewoners te horen niet. Ze hopen op chinees zeggen ze.
Ja vorige keer Danny een freeze en die ging er uit, nu Randy een freeze??? En die is genomineerd
Zal BB het haar verteld hebben zodat ze er klaar voor is ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ligt al de hele namiddag in freeze op de bank.
DIt zijn echt van die nietszeggende dagen in het BB huis. Er gebeurd niets, ook voor de bewoners. Die kunnen alleen maar afwachten op wat gaat komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zou ook kunnen inderdaad.
Dan geen freez maar iets anders dat BB in de voorraad kamer zet.
Voor de bb shop is het te laat denk ik.
Zou Ash mogen dit keerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:05 schreef Puzzie het volgende:
Over tien minuten moet er iemand naar de winkel
Nog niet bekendquote:
Die is al geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze mogen nu naar de winkel
[..]
Ik gok Alice
Oh Glenn of Karen mag loten. Ashley mag weer niet meedoen van Tyronquote:
Karen wil nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh Glenn of Karen mag loten. Ashley mag weer niet meedoen van Tyron
Aanstellerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mag Glenn want Tyrone heeft gesproken en gezegd dat Ashley niet naar de winkel magquote:
De idioterie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mag Glenn want Tyrone heeft gesproken en gezegd dat Ashley niet naar de winkel mag
Dat zou niet uit mogen maken of ze naar de shop mag of niet. Die Tyron moet zijn grote bek eens houdenquote:
Die doet niet mee met eten en de coins dus hoeft ook niet iets te halen, kan morgenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Tyron zegt niet dat Ashley niet mag gaan, maar dat ze niet mee eet.
Dat verdraaien altijd
Dat slaat nergens op. Ze kan best naar de winkel ook al eet ze niet mee. Gelul!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die doet niet mee met eten en de coins dus hoeft ook niet iets te halen
Morgen hoorde ik Alice zeggen, tenminste als ze wilt, want ze zet zich nu wel heel erg in het zielige hoekje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mag Glenn want Tyrone heeft gesproken en gezegd dat Ashley niet naar de winkel mag
Logishc toch, ze wil ook niet mee eten waarom moet ze dan shoppenquote:
Niet waar! Hij zei duidelijk Zij eet niet mee dus mag ze ook niet naar de winkel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Tyron zegt niet dat Ashley niet mag gaan, maar dat ze niet mee eet.
Dat verdraaien altijd
Hij zei niet dat ze niet mocht. Nu Glenn morgen kan adhley eventueelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou niet uit mogen maken of ze naar de shop mag of niet. Die Tyron moet zijn grote bek eens houden
stoer hoor die Tyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet waar! Hij zei duidelijk Zij eet niet mee dus mag ze ook niet naar de winkel.
Stel je voor zelf wil ze niks kopen en dan zal ze wel voor de anderen kopen. Wat dacht je dat ze haar vertrouwen want ze zal het versnoepen die 30 coinsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als ze geen coins geeft is ze ook niet in staat naar die winkel te gaan? Dat is onzinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:12 schreef spapaars het volgende:
Ashley wil geen coins geven, logisch toch dat ze dan ook geen boodschappen mag doen.
Misschien dat ze haar niet vertrouwen meer met hun coins kan ook he en zou ook wel een beetje terecht zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
stoer hoor die Ty
overigens is het natuurlijk onzin dat ze geen boodschappen zou kunnen doen omdat ze niet meeet. De anderen hebben toch ook gewoon een boodschappenlijstje meegekregen toen ze naar de winkel gingen.
Geen coins geven is hetzelfde als niet mee willen doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als ze geen coins geeft is ze ook niet in staat naar die winkel te gaan? Dat is onzin
Kinderachtig gedoe steeds, maar hier de beelden dan maar weerquote:
Ik denk dat ashley niet eens meer wil. Ze wilde daar alleen maar heen voor die special offers. Die zijn er nu niet meer en ze heeft al 20k uit de pot gehaald om van haar nominatie af komen. Voor haar heeft het nu geen toevoeging meer. Tenzij ze allemaal lekker dingen voor zichzelf gaat kopen van de coins van de andere en geen avond eten kooptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ze niet mocht. Nu Glenn morgen kan adhley eventueel
Die hebben toch ook coins in de pot gedaan, allemaal evenveel.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
stoer hoor die Ty
overigens is het natuurlijk onzin dat ze geen boodschappen zou kunnen doen omdat ze niet meeet. De anderen hebben toch ook gewoon een boodschappenlijstje meegekregen toen ze naar de winkel gingen.
Dat is wel weer een hele batterij aannames in 1 postquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat ashley niet eens meer wil. Ze wilde daar alleen maar heen voor die special offers. Die zijn er nu niet meer en ze heeft al 20k uit de pot gehaald om van haar nominatie af komen. Voor haar heeft het nu geen toevoeging meer. Tenzij ze allemaal lekker dingen voor zichzelf gaat kopen van de coins van de andere en geen avond eten koopt
Goed hé?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wel weer een hele batterij aannames in 1 post
Zo jammer dat ik niet kan opnemen want op de stream die ik aan had staan hoor je hem duidelijk zeggen: Zij eet niet mee dan hoeft ze ook niet naar de winkelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kinderachtig gedoe steeds, maar hier de beelden dan maar weer
Nee, iemand die 20k door de toilet spoelt is niet in staat om te shoppen voor anderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als ze geen coins geeft is ze ook niet in staat naar die winkel te gaan? Dat is onzin
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat ashley niet eens meer wil. Ze wilde daar alleen maar heen voor die special offers. Die zijn er nu niet meer en ze heeft al 20k uit de pot gehaald om van haar nominatie af komen. Voor haar heeft het nu geen toevoeging meer. Tenzij ze allemaal lekker dingen voor zichzelf gaat kopen van de coins van de andere en geen avond eten koopt
Ligt daar al een tijdje, dat zal de schillenboer worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blijft zo weer een hoop over. De voedselbank is er goed mee
Er is ook niemand die eens los gaat in de winkelquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Daarna kreeg hij nog een "knal" met het kussen
[ afbeelding ]
Uien vergeten.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
Geen Glenn op de streams, dus daar wordt wat verteld.
En ik denken waarom kappertjes? Voor de pizza's?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef greysbones het volgende:
Randy is verstandig
Ik zou wachten op een kappertje man
Dom gedoe met die speentjes elke keerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Pak een speentje en zuig daar maar op
[ afbeelding ]
🤣quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ik denken waarom kappertjes? Voor de pizza's?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef Kajmu het volgende:
Ashley heeft ooit is in A'dam bij een Japanner heerlijk Chinees gegeten
BB zal gedacht hebben dat Karin kwam winkelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:35 schreef Kajmu het volgende:
Grappig Glenn in de winkel en de winkel staat vol met drank
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Alice ligt haar foundation bij te kleuren
Ja whaha met coints, btw hoeveel coints heeft Karen nog?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:36 schreef spapaars het volgende:
Zou de drank kopen, en dan met winst daar verkopen.
En uien, tomatensaus en ook nog geraspte kaas.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:38 schreef Ebinas het volgende:
Lekker hoor, eindelijk een keer paprika
[ afbeelding ]
Ik kan dat mens niet meer zien of horen. Ik word alleen al onpasselijk van die stem.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Alice is gewend om aaaaltijd samen te slapen in hun maand relatie
Van deze act van jou word ik ook moequote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan dat mens niet meer zien of horen. Ik word alleen al onpasselijk van die stem.
Goh, dat is ook wat, dat heb ik met Ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan dat mens niet meer zien of horen. Ik word alleen al onpasselijk van die stem.
heeft ooit verteld dat ze eigenlijk altijd een relatie heeft gehad, sinds groep 8quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:42 schreef Snoozey het volgende:
die hopt van de ene naar de ander haal ik er dan uit
YPquote:
triest dat ze dat dan aanpaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:32 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley kan heel goed met minder en alleen op brood en water zegt ze .
Ze weet natuurlijk sinds gisteren dat ze een stuk pizza van Glenn en Tom zal krijgen.
Ty heeft het er moeilijk mee. En snapt het niet en vraagt zich af of het aan hem ligt,,,,,maar hij kan niet als het nepperig aan voelt.quote:
Ze bespreken wat ty dwars zitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker roddelen, Ty en Alice.
Maar dat doen ze anders nooit hoor...
Hij heeft het vooral moeilijk hoe Randy handelt op sommige momentenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ty heeft het er moeilijk mee. En snapt het niet en vraagt zich af of het aan hem ligt,,,,,maar hij kan niet als het nepperig aan voelt.
Dat is wat ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft het vooral moeilijk hoe Randy handelt op sommige momenten
Volgens mij
Ach soms kan je beter een onderdeurtje hebben die ook handelt naar wat ze zegt .....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Onderdeurtje van 20 gaat wel even vertellen hoe iemand zich in de buitenwereld moet gedragen.
Snap hem wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef Kajmu het volgende:
Tyron vind het lastig dat mensen mooi weer spelen hij kan er niet goed mee overweg
Alice is een mildere vorm van Sabo met altijd dat semi positieve gebrabbel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Onderdeurtje van 20 gaat wel even vertellen hoe iemand zich in de buitenwereld moet gedragen.
Het ging er om dat Randy een grote mond over Ash had en op het moment dat ze hem roept er weer bij gaat zitten en dat hij dat vaker doet. TOen zei Ty is dat misschien de reden dat ze dat comment hadden geschrevenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:50 schreef Harry het volgende:
Tyron geeft nu wel erg af op Randy.
Tyron had in de Room een comment gelezen dat hij zijn mening alleen in zijn groepje deelt.
Alice: je kan het bespreken. Daar heeft hij buiten ook wat aan.
Tyron: dan zegt hij, ik wil het gewoon leuk houden.
Ja en ze zegt ook dat dingen bij zichzelf moet zoekenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Kajmu het volgende:
Fijn voor Ty dat hij zn hart kan luchten bij Alice
Verschrikkelijk, spreek is gewoon meiske.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Alice is een mildere vorm van Sabo met altijd dat semi positieve gebrabbel.
Nee helemaal niet maar als ze zelfs nog meer commentaar hadden als hij zelf en nu ziet dat ze nu doen of er niks aan de hand is komt nepperig over,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:51 schreef Harry het volgende:
Tyron is nog steeds boos op Ashley.
Dus, moet iedereen boos op Ashley zijn.
Even een beetje sparren over wat je dwars zit is niks mis meequote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Kajmu het volgende:
Fijn voor Ty dat hij zn hart kan luchten bij Alice
Hij vroeg ook of hij het dan zo verkeerd zagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even een beetje sparren over wat je dwars zit is niks mis mee
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging er om dat Randy een grote mond over Ash had en op het moment dat ze hem roept er weer bij gaat zitten en dat hij dat vaker doet. TOen zei Ty is dat misschien de reden dat ze dat comment hadden geschreven
Weet je ook eens hoe dat voelt, dat hebben wij al maanden van jouw Queen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Conflictvermijdendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'
Ik denk echt dat hij confrontaties ontwijktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'
Nee, vertelt dat hij niet naar buiten ging omdat hij niet kan juichen en ohh wat leuk geweldig gun het je zo.quote:
dat heeft randi toch ook gedaan, zijn gal gespuwd bij een maatje. en daarna geslikt en gaat dorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Je kan ook beter in zo setting beter even je gal spugen tegen een maatje om dan vervolgens te slikken en doorgaan.
Maar dat moet je ook kunnen.
Ook ty moet nog dingen lerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Kajmu het volgende:
Ty is wel een hele fijne jongen hoor, zn mama mag heel trots op hem zijn
Schapen gedrag ... persoonlijk kan ik daar ook erg slecht tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Je kan ook beter in zo setting beter even je gal spugen tegen een maatje om dan vervolgens te slikken en doorgaan.
Zeker weten......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Kajmu het volgende:
Ty is wel een hele fijne jongen hoor, zn mama mag heel trots op hem zijn
Ja, heeft hij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat heeft randi toch ook gedaan, zijn gal gespuwd bij een maatje. en daarna geslikt en gaat dor
Juist!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Waarschijnlijk blijft hij er even langer in hangen....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook ty moet nog dingen leren
Zijn gevoel is niet het gevoel van iemand anders
En het gevoel van een ander is net zo echt als het zijne
NOU NOU ik zie toch bewoners links en rechts gaan en dat is wat hij niet doetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook ty moet nog dingen leren
Zijn gevoel is niet het gevoel van iemand anders
En het gevoel van een ander is net zo echt als het zijne
En dat is jammerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijft hij er even langer in hangen....
Tja, er is er een en die koopt dan uit kwaadheid een ticket van 20 ruggen met de gedachte dat het de volgende week de laatste is, ieder zijn manierquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:58 schreef Snoozey het volgende:
tja je kan ook vasthouden in je kwaadheid op een ander. iedereen zijn manier
Het gaat hem niet alleen om Ashley maar ook bewoners die links en dan rechts gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:01 schreef Harry het volgende:
Nou nou....
Tyron vindt het vervelend dat hij zich al zo lang aan Ashley ergert.
Dit jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, er is er een en die koopt dan uit kwaadheid een ticket van 20 ruggen met de gedachte dat het de volgende week de laatste is, ieder zijn manier
Die is hij niet kwijtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
Wel.mooi dat hij ook zijn eigen frustratie kwijt kan bij Alice.
Niet de enige juiste ,ik denk dat hij zich hier echt alleen in voelt en zich daarom afvraagt of het aan hem ligt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat is jammer
Hij ziet zijn gevoel als het enige juiste
En daar gaat hij mis
Die gaan echt vrienden blijven buiten BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:03 schreef Harry het volgende:
Je ziet en merkt dat Tyron en Alice elkaar wel echt heel leuk vinden.
Krijg ook honger jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:05 schreef Frummelie het volgende:
Ooh dat ziet er wel lekker uit in dat pannetje...
Die twee liggen elkaar ook heel goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Dit doet Alice zo goed praat tyron niet naar de mond. Zegt is haar keuze hoort bij het spel. Iedereen staat er anders in.
Dat zul je vast wel niet goed gehoord hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker roddelen, Ty en Alice.
Maar dat doen ze anders nooit hoor...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zul je vast wel niet goed gehoord hebben.
Bah zieligquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:10 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Verhaal van Alice over haar hond die vergiftigd is
ik snap hem..ik zou haar ook links laten liggen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:10 schreef marky het volgende:
Ik vind Ty dus puur. Dat werkt soms tegen hem. Het maakt hem wel een karakter in het BB verhaal. Wel fijn dat hij weet dat hij het bij Alice effe kwijt kan en dat zij hem niet naar de mond praat.
voor de kijker rechtsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik snap hem..ik zou haar ook links laten liggen...
Soms is dat ook beter.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik snap hem..ik zou haar ook links laten liggen...
Heerlijk ontspannend om hier even naar te luisterenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
Haha over katten, ik moet er ook niets van hebben
Zij kunnen dat. Zij helpt Ty en Ty helpt haar ook effe het niets.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:16 schreef Kajmu het volgende:
Ondertussen hebben Ty en Alice een lekker gesprek zonder manipulatie en gekonkel
Beetje foutquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Alice wil wel baby leeuwtje of klein aapje met luier om even te verzorgen
Het is zijn lievelingsdier......hoor je eigenlijk niet vaak.....Als het iets groots is is het meestal een olifant.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:20 schreef Ebinas het volgende:
Een babygiraf, kapot groot, die past niet in je huis
Saai dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:16 schreef Kajmu het volgende:
Ondertussen hebben Ty en Alice een lekker gesprek zonder manipulatie en gekonkel
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wie vertelt ze dat leeuwen en jaguars katachtige zijn.
Tuurlijk, ik denk dat ze bedoelt zoals op tv van die dierenverzorgers die verstoten jonkies verzorgen alleen brengt ze het totaal verkeerdquote:
Hij blijft erin trappenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:22 schreef Frummelie het volgende:
Hahaha Tyron schrikt zich het lazarus...![]()
Je zag van te voren aan haar gezicht dat ze wat van plan wasquote:
Ja nice...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zag van te voren aan haar gezicht dat ze wat van plan was
[ afbeelding ]
Nee ze zijn gewoon leuke vrienden Alice heeft een vriend en heb Ty ook gehoord dat hij voor hij het huis in ging een meisje heel leuk vondquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:27 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel een leuk setje eigenijk zo...
Ik denk dat BB dat ook gehoopt had alleen bleken ze pal voor BB toch ineens een relatie te hebben en ze zijn hondstrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:27 schreef Frummelie het volgende:
Ja dat weet ik toch maar het ziet er wel leuk uit zo...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:29 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon leuke vrienden Alice heeft een vriend en heb Ty ook gehoord dat hij voor hij het huis in ging een meisje heel leuk vond
Lust graag kipquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Spijtig dat Alice al bezet is, anders had dat misschien nog iets kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:27 schreef Frummelie het volgende:
op 1?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:32 schreef Kajmu het volgende:
Ik durf niet eens te switchen van sreams iets in mij zegt gekonkel of saai spelletje aant spelen
Sorry Alice, Dilano is al naar huis.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Alice wil wel baby leeuwtje of klein aapje met luier om even te verzorgen
Wij hier wel, maar worden steeds platgereden tot kattenmatjes aan onze drukke baan. We hebben het opgegeven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
Haha over katten, ik moet er ook niets van hebben
Ik heb er sinds jaren weer 1 en toch wel gezellig als je alleen bent hij wordt overmorgen 1 jaarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij hier wel, maar worden steeds platgereden tot kattenmatjes aan onze drukke baan. We hebben het opgegeven.
ja het gesprek was net tussen randi en karen. maar die zijn nu op 1, dus ik ga daarheenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:34 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid won het maar bah snel weer terug
Daar Ash waarschijnlijk voor iets tussen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:10 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Verhaal van Alice over haar hond die vergiftigd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:34 schreef Willewa het volgende:
Ah daar is de cos weer.
We mochten een deel van Glenn’s bezoekje in de winkel niet zien. Zou ie de eindwinst gekocht hebben voor ¤68000?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar Ash waarschijnlijk voor iets tussen.Ik weet niet wat je bedoelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegeltje !!! @rinardo @FreshFruitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef Kajmu het volgende:
Ashley heeft ooit is in A'dam bij een Japanner heerlijk Chinees gegeten
Klopt, aanleiding was Karen's opmerking over wijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:37 schreef Snoozey het volgende:
ze hebben het over eventuele winnaars, niet over drank
Ook over drankquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:37 schreef Snoozey het volgende:
ze hebben het over eventuele winnaars, niet over drank
Heel leuk, en ik denk dat heleboel jongelui er ook zo over denken.....die foto waar ze op zijn rug zit naar de lucht kijkt tijdens zijn vliegtuig is echt een mooi plaatje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch maar het ziet er wel leuk uit zo...
Is toch online verkoop. Niet altijd eenvoudig om aan te geraken, maar interesseert me eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
tom kan aan tickets komen, maar die moeten we wel betalen
voor tomorrowland. (ty tegen alice)
hoe bijzonder
Ja normaal als iemand aan tickets kan komen hoef je er niet voor te betalenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
hoe bijzonder
Dacht dat ze het over misteryland hadden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
hoe bijzonder
Ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over misteryland hadden.
Ooh dat is jammer, die heb ik gemist... ze passen gewoon zo leuk bij elkaar...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel leuk, en ik denk dat heleboel jongelui er ook zo over denken.....die foto waar ze op zijn rug zit naar de lucht kijkt tijdens zijn vliegtuig is echt een mooi plaatje.
Ja echt bestiesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is jammer, die heb ik gemist... ze passen gewoon zo leuk bij elkaar...
Ik weet niet hoe het moet en heb er geen verstand van maar wie weet komt hij nog langs,,,,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is jammer, die heb ik gemist... ze passen gewoon zo leuk bij elkaar...
Veel succes nog hier, de meerderheid van de cossers is vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Jockari het volgende:
Nederland, Willem van Oranje... Daarom zien die nederlandse vrouwen in BB er altijd oranje uit waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |