Dat was pas bij Leclerc, en Raikkonen kon niet bij hem in de buurt komen. Alonso heeft wat grotere uitschieters in een veel betere auto, geen corona gehad en als Stroll hem te snel af is of er heel dicht op zit wordt dat genegeerd ipv uitvergroot zoals bij Vettel.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil tussen Alonso en Stroll is vele malen groter. Vettel heeft buiten zijn RB kampioenschappen weinig laten zien. Ja, even met een illegale auto bij Ferrari.
Na zo’n operatie een comeback maken is naar mijn mening een heldendaad. Heeft Max niet zoveel mee te maken vind ikquote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een heldendaad zou het zijn als Max niet uit was gevallen en Sainz had gewonnen. Nu was het gewoon goed, niet altijd zo overdrijven.
Dit is onzin natuurlijk. Ja, ze zéggen het wel, maar het is onzin.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤔🤔
In de verklaring staat duidelijk dat de crash van George niks te maken heeft met de straf.
officieel ja, maar waarom dan zo'n zware straf?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤔🤔
In de verklaring staat duidelijk dat de crash van George niks te maken heeft met de straf.
Ben benieuwd of Alonso een straf zou hebben gehad als die van het gas was gegaan en er niks was gebeurdquote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is onzin natuurlijk. Ja, ze zéggen het wel, maar het is onzin.
Ik vraag me af hoe Magnussen vorige race al die auto's achter zich heeft gehouden. Blijkbaar nooit eens van het gas gegaan en steeds dezelfde lijnen door elke bocht gereden. Knap.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 24 maart 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Alonso een straf zou hebben gehad als die van het gas was gegaan en er niks was gebeurd
Dan is het toch een debiele straf als ze in de verklaring zeggen dat de crash van Russell niet de schuld is van Alonsoquote:
Omdat hij gevaarlijk rijdtquote:Op zondag 24 maart 2024 14:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
officieel ja, maar waarom dan zo'n zware straf?
Alonso remt twee keer, dat lijkt bedoeld te zijn om Russel op te vangen. Er is geen coureur die daar met die snelheid rekening mee houdt.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zet ze lekker op rails dan ..... wat een onzin verklaring dit.
Kijk als die keihard een breaktest geeft ok, maar als je je rondje al niet mag aanpassen om wat te verdedigen omdat de flapdrol die wel vaker debiele dingen doet in de laatste rond achter je rijdt ..... kom op zeg. Wat is dit voor een jurysport. Ik vond wat Hulkenberg bij Albon deed vele malen gevaarlijker (terecht niet bestraft).
Klinkt inderdaad ridicuul. Misschien omdat daar remmen niet altijd tot een crash van achterliggende auto zal leidenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het toch een debiele straf als ze in de verklaring zeggen dat de crash van Russell niet de schuld is van Alonso
Beste van het seizoen. In plaats van een dikke onvoldoende gewoon een onvoldoende.quote:
Wel prima.quote:
Sainz een schop geven om plaats te maken voor Hamilton, duh.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Ferrari staat zijn grootste blunder te vieren? Leg uit?
en wat had Sainz dan te verliezen als ie een dikke vette middelvinger had opgestoken? Ik bedoel, zijn zitje is hij volgend jaar toch al kwijt. Hij heeft er niets mee te verliezen en alles mee te winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ik was nog even bang voor teamorders omdat Charles dan bovenaan zou staan in de stand maar Fred is een verstandige man.
Spanje 2016....quote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een heldendaad zou het zijn als Max niet uit was gevallen en Sainz had gewonnen. Nu was het gewoon goed, niet altijd zo overdrijven.
Seizoen is net begonnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sainz een schop geven om plaats te maken voor Hamilton, duh.
Hoeveel rijdende chicanes hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad? Nooit dit soort straffen gezien.quote:
Dag na de operatie was hij al in de paddock te vinden.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na zo’n operatie een comeback maken is naar mijn mening een heldendaad. Heeft Max niet zoveel mee te maken vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |