Je vroeg het toch die plaatjes leggen het goed uit maiden hc.quote:
Probeer je HC te beschermen van engerds zoals mij en speklap? En verwacht je dan dat ze aardig tegen je doen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je vroeg het toch die plaatjes leggen het goed uit maiden hc.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je vroeg het toch die plaatjes leggen het goed uit maiden hc.
En dan pizza ananas eten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer je HC te beschermen van engerds zoals mij en speklap? En verwacht je dan dat ze aardig tegen je doen?
Pozza ananasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan pizza ananas eten.
Ik volg speklap zijn posts niet zo eigenlijk.
quote:
Zou je het durven te bestellen in Napoli ?quote:
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou je het durven te bestellen in Napoli ?
Maar mij wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Geen enkele reden om mensen bewust daar te pesten
https://www.cnn.com/trave(...)ly-naples/index.htmlquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou je het durven te bestellen in Napoli ?
Het zijn normen en waarden die steeds meer vervagen. Pizza ananas moet maar geaccepteerd worden de roker moet verdwijnen de non binair en de transgender is heilig moeilijke tijden leven we in.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn normen en waarden die steeds meer vervagen. Pizza ananas moet maar geaccepteerd worden de roker moet verdwijnen de non binair en de transgender is heilig moeilijke tijden leven we in.
Denk dat ananas op.pizza the least of your problems isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn normen en waarden die steeds meer vervagen. Pizza ananas moet maar geaccepteerd worden de roker moet verdwijnen de non binair en de transgender is heilig moeilijke tijden leven we in.
Valt allemaal onder hetzelfde clubje net als die veganisten vegan en de glutenvrijen allemaal maar moeilijk doen en dat zorgt voor frictie onder de mensen kwam allemaal rond dezelfde tijd op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]ananas op pizza vergelijken met accepteren van transgender mensen is wel heel erg ver gezocht
Neejohquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt allemaal onder hetzelfde clubje net als die veganisten vegan en de glutenvrijen allemaal maar moeilijk doen en dat zorgt voor frictie onder de mensen kwam allemaal rond dezelfde tijd op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |