Wel goed denk ik..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef HappyCharly het volgende:
Speaking of
Hoe zou het met mazikeen zijn?
Klopt maar het probleem is dat ik dan niet alles kan wat ik nu wel kan dus ik blijf toch maar werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
Als je niet werkt heb je altijd weekend
Werken om te levenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt maar het probleem is dat ik dan niet alles kan wat ik nu wel kan dus ik blijf toch maar werken
Oh had in mijn hoofd dat jij niet werkte..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt maar het probleem is dat ik dan niet alles kan wat ik nu wel kan dus ik blijf toch maar werken
Harry, maar die kunnen we ook niet vragenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het, spreek haar niet buiten fok om dus geen idee..misschien iemand anders wel
Dan blijft mijn vraag staan..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het, spreek haar niet buiten fok om dus geen idee..misschien iemand anders wel
Kofferbak vol lege kratjes jaquote:
Nee die kan niet meer reagerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Harry, maar die kunnen we ook niet vragen
Beidequote:
Mwa misschien komen ze wel weer terug..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan blijft mijn vraag staan..
Mis ook andere mensen
Dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa misschien komen ze wel weer terug..
Neem een abo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef Canopus het volgende:
Maar eventjes een andere browser zoeken. Teveelreclame hier.
Zeker welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh had in mijn hoofd dat jij niet werkte..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |