Ik lees het nu. Blijft onduidelijk vind ik. Mag een coureur een andere manier uitproberen om de bocht te nemen dan eerdere ronden? Ja. Maar omdat hij het in dit geval zo veel anders deed dan voorgaande ronden: nee.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom staat ook die hele lap tekst er, dat het hem niet aangerekend kan worden dat een ander er een ongeluk door krijgt, maar omdat het voor een achtervolger wel kan zijn dat zij verwachten dat hij hetzelfde zou doen als eerdere rondes...
ongeveer samengevat
En nu hebben we een optocht waarbij iemand een ander in een fout dwingt met (al dan niet bewust) onbehoorlijk gedrag, met een groot ongeluk tot gevolg.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:43 schreef Jane het volgende:
Als elke coureur elke ronde precies moet doen wat 'ie in de voorgaande deed, krijg je helemaal alleen nog maar optochten. Dan heb je dus nooit meer een gevecht.
Ja, ik ben het er nog steeds niet mee eens.
Klopt. Alhoewel Sainz gewoon hele middelmatige races heeft gehad. Kleurloos vaker. Geen absolute top.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het niet verlengen van Sainz.
F1 coureurs hebben snelle reflexen. Maar je hebt hier wel een absurde verwachting van Russell.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik lees het nu. Blijft onduidelijk vind ik. Mag een coureur een andere manier uitproberen om de bocht te nemen dan eerdere ronden? Ja. Maar omdat hij het in dit geval zo veel anders deed dan voorgaande ronden: nee.
De vraag zou moeten zijn of van de achtervolger met redelijkheid mag worden verwacht dat hij op deze manoeuvre van Alonso kon anticiperen. Dat Russel het niet op dat punt had verwacht betekent niet dat hij er niet op kon reageren als hij gewoon aan het opletten was.
Oh. Ja dat kan.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
Grappig, in een premium artikel op het AD geeft Max aan dat hij prima had kunnen winnen zonder dit remprobleem. Marko meldt ook dat Max meteen na het uitstappen al aangaf dat hij Sainz prima bij had kunnen houden.
Tegenstrijdig dus aan wat Perez aangaf
Perez preekt puur voor eigen parochie. Hij kon het weer eens niet bijhouden en dat ligt natuurlijk niet aan hem, maar aan de auto.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
Grappig, in een premium artikel op het AD geeft Max aan dat hij prima had kunnen winnen zonder dit remprobleem. Marko meldt ook dat Max meteen na het uitstappen al aangaf dat hij Sainz prima bij had kunnen houden.
Hij kwam sowieso dichterbij, daar was hij op voorbereid. Maar dat hij ineens dicht op de staart kwam doordat de voorganger ineens anders een bocht aangaat dan eerdere rondes heeft hem verrast.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef Breekfast het volgende:
Dat Russel het niet op dat punt had verwacht betekent niet dat hij er niet op kon reageren als hij gewoon aan het opletten was.
Inderdaad, dit is gewoon precies de verhouding zoals we die vorig jaar zagen.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Perez preekt puur voor eigen parochie. Hij kon het weer eens niet bijhouden en dat ligt natuurlijk niet aan hem, maar aan de auto.
Sainz is een Vettel. Geef hem een auto die hem past en hij kan er alles mee. Maar in elke andere wagen is het middelmaat.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:48 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel Sainz gewoon hele middelmatige races heeft gehad. Kleurloos vaker. Geen absolute top.
Maar of ze er met de huidige vorm van Lewis erop voor uit gaan? Dat betwijfel ik.
vandaar ook dat ik het ook even hier aangaf wat daar staat..quote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Perez preekt puur voor eigen parochie. Hij kon het weer eens niet bijhouden en dat ligt natuurlijk niet aan hem, maar aan de auto.
Sorry, late to the party, maar Alonso straf voor wat? Verdedigen?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij kwam sowieso dichterbij, daar was hij op voorbereid. Maar dat hij ineens dicht op de staart kwam doordat de voorganger ineens anders een bocht aangaat dan eerdere rondes heeft hem verrast.
Moet ik nog steeds zeggen dat ik het meer een verslikking van Russel vind en de straf voor Alonso sowieso te zwaar vindt als de crash hem niet aangerekend wordt maar wel 3punten én 20 sec krijgt
nee voor anders de bocht aangaan dan eerdere rondes waardoor de achterligger in een schrikreactie en verslikking van de baan vloog. Dat laatste wordt hem niet aangerekend maar wel dat het een gevolg kon zijn van de actiequote:Op zondag 24 maart 2024 12:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sorry, late to the party, maar Alonso straf voor wat? Verdedigen?
Yes. Geen absolute killer inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sainz is een Vettel. Geef hem een auto die hem past en hij kan er alles mee. Maar in elke andere wagen is het middelmaat.
Ja, verdedigen dus. Het wordt hem niet aangerekend maar krijgt wel een zeer forse straf. Raar. Hij was toch niet aan het weaven ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee voor anders de bocht aangaan dan eerdere rondes waardoor de achterligger in een schrikreactie en verslikking van de baan vloog. Dat laatste wordt hem niet aangerekend maar wel dat het een gevolg kon zijn van de actie
Net als Hamilton inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sainz is een Vettel. Geef hem een auto die hem past en hij kan er alles mee. Maar in elke andere wagen is het middelmaat.
Maar bewijst wel regelmatig beter met het materiaal om te kunnen gaan dan zijn teamgenoot die wel door Ferrari verlegd isquote:Op zondag 24 maart 2024 12:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yes. Geen absolute killer inderdaad.
Sky zat ook gewoon weer te stoken natuurlijk. Verstappen was niet heel blij in de pitbox na zijn uitval dus zou er frictie in het team zijn, en Perez krijgt plompverloren die vraag in de categorie 'hoeveel slecht dan Max ben jij dan wel niet?' en hij antwoordt zoals hij het ziet vanuit zijn perspectief en dan vond hij de Ferrari's te snel om bij te houden. Wat verwacht je dan van die man?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
Honderd meter eerder dan anders remmen voor een bocht. Rare manier van verdedigenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sorry, late to the party, maar Alonso straf voor wat? Verdedigen?
100 meter ja?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Honderd meter eerder dan anders remmen voor een bocht. Rare manier van verdedigen
Hij remde niet, hij ging van zijn gas.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Honderd meter eerder dan anders remmen voor een bocht. Rare manier van verdedigen
Dat Max niet heel blij zou zijn... ja duh. Zou ieder ander staan te juichen dan als die door een autoprobleem uitvalt?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky zat ook gewoon weer te stoken natuurlijk. Verstappen was niet heel blij in de pitbox na zijn uitval dus zou er frictie in het team zijn, en Perez krijgt plompverloren die vraag in de categorie 'hoeveel slecht dan Max ben jij dan wel niet?' en hij antwoordt zoals hij het ziet vanuit zijn perspectief en dan vond hij de Ferrari's te snel om bij te houden. Wat verwacht je dan van die man?
Sainz met z'n 3 overwinningen vergelijken met een 4-voudig wereldkampioenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens maar hij had wel wat vloerschade schijnt al was dat dan ook self inflicted.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar ook dat ik het ook even hier aangaf wat daar staat..
Onderstrepen van het vermoeden al dat Perez zijn straatje schoon aan het vegen is.
Hij zegt dus gewoon dat Sainz goed is, viervoudig wereldkampioen goedquote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sainz met z'n 3 overwinningen vergelijken met een 4-voudig wereldkampioen
ja en het houd de zeikerds weer een tijd van de rug van Max/RBR over hun dominantie en of ze 24 races in 1 seizoen zullen gaan winnen dus dat 2024 gewoon niet gereden hoeft te worden.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
Zo, weer terug in het land der eh... levenden - denk ik.
Race gezien nuWel een beetje bummer. Maar niets aan te doen, het zat er een keer aan te komen natuurlijk!
Ja staat gewoon in de documenten.quote:
Van je gas afgaan vertraagt de auto wat erger in f1 auto. Meer dan een straatautoquote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij remde niet, hij ging van zijn gas.
Ik denk dat we vandaag hebben kunnen zien dat er ook zonder Verstappen weinig strijd om de overwinning kan zijn (of eigenlijk überhaupt om de podiumplekken)quote:Op zondag 24 maart 2024 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en het houd de zeikerds weer een tijd van de rug van Max/RBR over hun dominantie en of ze 24 races in 1 seizoen zullen gaan winnen dus dat 2024 gewoon niet gereden hoeft te worden.
Kan Max nu op weg naar de 21 overwinningen op rij
Japan is wel een mooie baan en kunnen we goed zien hoe de auto's er voor staan, ik verwacht dan ook dat Verstappen daar eenvoudig wint.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en het houd de zeikerds weer een tijd van de rug van Max/RBR over hun dominantie en of ze 24 races in 1 seizoen zullen gaan winnen dus dat 2024 gewoon niet gereden hoeft te worden.
Kan Max nu op weg naar de 21 overwinningen op rij
Ja, beetje in perspectief plaatsen Vettels prestaties. Die bleek in een Aston ook nauwelijks beter dan Stroll.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sainz met z'n 3 overwinningen vergelijken met een 4-voudig wereldkampioen
zegt dus idd genoeg over de auto's van de restquote:Op zondag 24 maart 2024 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag hebben kunnen zien dat er ook zonder Verstappen weinig strijd om de overwinning kan zijn (of eigenlijk überhaupt om de podiumplekken)
Ja wat is het nou? 100 meter eerder remmen of van zijn gas gegaan?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja staat gewoon in de documenten.
[..]
Van je gas afgaan vertraagt de auto wat erger in f1 auto. Meer dan een straatauto
Leclerc is door Ferrari gevonden zoals de Tibetanen een nieuwe Dalai Lama vinden. Il Predestinato, de reïncarnatie van Enzo Ferrari himself. Ofzo. Er kan niet aan Hem getwijfeld worden.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar bewijst wel regelmatig beter met het materiaal om te kunnen gaan dan zijn teamgenoot die wel door Ferrari verlegd is
Ja dat was eigenlijk wel een tegenvaller, laat ook wel een beetje zien dat de auto's weer meer turbulentie creëren dan de bedoeling was van de 22 regels.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag hebben kunnen zien dat er ook zonder Verstappen weinig strijd om de overwinning kan zijn (of eigenlijk überhaupt om de podiumplekken)
Ik zal maar zeggen vertragen. Remmen was misschien net wat later dan 100m. Maar goed, in ieder geval genoeg voor penalty.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? 100 meter eerder remmen of van zijn gas gegaan?
Van het gas gaan in de F1 is remmen op de motor en dat remt relatief harder dan jouw straatauto als je het rempedaal indrukt.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? 100 meter eerder remmen of van zijn gas gegaan?
Laatste overwinning Leclerc: 10 juli 2022.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Leclerc is door Ferrari gevonden zoals de Tibetanen een nieuwe Dalai Lama vinden. Il Predestinato, de reïncarnatie van Enzo Ferrari himself. Ofzo. Er kan niet aan Hem getwijfeld worden.
Weet je voor wie het NOG langer geleden is?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laatste overwinning Leclerc: 10 juli 2022.
Voor een Godheid wat lang geleden.
Ik denk dat Russell daarvan op de hoogte isquote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van het gas gaan in de F1 is remmen op de motor en dat remt relatief harder dan jouw straatauto als je het rempedaal indrukt.
Leclerc heeft zijn vertrouwen ook nog niet helemaal terug na de trauma's van 2022. Daarnaast neemt Ferrari de Britse hypes veel te serieus, ze verstaan natuurlijk maar de helft maar denken dat daar een enorme wijsheid in zit. Omdat ze zo'n hekel hadden aan Schumacher hadden ze daar verzonnen dat Raikkonen dan maar supersnel moest zijn want er waren verder geen sterke punten te ontdekken, en Ferrari dacht een opvolger van Schumacher binnen te halen. Nu doen ze weer hetzelfde met de 'supersnelle' Hamilton.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Leclerc is door Ferrari gevonden zoals de Tibetanen een nieuwe Dalai Lama vinden. Il Predestinato, de reïncarnatie van Enzo Ferrari himself. Ofzo. Er kan niet aan Hem getwijfeld worden.
Heb je het nu over de Goatheid?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weet je voor wie het NOG langer geleden is?
Lance Stroll?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weet je voor wie het NOG langer geleden is?
Je kan er in de F1 niet jaren over gaan doen om je 'trauma's' te verwerken.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leclerc heeft zijn vertrouwen ook nog niet helemaal terug na de trauma's van 2022.
Zal wel meevallen met Verstappens trauma. Beter in ronde 2 of 3 direct uitvallen dan 2 rondjes voor de finish in leidende positie.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Je kan er in de F1 niet jaren over gaan doen om je 'trauma's' te verwerken.
Bovendien... weet je hoe Verstappen z'n trauma van deze race gaat verwerken? Door de volgende gewoon nog harder te gaan winnen als hij anders al gedaan had. De enige manier die werkt.
Vandaar ook mijn allereerste opmerking dat het een combinatie van twee dingen is.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Russell daarvan op de hoogte is
Ik vind het een raar verhaal omdat Russell zich pas na het insturen vergaloppeert. Als 100 meter daarvoor al meer dan verwacht vertraagd werd door Alonso zou je verwachten dat Russell daar op kon reageren. Maar het is niet de eerste keer dat Russell zaken compleet verkeerd inschat.
quote:Volgens Horner had Pérez ook pech in Melbourne. "Sergio wist het misschien niet, maar zijn auto liep schade op bij een inhaalactie waardoor hij minder downforce had. Daardoor slijten banden sneller."
Dat sowieso, maar ik bedoel natuurlijk te zeggen dat Charles een keer een winnaarsmentaliteit moet kweken.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel meevallen met Verstappens trauma. Beter in ronde 2 of 3 direct uitvallen dan 2 rondjes voor de finish in leidende positie.
En daarom is Leclerc ook geen WK materiaal. Die is mentaal gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Bovendien... weet je hoe Verstappen z'n trauma van deze race gaat verwerken? Door de volgende gewoon nog harder te gaan winnen als hij anders al gedaan had. De enige manier die werkt.
Leclerc is ook een beetje een zacht ei om het onaardig te zeggen, totaal ander persoonlijkheidstype. Maar aan het seizoen beginnen met de snelste auto, flinke voorsprong nemen in het WK en dan in het bestek van 7 races totaal ontmanteld worden door Verstappen en je eigen team en dan zelf ook nog beslissende fouten maken. En dan kom je na zomerstop terug met goede hoop, en verpletterd Verstappen iedereen op Spa, dan zakt de moed hem in de schoenen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat was oorlog geworden met Sainz denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ik was nog even bang voor teamorders omdat Charles dan bovenaan zou staan in de stand maar Fred is een verstandige man.
Sainz en Vettel kun je beiden natuurlijk met hun tijd naast Leclerc. Ik denk dat ze beiden het moeten hebben van goeie omstandigheden, maar Vettel lijkt qua ongelukkige momenten dan weer meer op leclerc.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, beetje in perspectief plaatsen Vettels prestaties. Die bleek in een Aston ook nauwelijks beter dan Stroll.
Dat is het natuurlijk al, hoe kan de golden wonderboy er nou steeds achter staan.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was oorlog geworden met Sainz denk ik.
Wat een gelul.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, beetje in perspectief plaatsen Vettels prestaties. Die bleek in een Aston ook nauwelijks beter dan Stroll.
ik vind dat de stewards zichzelf tegenspreken in het besluit van de straf, ze rekenen het ALO niet aan, maar wel 20 sec straf maar ook 3 strafpunten, wanneer is er nog zo'n zware straf uitgedeeld?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij kwam sowieso dichterbij, daar was hij op voorbereid. Maar dat hij ineens dicht op de staart kwam doordat de voorganger ineens anders een bocht aangaat dan eerdere rondes heeft hem verrast.
Moet ik nog steeds zeggen dat ik het meer een verslikking van Russel vind en de straf voor Alonso sowieso te zwaar vindt als de crash hem niet aangerekend wordt maar wel 3punten én 20 sec krijgt
Het verschil tussen Alonso en Stroll is vele malen groter. Vettel heeft buiten zijn RB kampioenschappen weinig laten zien. Ja, even met een illegale auto bij Ferrari.quote:
alleen is dat buiten Vasseur omgegaanquote:Op zondag 24 maart 2024 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leclerc heeft zijn vertrouwen ook nog niet helemaal terug na de trauma's van 2022. Daarnaast neemt Ferrari de Britse hypes veel te serieus, ze verstaan natuurlijk maar de helft maar denken dat daar een enorme wijsheid in zit. Omdat ze zo'n hekel hadden aan Schumacher hadden ze daar verzonnen dat Raikkonen dan maar supersnel moest zijn want er waren verder geen sterke punten te ontdekken, en Ferrari dacht een opvolger van Schumacher binnen te halen. Nu doen ze weer hetzelfde met de 'supersnelle' Hamilton.
Hulkenberg is jaloers.quote:
Zet ze lekker op rails dan ..... wat een onzin verklaring dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom staat ook die hele lap tekst er, dat het hem niet aangerekend kan worden dat een ander er een ongeluk door krijgt, maar omdat het voor een achtervolger wel kan zijn dat zij verwachten dat hij hetzelfde zou doen als eerdere rondes...
ongeveer samengevat
Ik spreek je niet tegen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zet ze lekker op rails dan ..... wat een onzin verklaring dit.
Kijk als die keihard een breaktest geeft ok, maar als je je rondje al niet mag aanpassen om wat te verdedigen omdat de flapdrol die wel vaker debiele dingen doet in de laatste rond achter je rijdt ..... kom op zeg. Wat is dit voor een jurysport. Ik vond wat Hulkenberg bij Albon deed vele malen gevaarlijker (terecht niet bestraft).
Een heldendaad zou het zijn als Max niet uit was gevallen en Sainz had gewonnen. Nu was het gewoon goed, niet altijd zo overdrijven.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz had wel echt een heldendaad verricht zeg. Mooi om te zien. Dit weekend was hij echt het absolute beest.
🤔🤔quote:Op zondag 24 maart 2024 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
omdat de flapdrol die wel vaker debiele dingen doet in de laatste rond achter je rijdt .....
Dat was pas bij Leclerc, en Raikkonen kon niet bij hem in de buurt komen. Alonso heeft wat grotere uitschieters in een veel betere auto, geen corona gehad en als Stroll hem te snel af is of er heel dicht op zit wordt dat genegeerd ipv uitvergroot zoals bij Vettel.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil tussen Alonso en Stroll is vele malen groter. Vettel heeft buiten zijn RB kampioenschappen weinig laten zien. Ja, even met een illegale auto bij Ferrari.
Na zo’n operatie een comeback maken is naar mijn mening een heldendaad. Heeft Max niet zoveel mee te maken vind ikquote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een heldendaad zou het zijn als Max niet uit was gevallen en Sainz had gewonnen. Nu was het gewoon goed, niet altijd zo overdrijven.
Dit is onzin natuurlijk. Ja, ze zéggen het wel, maar het is onzin.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤔🤔
In de verklaring staat duidelijk dat de crash van George niks te maken heeft met de straf.
officieel ja, maar waarom dan zo'n zware straf?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤔🤔
In de verklaring staat duidelijk dat de crash van George niks te maken heeft met de straf.
Ben benieuwd of Alonso een straf zou hebben gehad als die van het gas was gegaan en er niks was gebeurdquote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is onzin natuurlijk. Ja, ze zéggen het wel, maar het is onzin.
Ik vraag me af hoe Magnussen vorige race al die auto's achter zich heeft gehouden. Blijkbaar nooit eens van het gas gegaan en steeds dezelfde lijnen door elke bocht gereden. Knap.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 24 maart 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Alonso een straf zou hebben gehad als die van het gas was gegaan en er niks was gebeurd
Dan is het toch een debiele straf als ze in de verklaring zeggen dat de crash van Russell niet de schuld is van Alonsoquote:
Omdat hij gevaarlijk rijdtquote:Op zondag 24 maart 2024 14:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
officieel ja, maar waarom dan zo'n zware straf?
Alonso remt twee keer, dat lijkt bedoeld te zijn om Russel op te vangen. Er is geen coureur die daar met die snelheid rekening mee houdt.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zet ze lekker op rails dan ..... wat een onzin verklaring dit.
Kijk als die keihard een breaktest geeft ok, maar als je je rondje al niet mag aanpassen om wat te verdedigen omdat de flapdrol die wel vaker debiele dingen doet in de laatste rond achter je rijdt ..... kom op zeg. Wat is dit voor een jurysport. Ik vond wat Hulkenberg bij Albon deed vele malen gevaarlijker (terecht niet bestraft).
Klinkt inderdaad ridicuul. Misschien omdat daar remmen niet altijd tot een crash van achterliggende auto zal leidenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het toch een debiele straf als ze in de verklaring zeggen dat de crash van Russell niet de schuld is van Alonso
Beste van het seizoen. In plaats van een dikke onvoldoende gewoon een onvoldoende.quote:
Wel prima.quote:
Sainz een schop geven om plaats te maken voor Hamilton, duh.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Ferrari staat zijn grootste blunder te vieren? Leg uit?
en wat had Sainz dan te verliezen als ie een dikke vette middelvinger had opgestoken? Ik bedoel, zijn zitje is hij volgend jaar toch al kwijt. Hij heeft er niets mee te verliezen en alles mee te winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ik was nog even bang voor teamorders omdat Charles dan bovenaan zou staan in de stand maar Fred is een verstandige man.
Spanje 2016....quote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een heldendaad zou het zijn als Max niet uit was gevallen en Sainz had gewonnen. Nu was het gewoon goed, niet altijd zo overdrijven.
Seizoen is net begonnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sainz een schop geven om plaats te maken voor Hamilton, duh.
Hoeveel rijdende chicanes hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad? Nooit dit soort straffen gezien.quote:
Dag na de operatie was hij al in de paddock te vinden.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na zo’n operatie een comeback maken is naar mijn mening een heldendaad. Heeft Max niet zoveel mee te maken vind ik
Ik kan me ook niet voorstellen dat de niet bestrafte Magnussen vorige keer foutloos ieder rondje identiek reed toen hij een gat maakte voor Hulkenberg.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:45 schreef Radegast het volgende:
Belachelijke straf voor Alonso.
Kreeg Alonso straf in 2003 op de Nurburgring?
En dan beweren dat je er zogenaamd zo'n goede kijk op hebtquote:Op zondag 24 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |