Nouja hij heeft in ieder geval 1x zijn droom race in Vegas gereden, daar zal hij het dan mee moeten doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder dat Ricciardo een kans tot Miami zou hebben om iets te laten zien.
Juist daarom zou hij het beter moeten doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom het is geen rookie ala de vries
Mwah, faalt hier gewoon. tweede keer dat er een kans is in 2 jaar en twee keer pakt Sainz 'm wel en LEC nietquote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef Perox het volgende:
LEC heeft hele weekend de juiste afstelling al niet kunnen vinden. Doet ie het nog leuk op P2 wat mij betreft. LEC is geen koekebakker.
Ergens.quote:
Dat laatste is een zekerheidje, denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Juist daarom zou hij het beter moeten doen.
Grote kans dat Lawson het stokje over mag nemen en ook grote kans dat die het wel beter doet.
Het levenquote:
Eerste wat eruit gaat als Audi het over neemt, de pitcrewquote:Op zondag 24 maart 2024 05:54 schreef Zorro het volgende:
Ok, dit is de laatste keer dat ik iets van Sauber in mijn manager zet.
Ze zijn geroyeerd met hun kutstops.
Nouja, je moet er zijn als de kans zich aandient en dat doet Sainz heel knap. Maar om nu Leclerc meteen in de prullenbak te willen flikkeren vind ik wel behoorlijk overdreven.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, faalt hier gewoon. tweede keer dat er een kans is in 2 jaar en twee keer pakt Sainz 'm wel en LEC niet
Blief van 't gres!quote:
Sauber? Hebben we een Sauber dit jaar?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs de regie neemt de stops van Sauber al niet meer serieus
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:58 schreef Dagoduck het volgende:
Er rolde een bout weg ofzo bij de pitstop van Bottas.
en een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltjequote:Op zondag 24 maart 2024 05:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan deze post horenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje
Had hij zitten bouten?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:58 schreef Dagoduck het volgende:
mijn stem klinkt niet als die van Andre hoor, zelfs niet om 6u in de ochtendquote:
26quote:
26quote:
Nee.quote:
Met Max vooraan waren de 2 tm 6 gevechten leuker iddquote:Op zondag 24 maart 2024 06:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is wel interessant voorin, maar niet heel erg opwindend.
Ik vind het ook een beetje tegenvallenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is wel interessant voorin, maar niet heel erg opwindend.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje
Een SC zou het nog leuk maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje tegenvallen
??? Hij heeft geen gratis stop hoor. Dit was ook zijn 2de, net als die van de mensen achter hem...quote:Op zondag 24 maart 2024 06:00 schreef Tijn het volgende:
Gratis stop voor Sainz. Knap hoor. Heeft-ie zelf gedaan.
Ja ik bedoel dat-ie geen posities verliest.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
??? Hij heeft geen gratis stop hoor. Dit was ook zijn 2de, net als die van de mensen achter hem...
Best wel ja.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje tegenvallen
Dat had hij wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
??? Hij heeft geen gratis stop hoor. Dit was ook zijn 2de, net als die van de mensen achter hem...
genoeg seconden voorliggen om een pit te maken zonder een plek te verliezenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwoah op 1 na is iedereen al gestopt gewees, er gaan geen hele gekke dingen gebeuren danquote:Op zondag 24 maart 2024 06:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een SC zou het nog leuk maken.
van de leiding aan de leidingquote:Op zondag 24 maart 2024 06:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
zolang Ferrari maar geen teamorder gaat geven om Lec de winst te gevenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:02 schreef THEFXR het volgende:
Sainz hoeft maar uit te rijden en uit de auto worden geholpen.
We kijken niet naar een felle 11.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kijken naar de felle strijd om P11.
Dan zou Lec boven aan staan in WKquote:Op zondag 24 maart 2024 06:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang Ferrari maar geen teamorder gaat geven om Lec de winst te geven
Dat noem ik geen gratis plek, als je later de pit ingaat dan de rest.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
genoeg seconden voorliggen om een pit te maken zonder een plek te verliezen
Nee. Dat is een gratis stopquote:Op zondag 24 maart 2024 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Geen plekken verliezen is toch een gratis stop? Of, zitten er weer moeilijke voorwaarden aan?
En de rest vd wereld noemt dat wél een gratis stop.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat noem ik geen gratis plek, als je later de pit ingaat dan de rest.
Ik noem het een gratis pitstop als je een extra stop kan maken op het einde, eentje meer dan de rest, en dan nog steeds van de leiding aan de leiding
Als ik SAI dan was zou ik net doen of mijn radio niet werkt.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... Maar ja alleen maar omdat Sai een onderdeel operatief verwijderd moest krijgenquote:
"ik rij nú een tunnel in"quote:Op zondag 24 maart 2024 06:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ik SAI dan was zou ik net doen of mijn radio niet werkt.
nou ja dat idd, ze hebben je toch opgeofferd aan het einde van dit seizoenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
stekker er uitquote:Op zondag 24 maart 2024 06:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Order? Jij denkt dat Sainz nog luistert?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
We are checking.quote:
What they gon do when they come for you?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Order? Jij denkt dat Sainz nog luistert?
Precies dat iddquote:Op zondag 24 maart 2024 06:06 schreef shiz het volgende:
[..]
What they gon do when they come for you?
'what ya wanna do, fire me?!'
dat was Maxquote:Op zondag 24 maart 2024 06:06 schreef shiz het volgende:
[..]
What they gon do when they come for you?
'what ya wanna do, fire me?! I'm already on fire!'
Ja die knul krijgt meer schermtijd dan in een normaal weekendquote:
uit het niets een herhaling van een uitvallende Verstappen.quote:
zoals @Jane al zeiquote:Op zondag 24 maart 2024 06:07 schreef Tijn het volgende:
Leclerc zakt weer weg: Sainz loopt uit en Norris loopt in.
Graag ook beelden van Hamilton.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
uit het niets een herhaling van een uitvallende Verstappen.
Vinden ze bij SkySports leuk.
Hij moet gaan stampen.quote:
Dan zou Norris de laatste 3-5 ronden Leclerc voorbij gaan schat ik zo inquote:Op zondag 24 maart 2024 06:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals @:Jane al zei
bandjes oproken aan het begin van zijn stint
iets meer dan lichtelijk...quote:
5de terwijl Max is uitgevallen. Echt he?quote:
Liam Neeson!quote:
Hij moet zichzelf opheffen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 06:09 schreef Jane het volgende:
[..]
5de terwijl Max is uitgevallen. Echt he?
I've got a particular set of skillsquote:
vond zijn idee wel grappigquote:
Doet Skysport de regie voor alle f1 dan? Want op f1tv was dat ook te zien hoor.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
uit het niets een herhaling van een uitvallende Verstappen.
Vinden ze bij SkySports leuk.
Norris en Piastri straks gewoon Lec voorbij in de laatste rondequote:
Waar HEB je het over?quote:
t ging er niet om wie het uitgezonden heeft of niet... het gaat er om dat SKY er een harde van krijgtquote:Op zondag 24 maart 2024 06:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
Doet Skysport de regie voor alle f1 dan? Want op f1tv was dat ook te zien hoor.
Hoezo? Die rijdt zoals altijd, traag.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 06:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo? Die rijdt zoals altijd, traag.
Zijn rem wel.quote:
Man,man ...quote:Op zondag 24 maart 2024 06:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Successupporter dus meteen weer terug zijn mandje in
Want het was Max zijn schuld dat zijn rem al vanaf ronde 1 niet koelde?quote:
Ja, ok. Goed punt.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo? Die rijdt zoals altijd, traag.
Mij ook een beetje. Had verwacht dat ie wel wat meer zou stampen.quote:
Ik heb er ook last van. Te kort geslapen, denk ik.quote:
Ik niet.quote:
ow en nu mag wel de nr 1 dotd wordenquote:
Hij is wakker!quote:
Yup, appendixed.quote:
quote:
Nu zie je waarom ie een slechte tweede rijder is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mij ook een beetje. Had verwacht dat ie wel wat meer zou stampen.
hier ook... heb alleen geen zin om op te staan van de bank om wat te makenquote:
Ik ga een eitje voor je bakkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. Te kort geslapen, denk ik.
Ja dit dus ..quote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow en nu mag wel de nr 1 dotd worden
maar als max 1 rijdt is dat niet bijzonder genoeg![]()
gebeurt niet overmatig veel. Wel een mooi verhaal van de winnaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk is ook deze race weer best saai.
Wel beter dan de eerste 2.
Helaas nietquote:
Het is van Sainz ook wel een stuk bijzonderder dan van Maxquote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow en nu mag wel de nr 1 dotd worden
maar als max 1 rijdt is dat niet bijzonder genoeg![]()
Neequote:
To finish fifth you fifth have to finishquote:Op zondag 24 maart 2024 06:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Want het was Max zijn schuld dat zijn rem al vanaf ronde 1 niet koelde?
Want?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is van Sainz ook wel een stuk bijzonderder dan van Max
Godver daar ging koffie twee over de tafelquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
To finish fifth you fifth have to finish
- Mike Tyson
Omdat het risico van een teamorder bestaat, dat is minder groot dan bij RBRquote:
niet genoegquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel sportspsychologen voor Lec? Die verliest van een gewonde Sainz.
Ja, het probleem was dat Verstappen de race saai maakt, maar het blijft saai zonder Verstappenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef heywoodu het volgende:
Voor een race waarin Verstappen uitvalt, valt het eigenlijk wel enorm tegen
Mensen die zeggen "Het is saai omdat Max zo vooraan rijdt" kunnen hun hok ook weer in ja.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben even je post aan het uitrekenenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat het risico van een teamorder bestaat, dat is minder groot dan bij RBR
Klopt. Tweede deel van de race is gewoon weinig aan.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef heywoodu het volgende:
voordeel bijna bedtijdquote:Op zondag 24 maart 2024 06:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt. Tweede deel van de race is gewoon weinig aan.
nee dat was het probleem niet, het probleem is dat de andere teams hun wagens niet goed genoeg hebben om in de buurt te blijven.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, het probleem was dat Verstappen de race saai maakt, maar het blijft saai zonder Verstappen.
quote:
* shiz hoopt dat de niet-live kijkers zich dan ook aangesproken voelen...quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik live kijk en er gebeuren ongewenste dingen dan is dat de schuld van de niet-live kijkers?
Gioed dat ik het weet, dan weet ik wie daarop aan te spreken!
Nou ja, vaak zat mooie strijd gezien achter Verstappen, maar uitgerekend als hij uitvalt is die strijd er nietquote:Op zondag 24 maart 2024 06:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die zeggen "Het is saai omdat Max zo vooraan rijdt" kunnen hun hok ook weer in ja.
Ik vind dit altijd een moeilijk argument als de gene die je ook noemt uitgevallen is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want Max heeft 56 overwinningen en Sainz 2.
Bandjes.quote:
Het zouden er minstens 20 zijnquote:
Die van Max is nu erg traag.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Maar is de RB nu echt de snelste auto, of valt dat wel mee
Max is de snelste rijder met een RBRquote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Met Max achter het stuur zonder technische problemen, ja.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Waarom zou Sainz het niet worden, wie zou jij kiezen?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een moeilijk argument als de gene die je ook noemt uitgevallen is.
Ja, zonder dat Max uitviel had Sainz natuurlijk geen kans gehad op de overwinning. Maar toch. Je moet het maar doen. Zeker met zo'n teamgenoot als Leclerc (en een team als Ferrariquote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een moeilijk argument als de gene die je ook noemt uitgevallen is.
Max is de beste coureur in een snelle autoquote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Dat is het, alleen is Perez wederom beschamend matig.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Ik denk het wel, maar ook niet zo dominant als sommigen willen doen geloven.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
De RB zeker niet. De Red Bull misschien wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Valt meequote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Bijna zo traag als die van Perez, idd.quote:
Die zat meteen bij Vasseur en Toto.quote:
Ik bedoel meer omdat ze het altijd hebben over de meest dominante auto, dan zou je Per toch minimaal op het podium verwachtenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Met Max achter het stuur zonder technische problemen, ja.
Nee joh. Nog 2 laps te gaan en een gat van 4 seconden.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:21 schreef Nizno het volgende:
Kom op SAINZ je gaat de winst niet weggeven aan Lec!!!
Daar ziet het ook niet echt naar uit toch.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:21 schreef Nizno het volgende:
Kom op SAINZ je gaat de winst niet weggeven aan Lec!!!
Ferrari lijkt competitief genoeg om er in ieder geval een race van te kunnen maken.quote:
SAI is ook goed met zijn banden bijvoorbeeld, degradatie is wel een issue hier, ook voor VER.quote:
als je het vergelijkt mwt perez jaquote:Op zondag 24 maart 2024 06:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ferrari lijkt competitief genoeg om er in ieder geval een race van te kunnen maken.
nee t was sjorsquote:
Sinds er veel meer veiligheids regels zijn gekomen is vrijwel elke race saai. Ik denk dat ik er na dit jaar mee stop. Ik val soms letterlijk in slaap.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk is ook deze race weer best saai.
Wel beter dan de eerste 2.
Ik kies nooit de gene die erste wordt, behalve wanneer die eerste werd en een paar mega mooie inhaal acties heeft laten zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom zou Sainz het niet worden, wie zou jij kiezen?
Ik heb Sainz gekozen omdat hij een zeer sterke race rijdt na zijn operatie en als 2e rijder laat zien dat hij dat eigenlijk niet is.
Mwoah. Niet mee eens.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zonder dat Max uitviel had Sainz natuurlijk geen kans gehad op de overwinning. Maar toch. Je moet het maar doen. Zeker met zo'n teamgenoot als Leclerc (en een team als Ferrari) is het gewoon knap wat Carlos hier laat zien
Per was al 5e voor de crash van Rus tochquote:Op zondag 24 maart 2024 06:22 schreef heywoodu het volgende:
Alonso houdt die 5e plek wel vast denk ik.
Auto kapot, lijkt me vrij duidelijk.quote:
Vorige keer won Sainz ookquote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef Tijn het volgende:
Niet de eerste keer dat Russell tijdens de laatste lap crasht
echt?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Auto kapot, lijkt me vrij duidelijk.
ah dat was het plan van Rusquote:Op zondag 24 maart 2024 06:24 schreef shiz het volgende:
so much for team orders..no overtaking under yellow
Ja, typfoutje, 6equote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Per was al 5e voor de crash van Rus toch
Zou het?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Auto kapot, lijkt me vrij duidelijk.
hUUUUUUUUUUUUUUUUUUlkenbergquote:Op zondag 24 maart 2024 06:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Shit
Hilkenberg is mijn driver of the dag
Maar f1 zegt dat ik Sainz heb gestemdquote:
s🅱️inalla ( https://knowyourmeme.com/memes/sbinnala-sbinalla )quote:
Zijn rem koelde vanaf de eerste ronde al niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:26 schreef Managarm het volgende:
Àl enig nieuws wat er met Max zijn auto was (op het vuur na), als ik hem zag zeggen This is fucking stupid ben ik benieuwd naar wat er aan de hand was.
Rem rechtsachter naar de klote.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:26 schreef Managarm het volgende:
Àl enig nieuws wat er met Max zijn auto was (op het vuur na), als ik hem zag zeggen This is fucking stupid ben ik benieuwd naar wat er aan de hand was.
Zijn rem stond vast vanaf de startquote:Op zondag 24 maart 2024 06:26 schreef Managarm het volgende:
Rem zat vastquote:Op zondag 24 maart 2024 06:26 schreef Managarm het volgende:
Tja, dan moet je geluk hebben en hopen dat er wat lui uitvallen en het een bizarre race wordt waar je nog wat kan doen met strategie...quote:Op zondag 24 maart 2024 06:25 schreef Zorro het volgende:
Het is maar goed dat Williams Albon heeft laten rijden vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |