Natuurlijk nietquote:Op zondag 24 maart 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Alonso een straf zou hebben gehad als die van het gas was gegaan en er niks was gebeurd
Dan is het toch een debiele straf als ze in de verklaring zeggen dat de crash van Russell niet de schuld is van Alonsoquote:
Omdat hij gevaarlijk rijdtquote:Op zondag 24 maart 2024 14:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
officieel ja, maar waarom dan zo'n zware straf?
Alonso remt twee keer, dat lijkt bedoeld te zijn om Russel op te vangen. Er is geen coureur die daar met die snelheid rekening mee houdt.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zet ze lekker op rails dan ..... wat een onzin verklaring dit.
Kijk als die keihard een breaktest geeft ok, maar als je je rondje al niet mag aanpassen om wat te verdedigen omdat de flapdrol die wel vaker debiele dingen doet in de laatste rond achter je rijdt ..... kom op zeg. Wat is dit voor een jurysport. Ik vond wat Hulkenberg bij Albon deed vele malen gevaarlijker (terecht niet bestraft).
Klinkt inderdaad ridicuul. Misschien omdat daar remmen niet altijd tot een crash van achterliggende auto zal leidenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het toch een debiele straf als ze in de verklaring zeggen dat de crash van Russell niet de schuld is van Alonso
Beste van het seizoen. In plaats van een dikke onvoldoende gewoon een onvoldoende.quote:
Wel prima.quote:
Sainz een schop geven om plaats te maken voor Hamilton, duh.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Ferrari staat zijn grootste blunder te vieren? Leg uit?
en wat had Sainz dan te verliezen als ie een dikke vette middelvinger had opgestoken? Ik bedoel, zijn zitje is hij volgend jaar toch al kwijt. Hij heeft er niets mee te verliezen en alles mee te winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ik was nog even bang voor teamorders omdat Charles dan bovenaan zou staan in de stand maar Fred is een verstandige man.
Spanje 2016....quote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een heldendaad zou het zijn als Max niet uit was gevallen en Sainz had gewonnen. Nu was het gewoon goed, niet altijd zo overdrijven.
Seizoen is net begonnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sainz een schop geven om plaats te maken voor Hamilton, duh.
Hoeveel rijdende chicanes hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad? Nooit dit soort straffen gezien.quote:
Dag na de operatie was hij al in de paddock te vinden.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na zo’n operatie een comeback maken is naar mijn mening een heldendaad. Heeft Max niet zoveel mee te maken vind ik
Ik kan me ook niet voorstellen dat de niet bestrafte Magnussen vorige keer foutloos ieder rondje identiek reed toen hij een gat maakte voor Hulkenberg.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:45 schreef Radegast het volgende:
Belachelijke straf voor Alonso.
Kreeg Alonso straf in 2003 op de Nurburgring?
En dan beweren dat je er zogenaamd zo'n goede kijk op hebtquote:Op zondag 24 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, beetje in perspectief plaatsen Vettels prestaties. Die bleek in een Aston ook nauwelijks beter dan Stroll.
Ik vind dat er wel een verschil is tussen gecontroleerd de boel achter je ophouden en in het geval van Alonso een redelijke vertraging erin gooien waar je het niet verwachtquote:Op zondag 24 maart 2024 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoeveel rijdende chicanes hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad? Nooit dit soort straffen gezien.
Op zich ben ik hier voor hè? Dit is gewoon een gevaarlijke actie. Maar dan verwacht ik wel dat we dat vanaf nu consequent gaan zien. En daar heb ik ernstige twijfels over.
Ik weet dat hij vorige keer niet meedeed, maar op zich rijdt Carlos Sainz al enige jaren bij Ferrari hoor.quote:
kunnen ze tegenwoordig al zo goed opereren dat het erg weinig pijn oplevert?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dag na de operatie was hij al in de paddock te vinden.
Dodelijk saai, en dat terwijl de haters toch altijd beweren dat je zonder Verstappen pas een leuke race hebt. Nu blijkt dat vooral aan de overige coureurs te liggen die van de hele race een optocht maken.quote:
Toen werd SAI 6e in een STR. Lijkt me een prima prestatie.quote:
Kennelijk. Ik ga dat even opzoeken.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kunnen ze tegenwoordig al zo goed opereren dat het erg weinig pijn oplevert?
De wond is in ieder geval (en logischerwijs) nog niet genezen. Staat een foto in dit topic van Lando en Carlos met de gewonnen schalen waarbij Carlos zijn "verband" laat zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik ga dat even opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |