Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah dat zei ik ook wel eens tegen DJMOquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei GG altijd als DJMO om iets vroeg, dat ze het zelf in de keuken op kan halen betekende dat![]()
![]()
Heb jij het benauwd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Twijffelslijm, daar heb ik nu nog nooit van gehoord kijken of google het weet en ik dom benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was dus zo domBen je al wel naar de dokter geweest @koekiemonster ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Monsterkoekiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik was dus zo domBen je al wel naar de dokter geweest @:Koekiemonster ?
![]()
![]()
Heb ik zelf verzonnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twijffelslijm, daar heb ik nu nog nooit van gehoord kijken of google het weet en ik dom bendas slijm dat tussen je neus en keel blijft hangen en dat je niet weg krijgt met slikken of schrapen
![]()
Oeps tijd dat ik koffie ga pakkenquote:
Nee komt door pollen en slechte luchtkwaliteit kunnen ze niks aan doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik was dus zo domBen je al wel naar de dokter geweest @:Koekiemonster ?
![]()
Mooi verzonnen welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ik zelf verzonnendas slijm dat tussen je neus en keel blijft hangen en dat je niet weg krijgt met slikken of schrapen
![]()
![]()
RIPquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee komt door pollen en slechte luchtkwaliteit kunnen ze niks aan doen![]()
Dat is nare slijm. Ik was laatst heel erg verkouden niet te zuinig ook. En als ik mijn neus snoot dan hoorde het als een flinke zakdoek vol maar er kwam niets. Je voelde het ook gewoon rochelen in je kaak.neusholtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ik zelf verzonnendas slijm dat tussen je neus en keel blijft hangen en dat je niet weg krijgt met slikken of schrapen
Dat heeft zo 2 weken geduurd heel irritant. Tot op een keer pats een hele dikke vette klodder er uit. Toen ik de zakdoek samen kneep om het op te vangen bleek dat ik er nog een dikke sliert mee uit kon trekken. Het was net kauwgom heel raar was dat. Daarna een hele dag een heel raar leeg en hol gevoel in mijn kaak/neukholte gehad. Twee weken later het zelfde in het andere neusgat
Maar Google geeft twijfelslijm wel aan kiek moar
O das mooi kudt dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee komt door pollen en slechte luchtkwaliteit kunnen ze niks aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: