Even een beetje sparren over wat je dwars zit is niks mis meequote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Kajmu het volgende:
Fijn voor Ty dat hij zn hart kan luchten bij Alice
Hij vroeg ook of hij het dan zo verkeerd zagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even een beetje sparren over wat je dwars zit is niks mis mee
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging er om dat Randy een grote mond over Ash had en op het moment dat ze hem roept er weer bij gaat zitten en dat hij dat vaker doet. TOen zei Ty is dat misschien de reden dat ze dat comment hadden geschreven
Weet je ook eens hoe dat voelt, dat hebben wij al maanden van jouw Queen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan dat mens niet meer zien of horen. Ik word alleen al onpasselijk van die stem.
Conflictvermijdendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'
Ik denk echt dat hij confrontaties ontwijktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'
Nee, vertelt dat hij niet naar buiten ging omdat hij niet kan juichen en ohh wat leuk geweldig gun het je zo.quote:
dat heeft randi toch ook gedaan, zijn gal gespuwd bij een maatje. en daarna geslikt en gaat dorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Je kan ook beter in zo setting beter even je gal spugen tegen een maatje om dan vervolgens te slikken en doorgaan.
Maar dat moet je ook kunnen.
Ook ty moet nog dingen lerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Kajmu het volgende:
Ty is wel een hele fijne jongen hoor, zn mama mag heel trots op hem zijn
Schapen gedrag ... persoonlijk kan ik daar ook erg slecht tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Je kan ook beter in zo setting beter even je gal spugen tegen een maatje om dan vervolgens te slikken en doorgaan.
Zeker weten......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Kajmu het volgende:
Ty is wel een hele fijne jongen hoor, zn mama mag heel trots op hem zijn
Ja, heeft hij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat heeft randi toch ook gedaan, zijn gal gespuwd bij een maatje. en daarna geslikt en gaat dor
Juist!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Waarschijnlijk blijft hij er even langer in hangen....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook ty moet nog dingen leren
Zijn gevoel is niet het gevoel van iemand anders
En het gevoel van een ander is net zo echt als het zijne
NOU NOU ik zie toch bewoners links en rechts gaan en dat is wat hij niet doetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook ty moet nog dingen leren
Zijn gevoel is niet het gevoel van iemand anders
En het gevoel van een ander is net zo echt als het zijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |