En dat is jammerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijft hij er even langer in hangen....
Tja, er is er een en die koopt dan uit kwaadheid een ticket van 20 ruggen met de gedachte dat het de volgende week de laatste is, ieder zijn manierquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:58 schreef Snoozey het volgende:
tja je kan ook vasthouden in je kwaadheid op een ander. iedereen zijn manier
Het gaat hem niet alleen om Ashley maar ook bewoners die links en dan rechts gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:01 schreef Harry het volgende:
Nou nou....
Tyron vindt het vervelend dat hij zich al zo lang aan Ashley ergert.
Dit jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, er is er een en die koopt dan uit kwaadheid een ticket van 20 ruggen met de gedachte dat het de volgende week de laatste is, ieder zijn manier
Die is hij niet kwijtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
Wel.mooi dat hij ook zijn eigen frustratie kwijt kan bij Alice.
Niet de enige juiste ,ik denk dat hij zich hier echt alleen in voelt en zich daarom afvraagt of het aan hem ligt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat is jammer
Hij ziet zijn gevoel als het enige juiste
En daar gaat hij mis
Die gaan echt vrienden blijven buiten BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:03 schreef Harry het volgende:
Je ziet en merkt dat Tyron en Alice elkaar wel echt heel leuk vinden.
Krijg ook honger jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:05 schreef Frummelie het volgende:
Ooh dat ziet er wel lekker uit in dat pannetje...
Die twee liggen elkaar ook heel goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Dit doet Alice zo goed praat tyron niet naar de mond. Zegt is haar keuze hoort bij het spel. Iedereen staat er anders in.
Dat zul je vast wel niet goed gehoord hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker roddelen, Ty en Alice.
Maar dat doen ze anders nooit hoor...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zul je vast wel niet goed gehoord hebben.
Bah zieligquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:10 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Verhaal van Alice over haar hond die vergiftigd is
ik snap hem..ik zou haar ook links laten liggen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:10 schreef marky het volgende:
Ik vind Ty dus puur. Dat werkt soms tegen hem. Het maakt hem wel een karakter in het BB verhaal. Wel fijn dat hij weet dat hij het bij Alice effe kwijt kan en dat zij hem niet naar de mond praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |