Tom beter te verstaan dan Karen, maar moet mij wel heel erg inspannenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet jou toch ook wel lukken, net dialect, maar dan anders.
klik je 6x ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]Ja, begrijp het niet....komt bij mij vaker vol maar weet niet waardoor.
Kan Ash aankomende week de spiegelkamer niet in. Misschien helpt het.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:55 schreef Willewa het volgende: [..] Haha ja, daarom voegde ik ‘hopelijk’ nog toe aan het eind. Omdat ik weet dat sommige gevallen met 1000 spiegels en aanpakken die voor anderen wel werken, alsnog door blijven spartelen in hetzelfde gedrag. En de les niet oppakken en dus maar blijven wijzen en wijzen en wijzen. Het is bij haar wel echt hardnekkig maar je weet maar nooit 😅 Al ben ik er ook wel een beetje bang voor bij haar.
DAt lijkt mij ook. Ze blijft lang hangen in dingen en vergeet en vergeeft heel moeilijk. Tom doet zijn best, maar ze blijft hangen in het negerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen is een erg moeilijk persoon om bevriend mee te zijn .. laat staan in een relatie.
Ze blijft maar tegenspreken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt lijkt mij ook. Ze blijft lang hangen in dingen en vergeet en vergeeft heel moeilijk. Tom doet zijn best, maar ze blijft hangen in het negeren
Het lijkt soms of ze het niet helemaal snaptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt lijkt mij ook. Ze blijft lang hangen in dingen en vergeet en vergeeft heel moeilijk. Tom doet zijn best, maar ze blijft hangen in het negeren
Joepi ! Terug streamquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:00 schreef Jockari het volgende:
En natuurlijk nu reclameblok op GoPlay. Bedankt GoPlay !
Ik denk dat ik maar op Randy ga stemmen. Dat is nog 1 van de weinige daar die nog een beetje van een hart in zijn donder heeft en niet loopt mee te treiteren. Ik kijk het nog even aan. Ik vind het ziek hoe er genoten wordt van iemand die op instorten staat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op Karen gestemd, met het idee dat ze vandaag wel weer normaal zou doen, anders zou ik helemaal niet hebben gestemd.
Beterquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:03 schreef Willewa het volgende:
Gvd nu deze ellende. Timing kon niet slechter 😅
Jimmy en Alice ookquote:
Morgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy zou toch ook een vliegtuigje krijgen? Of is dat morgen?
Veel mensen gaan weer naar binnen
ze was binnen aan het huilen over ka hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze begon al met huilen voordat BB met de mededeling kwam leek het wel...gescript dus...En heb het idee dat de andere bewoners er van wisten, Glenn lijkt ook al voorkennis gehad te hebben lijkt het.
Nee echt, dit syndroom zit zo diep bij haar dat ze een harde aanpak nodig heeft en dit vliegtuigje verpest dat proces enormquote:
Ze stond al te janken om de lekkere sfeer die in het huis hing, lijkt me niet gescriptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze begon al met huilen voordat BB met de mededeling kwam leek het wel...gescript dus...En heb het idee dat de andere bewoners er van wisten, Glenn lijkt ook al voorkennis gehad te hebben lijkt het.
Dat is ie nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed zo Tyron, jezelf blijven en geen toneel gaan spelen.
hij is 1 van de weinige die gewoon echt is...Randy valt me vies tegen nuquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed zo Tyron, jezelf blijven en geen toneel gaan spelen.
Alles is een complotquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze stond al te janken om de lekkere sfeer die in het huis hing, lijkt me niet gescript
ja die is vet jaloersquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
Ka nog steeds op zoek naar de richtingaanwijzer van het vliegtuig
Dat issie wel. Zo heeft hij zich het hele programma al laten zien. Er zit geen graadje gekunstelheid bij.quote:
Moet je toch beter kijken vriend.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat issie wel. Zo heeft hij zich het hele programma al laten zien. Er zit geen graadje gekunstelheid bij.
Nee zo zijn die niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:07 schreef mazaru het volgende:
Nou hup hup naar binnen Karen. Anders worden je nieuwe vrienden boos.
quote:
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbordquote:
En ze weten helemaal niets he zegt zequote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:09 schreef mazaru het volgende:
Hopelijk knapt ze hier een beetje van op. Is het niet hiervan dan van die zure smoelen binnen
Mooi zo!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
Karen denkt dat vliegtuigje gedaan is omwille van gisteren...
Mooie timing dat wel, maar is het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
Karen denkt dat vliegtuigje gedaan is omwille van gisteren...
Net een mens.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Vraag me werkelijk af hoe het werkt bij Karen in haar hoofd, het ene moment wil ze niet meer praten met Ashely en 'vervloekt' ze haar, het andere moment is het alsof er niets gebeurd is...heel bijzonder wel..
Goeie zaakquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze weten helemaal niets he zegt ze
Karen denkt juist dat ze het gedaan hebben om gisteren
Amen. Oh zo mee eens. Zo werkt het.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef bull-sjitt het volgende:
je herkent gelijk de mensen die weten dat ze in een spel ( programma ) zitten en de mensen die het persoonlijk maken ( de slechte verliezers )
jimmie zit al dagen te poeren in haar hoofd. anders was het allang weer goed geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Vraag me werkelijk af hoe het werkt bij Karen in haar hoofd, het ene moment wil ze niet meer praten met Ashely en 'vervloekt' ze haar, het andere moment is het alsof er niets gebeurd is...heel bijzonder wel..
Aah Ash bedoel jequote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef bull-sjitt het volgende:
je herkent gelijk de mensen die weten dat ze in een spel ( programma ) zitten en de mensen die het persoonlijk maken ( de slechte verliezers )
En wat denk je van die Alice. Alleen die doet het heel gluiperigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jimmie zit al dagen te poeren in haar hoofd. anders was het allang weer goed geweest
Daarom moet Ashley ook eruit..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef bull-sjitt het volgende:
Nee. Je herkent gelijk de mensen die het spuugzat zijn om 2,5 maand 24/7 op de lip te zitten met een ontzettend vermoeiende negatieve manipulator.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef bull-sjitt het volgende:
Die waren niet zuur die zijn emotieloos. Alleen Jimmy is wat zuur maar die krijgt hem morgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:09 schreef mazaru het volgende:
Hopelijk knapt ze hier een beetje van op. Is het niet hiervan dan van die zure smoelen binnen
Niet vergeten dat de overgrote meerderheid van de kijkers niet streamt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef schizolientje het volgende:
Nu denkt Ashley dat "ze"het nog niet weten, die heeft echt geen erg in de 24 uurs streams
Er is binnen niet zoveel gezegd. De gezichten zijn neutraal.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:14 schreef espri het volgende:
Yeahhh wat mooi, ik geniet ff mee hoor.
Al die gezichten en commentaren nu binnen whahahahha.
Joh schei toch uit. Dit is de definitie van zuur.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Die waren niet zuur die zijn emotieloos. Alleen Jimmy is wat zuur maar die krijgt hem morgen.
Ik kijk veel liever naar iemand die bij zichzelf blijft dan haar nu om de hals gaat vallen.
Op 13 april, als laatste.quote:
Dat niet, maar alle social media stonden er onmiddellijk vol vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de overgrote meerderheid van de kijkers niet streamt.
Mooi tv-momentjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:14 schreef Harry het volgende:
Jimmy tegen Tyron: even de glimlach ophouden.....
Tuurlijk, ik genietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Er is binnen niet zoveel gezegd. De gezichten zijn neutraal.
** MOD edit, laat dit maarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Doodmoe wordt je van Ashley. Ik probeer haar tegenwoordig al te mijden op stream
Aanstelster is het met der gejankquote:
“Boks”quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Glen is wel een échte vriend, lieve man, die van mij mag winnen
Kan mij niet kut genoeg zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:16 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley tegen Glenn: ik heb het echt kut man.
je weet waar de deur is
Echt wel! Al dat leedvermaak terwijl er iemand op instorten staat en nu dit. Ik geniet!quote:
Jimmy moet zijn grote jongensbroek maar eens aantrekken en stoppen zich als een kleuter gedragenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy laat zich ook kennen hoor omdat het vliegtuigje weer niet voor hem was.
Welnee, kijken we weer naar slapende en kaartende mensen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Lrod01 het volgende:
Hopelijk gaat die slang met 2 gezichten (Jimmy) naar huis morgen. Mocht hem wel in het begin maar heb me lelijk in hem vergist. Waardeloos vals persoon.
Hij zei gisterenavond van welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Willewa het volgende:
Begin me toch ook sterk af te vragen of Glenn ook zo’n supermoeilijke vrouw thuis heeft zitten dat ie zo in een knuffelrol schiet constant voor zo’n supermoeilijke.
Komt eraan toch? morgen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy is sip omdat er nog steeds geen vlieger voor hem is gekomen
Ze heeft het zichzelf aangedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! Al dat leedvermaak terwijl er iemand op instorten staat en nu dit. Ik geniet!
nooit wat aan gevonden. echt niet iemand die iedereen als vriend in zijn leven zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Lrod01 het volgende:
Hopelijk gaat die slang met 2 gezichten (Jimmy) naar huis morgen. Mocht hem wel in het begin maar heb me lelijk in hem vergist. Waardeloos vals persoon.
Ja, die speelde een mooi spelletje in het begin. Nu komt zijn ware aard naar buiten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Lrod01 het volgende:
Hahahha dan lig ik echt in een deuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:19 schreef Kayro het volgende:
Zo, en dan nu nog ff een freeze erachteraan
Kids en Bart komen binnen..
Nog meer poen uit de pot🤗🥳🤓
ik zou bijna zeggen jammerquote:
Ja, weet niet of dat een klein grapje was though. Maar kan kern van waarheid inzitten. Hij lijkt zonder gekheid wel afgetraind/geprogrammeerd om zulke moeilijke gevallen te verzorgen.quote:
Dat is het hequote:
Hij is gewoon klaar met die vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy moet zijn grote jongensbroek maar eens aantrekken en stoppen zich als een kleuter gedragen
ik wacht nog even haha. als karen weer normaal gaat doen kan ze mijn stem krijgen, anders idd randyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef mazaru het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk is het niet te laat want hij staat behoorlijk laag al.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef mazaru het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Droogt wel weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme die thee/handoek waar ze der neus aan stond af te vegen en tranen meer droogde hangt ze zo weer aan het haakje in de keuken. Wat goor
Nee, Karen is af bij mij. Met zulke vrienden zit je nooit zonder vijanden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik wacht nog even haha. als karen weer normaal gaat doen kan ze mijn stem krijgen, anders idd randy
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme die thee/handoek waar ze der neus aan stond af te vegen en tranen meer droogde hangt ze zo weer aan het haakje in de keuken. Wat goor
Daaruit blijkt gewoon dat ze het spel niet aankan. Ze doet alsof ze gepest wordt maar dat is niet aan de orde. Ze trekt alle zieligheid registers open.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is het he
Ik vind het niet netjes haar daad , maar goed zij heeft het gedaan en in haar hoofd had ze er goede redenen voor
Vervolgens zegt ze ik sta er nog steeds achter
Maar waarom al dat gejank dan..
Trek zoals jimmy dat zo mooi kan zeggen je grote jongens broek aan..
Neus in de lucht borst vooruit en sta dan boven iedereen
Ik heb meer last van dat achteruit gehinnik, krijg het er zelf benauwd vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Karen is af bij mij. Met zulke vrienden zit je nooit zonder vijanden.
Waarom mag karen nu niet ook haar eigen keuzes maken en daar achter staanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Karen is af bij mij. Met zulke vrienden zit je nooit zonder vijanden.
Klassieke allesverdraaister.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daaruit blijkt gewoon dat ze het spel niet aankan. Ze doet alsof ze gepest wordt maar dat is niet aan de orde. Ze trekt alle zieligheid registers open.
Weet het niet, maar niet ieder enig kind is zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:20 schreef KangaP het volgende:
Is Ashley enig kind ? Zou veel kunnen verklaren •
Freeze?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Willewa het volgende:
Pot meermaals in beeld. Gaat er wat gebeuren?
Nee, steeds daarna pannen naar Ashley .. gewoon shotjes maken voor de uitzending.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Willewa het volgende:
Pot meermaals in beeld. Gaat er wat gebeuren?
Precies, en hoe je gebracht wordt, heb je niet zelf in de hand, ze kunnen je maken of breken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de overgrote meerderheid van de kijkers niet streamt.
Wat deed hij heb jij dat gezien?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
BB: Jimmy stop waar je mee bezig bent!
Ah zo. Goeiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, steeds daarna pannen naar Ashley .. gewoon shotjes maken voor de uitzending.
Daar begon ze al mee zodra haar ogen open warenquote:
Net op stream 1 eventjes ze was met haar teensnagels bezig zo te zienquote:
33 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar begon ze al mee zodra haar ogen open waren
Valt me ine op normaal zijn de in beeld min van iedereen wel zon beetje gelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net op stream 1 eventjes ze was met haar teensnagels bezig zo te zien
Het gaat ook over zijn wasgoed he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Die arme glenneke voert niet direct haar orders uit...
Denk dat ze te weining drama maaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Valt me ine op normaal zijn de in beeld min van iedereen wel zon beetje gelijk
dat is ware kolderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:20 schreef KangaP het volgende:
Is Ashley enig kind ? Zou veel kunnen verklaren •
Den zuurheid....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy ziet er bedrukt uit........
karen vraagt wat er is
sip omdat hij het aanmaakblokje van binnen niet mee naar buiten mocht nemen.. .want anderen mochten dat wel.
Hij probeert in de situatie te komen maar het hangt in de lucht
Karen moet keihard giechelen..........
Jimmy: iedereen loopt me op te hypen ' je krijgt een vliegtuig, je krijgt een vliegtuig' en dan ga ik daarop hopen en dan denk ik hmm ja.. en dan ben ik teleurgesteldhij is nu klaar met de vliegtuigen.
Karen: misschien komt er morgen nog 1
Jimmy : nee ik ben niet de kandidaat waar ze dat voor doen, het is oke, dat geeft niet... (NEUHJJJ Dat geeft niet)
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:32 schreef Snoozey het volgende:
ach wat lief, het is haar echt gegund. jim over het vliegtuig
als je zo makkelijk je vriendschap weggooit verdien je geen vriendschap echt ongelovelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom vraagt of Karen denkt dat de vriendschap terug kan komen. Karen is weer eens besluiteloos.
Nee dat doet alleen Ashley…quote:
Mijn idee. Blijf maar lekker bij je nieuwe vriendjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je zo makkelijk je vriendschap weggooit verdien je geen vriendschap echt ongelovelijk
Iemand kan in de luwte al van alles opvangen, maar er aan de oppervlakte nog niet veel mee doen. Maar intern dus wel opslaan. Ergens volgt den druppel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je zo makkelijk je vriendschap weggooit verdien je geen vriendschap echt ongelovelijk
nou ik ben enigskind en ik ben totaal anders hoor dus is wel erg makkelijk gedacht dat dan. dus makkelijk gedacht en kolder!quote:
Het betekent natuurlijk niet dat het voor 100% van alle only childs geldt. Maar als je er statistieken op loslaat, gok ik dat het percentage wel hoger ligt in die groep.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik ben enigskind en ik ben totaal anders hoor dus is wel erg makkelijk gedacht dat dan. dus makkelijk gedacht en kolder!
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu gaat Ashley rondjes lopen met al haar overgebleven vrienden.
Niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley loopt in haar eentje rondjes in de tuin. ben benieuwd of ze vrijwillig vertrekt nadat ze zich zo rot blijft voelen
Die gaat echt niet wegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley loopt in haar eentje rondjes in de tuin. ben benieuwd of ze vrijwillig vertrekt nadat ze zich zo rot blijft voelen
Ik ga daar vanuit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze überhaupt nog 2 weken blijft. denk het niet
Alle leden van de koninklijke wandelclubquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu gaat Ashley rondjes lopen met al haar overgebleven vrienden.
Verloren en zich verlorenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash heeft zich allang verloren in het spel
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Alle leden van de koninklijke wandelclub
Ze voelt zich niet rot. Dit is haar spel. Ze probeert zieltjes te winnen van de kijker. De mensen in het huis interesseren haar nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:44 schreef kiki2024 het volgende:
En dat Bart eten meeneemt en Ash dan zegt; dit is voor mij, gaan jullie maar fijn winkelen, al zou ze vast wel delen met Glenn, Tom, Randy en Kaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:19 schreef Kayro het volgende:
Zo, en dan nu nog ff een freeze erachteraan
Kids en Bart komen binnen..
Nog meer poen uit de pot🤗🥳🤓
Nopequote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:51 schreef Ebinas het volgende:
Zijn ze er nu al achter dat ze 1 week langer moeten ?
Banner voortgetrokken door Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:54 schreef Ebinas het volgende:
Denk het wel, da's wel aardig bedoeld van ze.
(Met zelf gemaakte banner rondlopen ter vervanging van een vliegtuig voor Jimmy)
Maar wat Ashely flikt dat is allemaal heel normaal!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:49 schreef maryo55 het volgende:
Hoe of wat iemand in het spel gedaan heeft. Denk en niemand weet wat een ander gedaan zou hebben met een vrijstelling kopen. Hoe de mensen nu tegen haar doen is ver beneden pijl Dit noemen ze PESTgedrag. Een Jimmy die tegen pestgedrag is en hier een of ander iets heeft opgezet doet hier het hards aan mee. Bah Bah misselijk makend gedrag om iemand volledig te negeren en zo voorbij lopen.
Hij had het aanmaakblokje in de kachel gehouden en liep met een brandend blokje tussen de tang geklemd naar buiten. Dat vond BB niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy stop waar je mee bezig bent zegt BB, zag even niet wat hij deed
Ja dat is 'pesten' sinds ze op de knop gedrukt heeft, die 10 weken ervoor heette dat 'smullen'quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar wat Ashely flikt dat is allemaal heel normaal!!
TV maken zeggen die Freaks dan 😀quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat is 'pesten' sinds ze op de knop gedrukt heeft, die 10 weken ervoor heette dat 'smullen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |