quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nare slijm. Ik was laatst heel erg verkouden niet te zuinig ook. En als ik mijn neus snoot dan hoorde het als een flinke zakdoek vol maar er kwam niets. Je voelde het ook gewoon rochelen in je kaak.neusholt
Dat heeft zo 2 weken geduurd heel irritant. Tot op een keer pats een hele dikke vette klodder er uit. Toen ik de zakdoek samen kneep om het op te vangen bleek dat ik er nog een dikke sliert mee uit kon trekken. Het was net kauwgom heel raar was dat. Daarna een hele dag een heel raar leeg en hol gevoel in mijn kaak/neukholte gehad. Twee weken later het zelfde in het andere neusgat
Maar Google geeft twijfelslijm wel aan kiek moar
[ afbeelding ]
Tegen 10 uur is het wel weer overquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tegen 10 uur is het wel weer oversoms is word ik er zo benauwd van dat ik moet overgeven. Tis kudt maar ik moet het er mee doen
2-0 voor mijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd schotel.
Dat is wel heel benauwd dan, ik raak altijd een soort van in paniek als ik het benauwd heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tegen 10 uur is het wel weer oversoms is word ik er zo benauwd van dat ik moet overgeven. Tis kudt maar ik moet het er mee doen
Dotquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel benauwd dan, ik raak altijd een soort van in paniek als ik het benauwd heb.
Hebben ze er geen medicatie voor?
Hopelijk ben je niet allergisch voor het stuifzaad van Justin
Nouja ik kan er wel medicatie voor krijgen als ik wil maar dat heeft weer andere vervelende bijwerkingen dus het is een beetje kiezen tussen twee slechtenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel benauwd dan, ik raak altijd een soort van in paniek als ik het benauwd heb.
Hebben ze er geen medicatie voor?
Hopelijk ben je niet allergisch voor het stuifzaad van Justin
Ja soms is het kiezen tussen twee kwade he.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik kan er wel medicatie voor krijgen als ik wil maar dat heeft weer andere vervelende bijwerkingen dus het is een beetje kiezen tussen twee slechten
NEEEEquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot is the good, justin de bad en ik
* Monsterkoekie gaat in een hoekje huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |