Met de kop door de helluftquote:
Hey KWquote:
Niet echt lekker geslapen, de hulp heeft met schoonmaken per ongeluk de wekker gezet, die ging om 00.04 af en kon daarna niet echt lekker meer slapen en om 4.30 zat ik al aan de koffie.quote:
Oh damn dat is wel naar. Lekker rustig aan doen vandaag.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt lekker geslapen, de hulp heeft met schoonmaken per ongeluk de wekker gezet, die ging om 00.04 af en kon daarna niet echt lekker meer slapen en om 4.30 zat ik al aan de koffie.
En jij? Hoe voel je je en heb je een beetje kunnen slapen?
Dat is wel fijn, slaap je nog zo lang?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel naar. Lekker rustig aan doen vandaag.
Ja ik heb wel redelijk geslapen.
Vannacht niet maar normaal wel ja. Komt door de medicatie die ik heb. Zit nu weer op oude dosering dus dat slapen blijft wel zo lang ja. Maar is niet anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, slaap je nog zo lang?
Dacht misschien iets minder door dag je geen pammetjes meer sliktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vannacht niet maar normaal wel ja. Komt door de medicatie die ik heb. Zit nu weer op oude dosering dus dat slapen blijft wel zo lang ja. Maar is niet anders.
Pammetjes waren tegen de angst. De Olanzapine tegen psychoses, is echt zware rommel maar goed is niet anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht misschien iets minder door dag je geen pammetjes meer slikt
Maar goed beter lang slapen dan je zo klotuh voelen
Ik viel altijd als een blok in slaap van de pammetjesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pammetjes waren tegen de angst. De Olanzapine tegen psychoses, is echt zware rommel maar goed is niet anders.
Haha ja daar wordt het vaak ook voor voorgeschreven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik viel altijd als een blok in slaap van de pammetjes
Ik had ze als spierverslapper voor mijn rugquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja daar wordt het vaak ook voor voorgeschreven.
Ben blij dat ik er af ben. Sinds ik er af ben geen paniekaanval meer gehad
Ah ja dat kan ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze als spierverslapper voor mijn rug
Maar fijn dat je die in ieder geval hebt kunnen afbouwen
Gaat vast goed komen, denk dat je portemonnee daar ook heel blij mee gaat zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook
Ja zeker ben blij dat ik er af ben, nu dat roken weer. Maar daar stop ik zondag weer mee.
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |