Kinderachtig gedoe steeds, maar hier de beelden dan maar weerquote:
Ik denk dat ashley niet eens meer wil. Ze wilde daar alleen maar heen voor die special offers. Die zijn er nu niet meer en ze heeft al 20k uit de pot gehaald om van haar nominatie af komen. Voor haar heeft het nu geen toevoeging meer. Tenzij ze allemaal lekker dingen voor zichzelf gaat kopen van de coins van de andere en geen avond eten kooptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ze niet mocht. Nu Glenn morgen kan adhley eventueel
Die hebben toch ook coins in de pot gedaan, allemaal evenveel.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
stoer hoor die Ty
overigens is het natuurlijk onzin dat ze geen boodschappen zou kunnen doen omdat ze niet meeet. De anderen hebben toch ook gewoon een boodschappenlijstje meegekregen toen ze naar de winkel gingen.
Dat is wel weer een hele batterij aannames in 1 postquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat ashley niet eens meer wil. Ze wilde daar alleen maar heen voor die special offers. Die zijn er nu niet meer en ze heeft al 20k uit de pot gehaald om van haar nominatie af komen. Voor haar heeft het nu geen toevoeging meer. Tenzij ze allemaal lekker dingen voor zichzelf gaat kopen van de coins van de andere en geen avond eten koopt
Goed hé?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wel weer een hele batterij aannames in 1 post
Zo jammer dat ik niet kan opnemen want op de stream die ik aan had staan hoor je hem duidelijk zeggen: Zij eet niet mee dan hoeft ze ook niet naar de winkelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kinderachtig gedoe steeds, maar hier de beelden dan maar weer
Nee, iemand die 20k door de toilet spoelt is niet in staat om te shoppen voor anderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als ze geen coins geeft is ze ook niet in staat naar die winkel te gaan? Dat is onzin
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat ashley niet eens meer wil. Ze wilde daar alleen maar heen voor die special offers. Die zijn er nu niet meer en ze heeft al 20k uit de pot gehaald om van haar nominatie af komen. Voor haar heeft het nu geen toevoeging meer. Tenzij ze allemaal lekker dingen voor zichzelf gaat kopen van de coins van de andere en geen avond eten koopt
Mijn dochter zegt het altijd Expressquote:
Ligt daar al een tijdje, dat zal de schillenboer worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blijft zo weer een hoop over. De voedselbank is er goed mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |