Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah dat zei ik ook wel eens tegen DJMOquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei GG altijd als DJMO om iets vroeg, dat ze het zelf in de keuken op kan halen betekende dat![]()
![]()
Heb jij het benauwd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Twijffelslijm, daar heb ik nu nog nooit van gehoord kijken of google het weet en ik dom benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was dus zo domBen je al wel naar de dokter geweest @koekiemonster ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Monsterkoekiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik was dus zo domBen je al wel naar de dokter geweest @:Koekiemonster ?
![]()
![]()
Heb ik zelf verzonnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twijffelslijm, daar heb ik nu nog nooit van gehoord kijken of google het weet en ik dom bendas slijm dat tussen je neus en keel blijft hangen en dat je niet weg krijgt met slikken of schrapen
![]()
Oeps tijd dat ik koffie ga pakkenquote:
Nee komt door pollen en slechte luchtkwaliteit kunnen ze niks aan doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik was dus zo domBen je al wel naar de dokter geweest @:Koekiemonster ?
![]()
Mooi verzonnen welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ik zelf verzonnendas slijm dat tussen je neus en keel blijft hangen en dat je niet weg krijgt met slikken of schrapen
![]()
![]()
RIPquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee komt door pollen en slechte luchtkwaliteit kunnen ze niks aan doen![]()
Dat is nare slijm. Ik was laatst heel erg verkouden niet te zuinig ook. En als ik mijn neus snoot dan hoorde het als een flinke zakdoek vol maar er kwam niets. Je voelde het ook gewoon rochelen in je kaak.neusholtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ik zelf verzonnendas slijm dat tussen je neus en keel blijft hangen en dat je niet weg krijgt met slikken of schrapen
Dat heeft zo 2 weken geduurd heel irritant. Tot op een keer pats een hele dikke vette klodder er uit. Toen ik de zakdoek samen kneep om het op te vangen bleek dat ik er nog een dikke sliert mee uit kon trekken. Het was net kauwgom heel raar was dat. Daarna een hele dag een heel raar leeg en hol gevoel in mijn kaak/neukholte gehad. Twee weken later het zelfde in het andere neusgat
Maar Google geeft twijfelslijm wel aan kiek moar
O das mooi kudt dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee komt door pollen en slechte luchtkwaliteit kunnen ze niks aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nare slijm. Ik was laatst heel erg verkouden niet te zuinig ook. En als ik mijn neus snoot dan hoorde het als een flinke zakdoek vol maar er kwam niets. Je voelde het ook gewoon rochelen in je kaak.neusholt
Dat heeft zo 2 weken geduurd heel irritant. Tot op een keer pats een hele dikke vette klodder er uit. Toen ik de zakdoek samen kneep om het op te vangen bleek dat ik er nog een dikke sliert mee uit kon trekken. Het was net kauwgom heel raar was dat. Daarna een hele dag een heel raar leeg en hol gevoel in mijn kaak/neukholte gehad. Twee weken later het zelfde in het andere neusgat
Maar Google geeft twijfelslijm wel aan kiek moar
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tegen 10 uur is het wel weer overquote:soms is word ik er zo benauwd van dat ik moet overgeven. Tis kudt maar ik moet het er mee doen
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tegen 10 uur is het wel weer oversoms is word ik er zo benauwd van dat ik moet overgeven. Tis kudt maar ik moet het er mee doen
![]()
![]()
2-0 voor mijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd schotel.![]()
![]()
Dat is wel heel benauwd dan, ik raak altijd een soort van in paniek als ik het benauwd heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tegen 10 uur is het wel weer oversoms is word ik er zo benauwd van dat ik moet overgeven. Tis kudt maar ik moet het er mee doen
Hebben ze er geen medicatie voor?
Hopelijk ben je niet allergisch voor het stuifzaad van Justin
Dotquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel benauwd dan, ik raak altijd een soort van in paniek als ik het benauwd heb.
Hopelijk ben je niet allergisch voor het stuifzaad van Justin![]()
![]()
![]()
Nouja ik kan er wel medicatie voor krijgen als ik wil maar dat heeft weer andere vervelende bijwerkingen dus het is een beetje kiezen tussen twee slechtenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel benauwd dan, ik raak altijd een soort van in paniek als ik het benauwd heb.
Hopelijk ben je niet allergisch voor het stuifzaad van Justin![]()
Ja soms is het kiezen tussen twee kwade he.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik kan er wel medicatie voor krijgen als ik wil maar dat heeft weer andere vervelende bijwerkingen dus het is een beetje kiezen tussen twee slechten
Maar echt vervelend dat je er zo last van hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben uit bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
NEEEEquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot is the good, justin de bad en ik
* Monsterkoekie gaat in een hoekje huilenjij bent Monsterkoekie
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot is the good, justin de bad en ik
* Monsterkoekie gaat in een hoekje huilen![]()
Neehoor♡♡♡♡![]()
FOK! is top.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:Monsterkoekie stiekeme like-intrekkerT![]()
![]()
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat magquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even aandachtshoeren![]()
![]()
![]()
Ik had altijd een applewatch, en wil er weer 1 maar zo duurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wandel je alleen? Heb je toevallig een applewatch voor stappentellen?Heb wel altijd telefoon mee maar die telt niet alles
![]()
Oh jammer, dacht anders ben jij de uitgesproken persoon om mijn account aan te koppelen zodat ik wat extra motivatie krijgquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik had altijd een applewatch, en wil er weer 1 maar zo duurHeb wel altijd telefoon mee maar die telt niet alles
![]()
![]()
Dat lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh jammer, dacht anders ben jij de uitgesproken persoon om mijn account aan te koppelen zodat ik wat extra motivatie krijgmijn zus hoopt morgen een apple watch nieuw te krijgen
dus ik hoop dan haar oude weer te mogen, dan zou het wel kunnen
![]()
![]()
Jij maakt ook wat mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
Gisteravond nog gewandeld en zag ik een baby naaktslak
Ja dat kan, maar dat is ook wel een beetje bot.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leukmijn zus hoopt morgen een apple watch nieuw te krijgen
dus ik hoop dan haar oude weer te mogen, dan zou het wel kunnen
![]()
![]()
Heb een foto er van gemaakt, zag ineens iets zwarts op de grond en ik even goed kijken, was het een naaktslakquote:![]()
![]()
Schattigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
Gisteravond nog gewandeld en zag ik een baby naaktslak![]()
![]()
Hoe weet je dat het n baby is?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
Gisteravond nog gewandeld en zag ik een baby naaktslak
♡♡♡♡![]()
Zo doe eens aardigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
Als je fok irritant vindt, neem je een abo probleem opgelost♡♡♡♡![]()
Hoe wist je dat het een baby was? Door de luier?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb een foto er van gemaakt, zag ineens iets zwarts op de grond en ik even goed kijken, was het een naaktslak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb weleens slakken gegeten,komt wel dichtbij zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor.quote:
Bah, dat zou ik nooit etenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb weleens slakken gegeten,komt wel dichtbij zo.![]()
![]()
Die groeien best hard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het werkt.quote:
Misschien kan je voor je goede tips ook geld vragenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:32 schreef Lovely het volgende:
Goede tips worden gratis gegeven, slechte tips kosten geld![]()
![]()
Raad eens wat ik aan het doen ben?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan je voor je goede tips ook geld vragen![]()
Hhm, ga daar even over na denkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan je voor je goede tips ook geld vragen![]()
![]()
Soul gaat vanavond naar een concert van Mika.
Relax , take it eeeeeeeasyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
Soul gaat vanavond naar een concert van Mika.![]()
![]()
Die ja.quote:![]()
Big girls are beautiful.
Neem een aboGa iets eten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das wel veelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien is een abo voor alles de oplossing?♡♡♡♡![]()
Ben je moe? Neem een abo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien is een abo voor alles de oplossing?
Heb je dorst? Neem een abo.
Heb je het koud? Neem een abo.
Etc....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee geen ideequote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:40 schreef JustinK het volgende:
Nou @:HappyCharly, je weet wat je te doen staat
Vertel eens♡♡♡♡![]()
Haat op Charly dag vandaag?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je moe? Neem een abo.
Heb je dorst? Neem een abo.
Heb je het koud? Neem een abo.
Etc....♡♡♡♡![]()
Nee hoor.voel je je aangesproken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je onaardig tegen mij doet voel ik dat je onaardig tegen mij doet jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor.voel je je aangesproken?♡♡♡♡![]()
Volgens mij was het niet onaardig bedoeldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je onaardig tegen mij doet voel ik dat je onaardig tegen mij doet ja![]()
![]()
Ik weet wel iemand die je een massage wil geven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die je een massage wil geven.![]()
![]()
Mooi plaatje hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet onaardig bedoeld♡♡♡♡![]()
Ik heb de auto gevuld met een koffer, lege bierkratjes, twee rugzakjes en eten en drinken.
Ready to go
[ Bericht 0% gewijzigd door Mickytjuh op 29-03-2024 10:29:57 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog een keer.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de auto gevuld met een koffer lege bierkratjes, twee rugzakjes en eten en drinken.
Ready to go♡♡♡♡![]()
Een koffer lege bierkratjes?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de auto gevuld met een koffer lege bierkratjes, twee rugzakjes en eten en drinken.
Ready to go“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mis ik iets?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Have fun Mick!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ready to go![]()
Wat is er goed aan deze vrijdag?
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf![]()
Ik wordt iets blijer van deze postquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja dat ik al weekend heb bijvoorbeeld
Beetje warm bad hier
Ik werk dus dubbel zo hard jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je bent zoveel hier, net weekend![]()
![]()
Wel goed denk ik..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef HappyCharly het volgende:
Speaking of
Hoe zou het met mazikeen zijn?![]()
![]()
Klopt maar het probleem is dat ik dan niet alles kan wat ik nu wel kan dus ik blijf toch maar werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
Als je niet werkt heb je altijd weekend![]()
![]()
Werken om te levenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt maar het probleem is dat ik dan niet alles kan wat ik nu wel kan dus ik blijf toch maar werken![]()
![]()
Oh had in mijn hoofd dat jij niet werkte..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt maar het probleem is dat ik dan niet alles kan wat ik nu wel kan dus ik blijf toch maar werken♡♡♡♡![]()
Harry, maar die kunnen we ook niet vragenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het, spreek haar niet buiten fok om dus geen idee..misschien iemand anders wel![]()
![]()
Dan blijft mijn vraag staan..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het, spreek haar niet buiten fok om dus geen idee..misschien iemand anders wel
Mis ook andere mensen
♡♡♡♡![]()
Kofferbak vol lege kratjes jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee die kan niet meer reagerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Harry, maar die kunnen we ook niet vragen![]()
Beidequote:
Mwa misschien komen ze wel weer terug..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan blijft mijn vraag staan..
Mis ook andere mensen![]()
Dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa misschien komen ze wel weer terug..
Maar eventjes een andere browser zoeken. Teveelreclame hier.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Neem een abo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef Canopus het volgende:
Maar eventjes een andere browser zoeken. Teveelreclame hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh had in mijn hoofd dat jij niet werkte..![]()
![]()
Voor die paar euro per jaar geen abo nemen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daarom advertenties blockenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kapitalistisch gedachtegoed promotenTrotste mama van Ambar
4 dagen vrij![]()
Heerlijkheid.
4 dagen geen mensen
Trotste mama van Ambar
Toch niet glitters van microplastics hè?Trotste mama van Ambar
Genietonquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
4 dagen vrij![]()
Heerlijkheid.
4 dagen geen mensen![]()
Hoop hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa misschien komen ze wel weer terug..♡♡♡♡![]()
Het zijn de beste dagen.quote:
Tenzij je samen alleen kunt zijn met de liefde van je leven in een huisje in het bosTrotste mama van Ambar
Rare conclusies trekkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor die paar euro per jaar geen abo nemen
♡♡♡♡![]()
Dat kan jij volgende keer toch met @devzeroquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zijn de beste dagen.
Tenzij je samen alleen kunt zijn met de liefde van je leven in een huisje in het bos![]()
![]()
Hopelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan jij volgende keer toch met @:devzeroTrotste mama van Ambar
Kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen![]()
Dat is ook een optie. Ik post hier alleen te weinig.quote:
Wel een goeie tip
Daarom eet ik geen broodjes met kaasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]weet je niet dat 100% van de mensen die een broodje kaas hebben gegeten dood gaan?
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]weet je niet dat 100% van de mensen die een broodje kaas hebben gegeten dood gaan?
♡♡♡♡![]()
Jawel, maar ik leef graag gevaarlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Blijven die glitters niet op je huid plakken?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omg met kleurtjes en glitter ❤![]()
![]()
Snap ik wel.quote:
Ingewikkelde materie ditTrotste mama van Ambar
Ah ze maakt n garpjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ingewikkelde materie dit
♡♡♡♡![]()
Lush glitters neem aan dat die niet van micro gemaakt worden?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch niet glitters van microplastics hè?![]()
Helaas nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijven die glitters niet op je huid plakken?![]()
![]()
Dan haat je mensenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rot spul![]()
https://www.stuurglitter.nl/♡♡♡♡![]()
Oh deze is voor mijn nichtje dr verjaardagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rot spul![]()
https://www.stuurglitter.nl/![]()
![]()
Is n haatsitequote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh deze is voor mijn nichtje dr verjaardag♡♡♡♡![]()
Mijn nichtje is drie die is gek op glitter en mijn broer vind het vreselijk dus ik zie alleen maar voordelenquote:![]()
Heb voor mijn nichtje dr verjaardag en magic mixies gekocht. Eigenlijk vooral omdat ik dat met haar wil toveren![]()
![]()
Lijkt me echt kut om te krijgenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn nichtje is drie die is gek op glitter en mijn broer vind het vreselijk dus ik zie alleen maar voordelen
♡♡♡♡![]()
Ik maakte een tijd geleden een schilderij met glitters. Ik kwam die glitters echt overal tegen voor wekenTrotste mama van Ambar
Genieton?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maakte een tijd geleden een schilderij met glitters. Ik kwam die glitters echt overal tegen voor weken♡♡♡♡![]()
Vind t niet grappigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik haat niemand
Maar is wel grappig om te sturen
Wel gemeen
♡♡♡♡![]()
Glitter heaven, heb je een foto van je kunst?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maakte een tijd geleden een schilderij met glitters. Ik kwam die glitters echt overal tegen voor weken![]()
Het gaat plekje 3 worden voor mij deze maandquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je je best doet kun je nog 4e wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het gaat plekje 3 worden voor mij deze maand♡♡♡♡![]()
Nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het gaat plekje 3 worden voor mij deze maand![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je je best doet kun je nog 4e worden![]()
![]()
Die is gek op glitter?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh deze is voor mijn nichtje dr verjaardag![]()
![]()
Ik heb niet de energie om het op te nemen tegen een nachtbolker voor een 2e plekquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Uhm ga ik hier niet posten want er staan wat persoonlijke dingen bij, want het was een cadeauquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Glitter heaven, heb je een foto van je kunst?Trotste mama van Ambar
Moest gniffelenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je je best doet kun je nog 4e wordenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Schattigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja! Glitter, roze, regenbogen en unicorns♡♡♡♡![]()
Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb niet de energie om het op te nemen tegen een nachtbolker voor een 2e plek![]()
![]()
![]()
Als een hertje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zal maar op 9 staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, wat een ellende.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
En zo hard gestreden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: