Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Meer wat, schatje?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die online lief tegen je doen omdat ze hopen op meer.![]()
![]()
Goeie tt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goeie al had ik huishoudbeurspittigekapsel als nick genomen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mocht je van je moeder niet meer op je x-box spelen schatje?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie al had ik huishoudbeurspittigekapsel als nick genomen.![]()
![]()
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:04 schreef supersnol het volgende:
[..]
Mocht je van je moeder niet meer op je x-box spelen schatje?♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Poffertjes explosief maken krijg je ploffertjes
♡♡♡♡![]()
Is eigenlijk ontstaan in de tijd van chatboxen enzo.quote:
Toen had je veel geile mannetjes toch die vrouwen wilde versieren etc en als het cam chat was proberen ze naakt te krijgen. The white knights gingen slimmer te werk die hadden hetzelfde doel als de andere mannentjes maar probeerde dat doel te bereiken door de vieze mannetjes omlaag te praten en de dames daarvoor te waarschuwen maar achter die charmante vriendelijkheid zat uiteindelijk hetzelfde doel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben een tijdje weggeweest van FOK!, maar het is toch minder leuk als vroeger. Hoewel ik die dr.mickey nog herinner van GAM. Daar was hij ook altijd boosquote:![]()
Waarom heb jij niet mimimi als nick gekozen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie al had ik huishoudbeurspittigekapsel als nick genomen.![]()
Ah toevalligquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef supersnol het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weggeweest van FOK!, maar het is toch minder leuk als vroeger. Hoewel ik die dr.mickey nog herinner van GAM. Daar was hij ook altijd boos♡♡♡♡![]()
het is in ieder geval stiller dan vroegerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef supersnol het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weggeweest van FOK!, maar het is toch minder leuk als vroeger. Hoewel ik die dr.mickey nog herinner van GAM. Daar was hij ook altijd boosSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah okquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is eigenlijk ontstaan in de tijd van chatboxen enzo.
Toen had je veel geile mannetjes toch die vrouwen wilde versieren etc en als het cam chat was proberen ze naakt te krijgen. The white knights gingen slimmer te werk die hadden hetzelfde doel als de andere mannentjes maar probeerde dat doel te bereiken door de vieze mannetjes omlaag te praten en de dames daarvoor te waarschuwen maar achter die charmante vriendelijkheid zat uiteindelijk hetzelfde doel.
Waarom zo obsessief daarmee bezig hier?
Zoek je een White knightin?♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok
Waarom zo obsessief daarmee bezig hier?
Zoek je een White knightin?
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Je vroeg het toch die plaatjes leggen het goed uit maiden hc.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Probeer je HC te beschermen van engerds zoals mij en speklap? En verwacht je dan dat ze aardig tegen je doen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je vroeg het toch die plaatjes leggen het goed uit maiden hc.![]()
Ik snap hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je vroeg het toch die plaatjes leggen het goed uit maiden hc.♡♡♡♡![]()
En dan pizza ananas eten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer je HC te beschermen van engerds zoals mij en speklap? En verwacht je dan dat ze aardig tegen je doen?
Ik volg speklap zijn posts niet zo eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pozza ananasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan pizza ananas eten.
Ik volg speklap zijn posts niet zo eigenlijk.
Wel lekker♡♡♡♡![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Zou je het durven te bestellen in Napoli ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou je het durven te bestellen in Napoli ?
Geen enkele reden om mensen bewust daar te pesten♡♡♡♡![]()
Maar mij wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Geen enkele reden om mensen bewust daar te pesten
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.cnn.com/trave(...)ly-naples/index.htmlquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou je het durven te bestellen in Napoli ?
Als dat betekend dat ik bij deze man kan eten, ja. Maar je vraag is het zelfde of je texmex of van die harde taco's bij een taqueria in Mexico zou bestellen. Waarschijnlijk zullen ze gewoon beleefd zeggen dat ze dat niet verkopen.![]()
Het zijn normen en waarden die steeds meer vervagen. Pizza ananas moet maar geaccepteerd worden de roker moet verdwijnen de non binair en de transgender is heilig moeilijke tijden leven we in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn normen en waarden die steeds meer vervagen. Pizza ananas moet maar geaccepteerd worden de roker moet verdwijnen de non binair en de transgender is heilig moeilijke tijden leven we in.ananas op pizza vergelijken met accepteren van transgender mensen is wel heel erg ver gezocht
![]()
Denk dat ananas op.pizza the least of your problems isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn normen en waarden die steeds meer vervagen. Pizza ananas moet maar geaccepteerd worden de roker moet verdwijnen de non binair en de transgender is heilig moeilijke tijden leven we in.♡♡♡♡![]()
Valt allemaal onder hetzelfde clubje net als die veganisten vegan en de glutenvrijen allemaal maar moeilijk doen en dat zorgt voor frictie onder de mensen kwam allemaal rond dezelfde tijd op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]ananas op pizza vergelijken met accepteren van transgender mensen is wel heel erg ver gezocht
R.I.P DTS.![]()
Neejohquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt allemaal onder hetzelfde clubje net als die veganisten vegan en de glutenvrijen allemaal maar moeilijk doen en dat zorgt voor frictie onder de mensen kwam allemaal rond dezelfde tijd op.
Ananas ia gewoon lekker♡♡♡♡![]()
Je zou maar een achtergestelde groep moeten accepteren in je samenleving, ongehoord ditUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik doe met je meequote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
en niemand dwingt hem om pizza met ananas te eten, of zijn gender te veranderen, of hem verbiedt om vlees te eten. Dat hij niet in zijn woonkamer mag roken is waarschijnlijk een voorwaarde van zijn verhuurder, maar daar heeft hij zelf voor gekozenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Je zou maar een achtergestelde groep moeten accepteren in je samenleving, ongehoord dit![]()
Ik stel voor dat we hier volgende week mee verder gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook slaapverwekkende herhaaldiscussie![]()
![]()
Ik heb net een paar uur geslapen al.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ga he slapen ?
Ik heb geen zin maar moet denk ik welWerkplek
(zelfst. naamw.)
Oh maar dat deden we ik keek niet andere naar homoseksuelen turken of donkere mensen vroeger we waren allemaal een maar die zeur groepen die zetten de boel op scherp gelukkig vooral in Amerika nog maar mensen gaan steeds meer in eigen bubbeltje leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Je zou maar een achtergestelde groep moeten accepteren in je samenleving, ongehoord ditThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je komt even puntjes pakken? Nou, dan ga ik wel wegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een paar uur geslapen al.![]()
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een paar uur geslapen al.
Why?♡♡♡♡![]()
Onee hoor, blijf maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt even puntjes pakken? Nou, dan ga ik wel wegWerkplek
(zelfst. naamw.)
Nou ja dat roken worden laatste tijd wel goede maatregelen in de openbare ruimte gehouden, maar misschien dan eens te kijken naar het stoppen van zo'n geldverslindende overlastbezorgende kankerverwekkende verslavingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
en niemand dwingt hem om pizza met ananas te eten, of zijn gender te veranderen, of hem verbiedt om vlees te eten. Dat hij niet in zijn woonkamer mag roken is waarschijnlijk een voorwaarde van zijn verhuurder, maar daar heeft hij zelf voor gekozenUw ADH vitamine Worst
Pizza heeft daar weinig mee te makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh maar dat deden we ik keek niet andere naar homoseksuelen turken of donkere mensen vroeger we waren allemaal een maar die zeur groepen die zetten de boel op scherp gelukkig vooral in Amerika nog maar mensen gaan steeds meer in eigen bubbeltje leven.♡♡♡♡![]()
Maar ik moet wel lijdzaam toezien hoe ze van morph een mannelijke mutant een non binair lgbt symbool hebben gemaakt. En ik moest wel naar mijn huidige woning vertrekken iets anders was er niet was geen keus.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
en niemand dwingt hem om pizza met ananas te eten, of zijn gender te veranderen, of hem verbiedt om vlees te eten. Dat hij niet in zijn woonkamer mag roken is waarschijnlijk een voorwaarde van zijn verhuurder, maar daar heeft hij zelf voor gekozenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moe. Het was een drukke werkweek, maar morgen, ach nee vandaag al, ben ik vrij.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moe. Het was een drukke werkweek, maar morgen, ach nee vandaag al, ben ik vrij.
Ga je dan nu opblijven?♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar ik moet wel lijdzaam toezien hoe ze van morph een mannelijke mutant een non binair lgbt symbool hebben gemaakt. En ik moest wel naar mijn huidige woning vertrekken iets anders was er niet was geen keus.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
maar misschien dan eens te kijken naar het stoppen van zo'n geldverslindende overlastbezorgende kankerverwekkende verslaving![]()
Eventjes soep, of noedels. Even bolken, maar dan weer naar bed.quote:
Jij?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Veel plezierquote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Zo wel slapenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eventjes soep, of noedels. Even bolken, maar dan weer naar bed.
Jij?
Hoop mikey nog even te overtuigen..♡♡♡♡![]()
Dat bedoel ik de mensen die lekker ontspannen een sigaretje willen roken zijn niet welkom en de regenboog figuren maken ze een buiging voor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En pizza ananas kwam rond 2010 voor het eerst op daarna de vega’s etc en de rest.quote:
Maar ik ben even verraders kijken
R.I.P DTS.![]()
Have funquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En pizza ananas kwam rond 2010 voor het eerst op daarna de vega’s etc en de rest.
Maar ik ben even verraders kijken
Zou leuk zijn als je t loslaat♡♡♡♡![]()
Maar mensen benoemen het ook zo graag.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Have fun
Zou leuk zijn als je t loslaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GnightOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dts verraderlijk genoegquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat gaat met vlagen inderdaad.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Woordgrapjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kijk je ook verraders mooi programmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tom en Ebru eindelijk in gevaar
R.I.P DTS.![]()
Nee lig in bed. Voetjes zijn moeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey Chef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amigoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie gingen even diep lees ik.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Het zelf benoemde geweten in de passion zie ik.
hij en tim hofman.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Het zelf benoemde geweten in de passion zie ik.
hij en tim hofman.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer GG.quote:
Fresh, goeienacht. Kijk jij nog naar RoddelPraat?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
De wasmachine loog tegen mijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik weet dat het de laatste tijd minder is is maar blijf trouwe fan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fresh, goeienacht. Kijk jij nog naar RoddelPraat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb al een maand niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet dat het de laatste tijd minder is is maar blijf trouwe fan.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Alsof je een kind was.quote:
hihi was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorige keer met barbie was apart.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet dat het de laatste tijd minder is is maar blijf trouwe fan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal die eens kijkenquote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
De was is nog steeds niet klaar potjandorieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jantjequote:
R.I.P DTS.![]()
Eerst wilde ze niks zeggen en later liep ze helemaal leeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
komt wrs door zeepresten wegpompen langer duurtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:38 schreef Mickytjuh het volgende:
De was is nog steeds niet klaar potjandorieUw ADH vitamine Worst
Hm, zou kunnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met podges heb je dat niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
komt wrs door zeepresten wegpompen langer duurt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dus witte ridders.
ik gebruik vloeibaar wasmiddel. Kan ik prima doseren want heb niet altijd evenveel wasquote:Uw ADH vitamine Worst
Jules Deelder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was bijna klaar!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ken je gaan vouwen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Podges zijn ook vloeibaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik gebruik vloeibaar wasmiddel. Kan ik prima doseren want heb niet altijd evenveel was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De mijne heeft een muziekje wanneer ze klaar is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:50 schreef Mercedes. het volgende:
Mannen die het over een wasmachine hebben, lol.
Zou ik ik consumeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon paddestoelen uit je pizzadeeg laten groeien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Philosophers stones.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien nog een paar truffels erbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien nog een paar truffels erbij.
HP reference.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Present.quote:
Wtf hebben ze in the end gebruikt in the passion?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MisbruiktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
“Hij vroeg me om mijn vingers in zijn kont te stoppen”quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En henk westbroek ook nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Hij vroeg me om mijn vingers in zijn kont te stoppen”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sow dan.quote:
R.I.P DTS.![]()
No go area.quote:
Dat judas jesus verhaaltje wat ze elk jaar doen he.quote:
Die waren gewoon homo samen toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie? Judas en de andere 11 discipelen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat judas jesus verhaaltje wat ze elk jaar doen he.
Die waren gewoon homo samen toch.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maria Magdalena deed hij niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5659 / +146 / +0 / 7942 / 9537
2. Speklap3000 / 1706 / +87 / +0 / 3575 / 4161
3. KillemWieft / 1683 / +25 / +3 / 578 / 1033
4. Mercedes. / 1282 / +15 / +5 / 646 / 967
5. HappyCharly / 1065 / +60 / +16 / 3034 / 3682
6. SwJ / 950 / +1 / +0 / 112 / 145
7. MizzezAmy / 771 / +49 / +0 / 867 / 1265
8. ieniminimuis / 668 / +14 / +0 / 1100 / 1455
9. Mickytjuh / 668 / +3 / +0 / 1062 / 1354
10. mario390 / 666 / +17 / +0 / 286 / 580
11. devzero / 664 / +34 / +0 / 1048 / 1381
12. kree / 603 / +42 / +0 / 936 / 1292
13. hemarookworst / 571 / +10 / +4 / 886 / 1191
14. Dr.Mikey / 554 / +2 / +27 / 357 / 545
15. Monsterkoekie / 478 / +51 / +0 / 975 / 1222
16. DerRabbit / 448 / +19 / +0 / 716 / 900
17. Rob / 423 / +13 / +0 / 144 / 220
18. gebrokenglas / 397 / +1 / +4 / 632 / 842
19. KoningWouter / 382 / +7 / +0 / 725 / 915
20. FreshFruit / 357 / +39 / +15 / 476 / 678SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Christentuig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En wel judas kussen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vol op de bek/quote:
Vandaar dat hij uit films verdwenen is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanwaar de headphones?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vandaar dat hij uit films verdwenen is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Enschede staat er weer goed op in Roddelpraat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
UiteraardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeie vraagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zei Jezus ook...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gladde ballenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, kayak zit op de auto. Morgen vroeg op om naar een meertje te gaan varen. Mijn vrije dag wordt een drukke dag![]()
![]()
Pas maar op dat je niet te veel eelt op je ballen krijgtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ze glanzen weer als nooit tevoren van het krabben![]()
Wat loosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi kan ze formule 1 doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 03:46 schreef mario390 het volgende:
en meid heeft nu in brasil
en auto gewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je bent vervelendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is gewoon hartstikke blij dat hij eindelijk op plaats 11 is gekomen.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 04:05 schreef mario390 het volgende:
nee he devzero je kann gleich gaan of je gaat
op 7
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kann niet klopenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is 22 miljoen euro. Vrij prijzige auto![]()
Er zijn 20 sponsors van BBB dit jaar, een stuk minder dan vorig jaar.quote:Each sponsor would pay up to approximately 114.41 million Brazilian reals to appear on the 24th season of the Brazilian version of the reality TV show "Big Brother" — known as "Big Brother Brasil" or "BBB" — to be aired by free-to-air TV channel Globo in 2024. The lowest sponsorship fee for that edition amounted to about 20.6 million reals.
Maar ik kan maar een beetje zien op statista.com want ik heb geen abonnement
https://www.statista.com/(...)zil-sponsorship-fee/![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
![]()
Slaap jij wel eens s'nachts?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook niet gezond. Of werk je in de nacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met de kop door de helluftquote:
met je kop door de muur, ben je morgen lekker zuur!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Niet echt lekker geslapen, de hulp heeft met schoonmaken per ongeluk de wekker gezet, die ging om 00.04 af en kon daarna niet echt lekker meer slapen en om 4.30 zat ik al aan de koffie.quote:
En jij? Hoe voel je je en heb je een beetje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh damn dat is wel naar. Lekker rustig aan doen vandaag.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt lekker geslapen, de hulp heeft met schoonmaken per ongeluk de wekker gezet, die ging om 00.04 af en kon daarna niet echt lekker meer slapen en om 4.30 zat ik al aan de koffie.
En jij? Hoe voel je je en heb je een beetje kunnen slapen?
Ja ik heb wel redelijk geslapen.![]()
![]()
Dat is wel fijn, slaap je nog zo lang?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel naar. Lekker rustig aan doen vandaag.
Ja ik heb wel redelijk geslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vannacht niet maar normaal wel ja. Komt door de medicatie die ik heb. Zit nu weer op oude dosering dus dat slapen blijft wel zo lang ja. Maar is niet anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, slaap je nog zo lang?![]()
Dacht misschien iets minder door dag je geen pammetjes meer sliktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vannacht niet maar normaal wel ja. Komt door de medicatie die ik heb. Zit nu weer op oude dosering dus dat slapen blijft wel zo lang ja. Maar is niet anders.
Maar goed beter lang slapen dan je zo klotuh voelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pammetjes waren tegen de angst. De Olanzapine tegen psychoses, is echt zware rommel maar goed is niet anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht misschien iets minder door dag je geen pammetjes meer slikt
Maar goed beter lang slapen dan je zo klotuh voelen![]()
Ik viel altijd als een blok in slaap van de pammetjesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pammetjes waren tegen de angst. De Olanzapine tegen psychoses, is echt zware rommel maar goed is niet anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja daar wordt het vaak ook voor voorgeschreven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik viel altijd als een blok in slaap van de pammetjes
Ben blij dat ik er af ben. Sinds ik er af ben geen paniekaanval meer gehad![]()
![]()
Ik had ze als spierverslapper voor mijn rugquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja daar wordt het vaak ook voor voorgeschreven.
Ben blij dat ik er af ben. Sinds ik er af ben geen paniekaanval meer gehad
Maar fijn dat je die in ieder geval hebt kunnen afbouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja dat kan ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze als spierverslapper voor mijn rug
Maar fijn dat je die in ieder geval hebt kunnen afbouwen
Ja zeker ben blij dat ik er af ben, nu dat roken weer. Maar daar stop ik zondag weer mee.![]()
Mogguh KW en Aardappel
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wat is de ochtend als er geen koffie is.
Heerlijk
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Gaat vast goed komen, denk dat je portemonnee daar ook heel blij mee gaat zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook
Ja zeker ben blij dat ik er af ben, nu dat roken weer. Maar daar stop ik zondag weer mee.
quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5659 / +146 / +0 / 7942 / 9537
2. KillemWieft / 1771 / +25 / +91 / 586 / 1055
3. Speklap3000 / 1706 / +87 / +0 / 3575 / 4161
4. Mercedes. / 1282 / +15 / +5 / 648 / 969
5. HappyCharly / 1065 / +60 / +16 / 3034 / 3682
6. SwJ / 952 / +1 / +2 / 112 / 146
7. MizzezAmy / 771 / +49 / +0 / 867 / 1265
8. devzero / 713 / +34 / +49 / 1053 / 1393
9. mario390 / 678 / +17 / +12 / 292 / 595
10. Mickytjuh / 668 / +3 / +0 / 1062 / 1354
11. ieniminimuis / 668 / +14 / +0 / 1100 / 1455
12. kree / 603 / +42 / +0 / 936 / 1292
13. Dr.Mikey / 582 / +2 / +55 / 360 / 554
14. hemarookworst / 573 / +10 / +6 / 887 / 1194
15. Monsterkoekie / 478 / +51 / +0 / 975 / 1222
16. DerRabbit / 448 / +19 / +0 / 716 / 900
17. Rob / 423 / +13 / +0 / 144 / 220
18. KoningWouter / 404 / +7 / +22 / 728 / 924
19. gebrokenglas / 398 / +1 / +5 / 633 / 845
20. FreshFruit / 362 / +39 / +20 / 481 / 685SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Haha ja zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen, denk dat je portemonnee daar ook heel blij mee gaat zijn![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goedemorgen allemaal.Werkplek
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas gaat met de koffiepot rondWerkplek
(zelfst. naamw.)
quote:
quote:
quote:quote:
Goed bezig, Dotteke!Werkplek
(zelfst. naamw.)
Met zoveel koffie en goede wensen wordt het een mooie dag.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Doe maar eerst thee met ontbijtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat met de koffiepot rond![]()
![]()
![]()
Oei, een ontbijt?quote:
* gebrokenglas loopt naar de keuken en gooit alvast croissants in de ovenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Op goede vrijdag moet dat kunnenquote:
Ah lekker dankjewelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, een ontbijt?
* gebrokenglas loopt naar de keuken en gooit alvast croissants in de oven![]()
![]()
Je kan ook zeggen --------> keukenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, een ontbijt?
* gebrokenglas loopt naar de keuken en gooit alvast croissants in de oven
Dat zei GG altijd als DJMO om iets vroeg, dat ze het zelf in de keuken op kan halen betekende datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: