quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Daarna kreeg hij nog een "knal" met het kussen
[ afbeelding ]
Uien vergeten.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
Geen Glenn op de streams, dus daar wordt wat verteld.
En ik denken waarom kappertjes? Voor de pizza's?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef greysbones het volgende:
Randy is verstandig
Ik zou wachten op een kappertje man
Dom gedoe met die speentjes elke keerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Pak een speentje en zuig daar maar op
[ afbeelding ]
🤣quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ik denken waarom kappertjes? Voor de pizza's?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef Kajmu het volgende:
Ashley heeft ooit is in A'dam bij een Japanner heerlijk Chinees gegeten
BB zal gedacht hebben dat Karin kwam winkelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:35 schreef Kajmu het volgende:
Grappig Glenn in de winkel en de winkel staat vol met drank
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Alice ligt haar foundation bij te kleuren
Ja whaha met coints, btw hoeveel coints heeft Karen nog?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:36 schreef spapaars het volgende:
Zou de drank kopen, en dan met winst daar verkopen.
En uien, tomatensaus en ook nog geraspte kaas.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:38 schreef Ebinas het volgende:
Lekker hoor, eindelijk een keer paprika
[ afbeelding ]
Ik kan dat mens niet meer zien of horen. Ik word alleen al onpasselijk van die stem.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Alice is gewend om aaaaltijd samen te slapen in hun maand relatie
Van deze act van jou word ik ook moequote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan dat mens niet meer zien of horen. Ik word alleen al onpasselijk van die stem.
Goh, dat is ook wat, dat heb ik met Ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan dat mens niet meer zien of horen. Ik word alleen al onpasselijk van die stem.
heeft ooit verteld dat ze eigenlijk altijd een relatie heeft gehad, sinds groep 8quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:42 schreef Snoozey het volgende:
die hopt van de ene naar de ander haal ik er dan uit
YPquote:
triest dat ze dat dan aanpaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:32 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley kan heel goed met minder en alleen op brood en water zegt ze .
Ze weet natuurlijk sinds gisteren dat ze een stuk pizza van Glenn en Tom zal krijgen.
Ty heeft het er moeilijk mee. En snapt het niet en vraagt zich af of het aan hem ligt,,,,,maar hij kan niet als het nepperig aan voelt.quote:
Ze bespreken wat ty dwars zitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker roddelen, Ty en Alice.
Maar dat doen ze anders nooit hoor...
Hij heeft het vooral moeilijk hoe Randy handelt op sommige momentenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ty heeft het er moeilijk mee. En snapt het niet en vraagt zich af of het aan hem ligt,,,,,maar hij kan niet als het nepperig aan voelt.
Dat is wat ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft het vooral moeilijk hoe Randy handelt op sommige momenten
Volgens mij
Ach soms kan je beter een onderdeurtje hebben die ook handelt naar wat ze zegt .....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Onderdeurtje van 20 gaat wel even vertellen hoe iemand zich in de buitenwereld moet gedragen.
Snap hem wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef Kajmu het volgende:
Tyron vind het lastig dat mensen mooi weer spelen hij kan er niet goed mee overweg
Alice is een mildere vorm van Sabo met altijd dat semi positieve gebrabbel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Onderdeurtje van 20 gaat wel even vertellen hoe iemand zich in de buitenwereld moet gedragen.
Het ging er om dat Randy een grote mond over Ash had en op het moment dat ze hem roept er weer bij gaat zitten en dat hij dat vaker doet. TOen zei Ty is dat misschien de reden dat ze dat comment hadden geschrevenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:50 schreef Harry het volgende:
Tyron geeft nu wel erg af op Randy.
Tyron had in de Room een comment gelezen dat hij zijn mening alleen in zijn groepje deelt.
Alice: je kan het bespreken. Daar heeft hij buiten ook wat aan.
Tyron: dan zegt hij, ik wil het gewoon leuk houden.
Ja en ze zegt ook dat dingen bij zichzelf moet zoekenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Kajmu het volgende:
Fijn voor Ty dat hij zn hart kan luchten bij Alice
Verschrikkelijk, spreek is gewoon meiske.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Alice is een mildere vorm van Sabo met altijd dat semi positieve gebrabbel.
Nee helemaal niet maar als ze zelfs nog meer commentaar hadden als hij zelf en nu ziet dat ze nu doen of er niks aan de hand is komt nepperig over,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:51 schreef Harry het volgende:
Tyron is nog steeds boos op Ashley.
Dus, moet iedereen boos op Ashley zijn.
Even een beetje sparren over wat je dwars zit is niks mis meequote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Kajmu het volgende:
Fijn voor Ty dat hij zn hart kan luchten bij Alice
Hij vroeg ook of hij het dan zo verkeerd zagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even een beetje sparren over wat je dwars zit is niks mis mee
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging er om dat Randy een grote mond over Ash had en op het moment dat ze hem roept er weer bij gaat zitten en dat hij dat vaker doet. TOen zei Ty is dat misschien de reden dat ze dat comment hadden geschreven
Weet je ook eens hoe dat voelt, dat hebben wij al maanden van jouw Queen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Conflictvermijdendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'
Ik denk echt dat hij confrontaties ontwijktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Randy is wat dat betreft wel een 'meeloper'
Nee, vertelt dat hij niet naar buiten ging omdat hij niet kan juichen en ohh wat leuk geweldig gun het je zo.quote:
dat heeft randi toch ook gedaan, zijn gal gespuwd bij een maatje. en daarna geslikt en gaat dorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Je kan ook beter in zo setting beter even je gal spugen tegen een maatje om dan vervolgens te slikken en doorgaan.
Maar dat moet je ook kunnen.
Ook ty moet nog dingen lerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Kajmu het volgende:
Ty is wel een hele fijne jongen hoor, zn mama mag heel trots op hem zijn
Schapen gedrag ... persoonlijk kan ik daar ook erg slecht tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Je kan ook beter in zo setting beter even je gal spugen tegen een maatje om dan vervolgens te slikken en doorgaan.
Zeker weten......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Kajmu het volgende:
Ty is wel een hele fijne jongen hoor, zn mama mag heel trots op hem zijn
Ja, heeft hij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat heeft randi toch ook gedaan, zijn gal gespuwd bij een maatje. en daarna geslikt en gaat dor
Juist!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflictvermijdend![]()
Waarschijnlijk blijft hij er even langer in hangen....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook ty moet nog dingen leren
Zijn gevoel is niet het gevoel van iemand anders
En het gevoel van een ander is net zo echt als het zijne
NOU NOU ik zie toch bewoners links en rechts gaan en dat is wat hij niet doetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook ty moet nog dingen leren
Zijn gevoel is niet het gevoel van iemand anders
En het gevoel van een ander is net zo echt als het zijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |