Dan zou Norris de laatste 3-5 ronden Leclerc voorbij gaan schat ik zo inquote:Op zondag 24 maart 2024 06:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals @:Jane al zei
bandjes oproken aan het begin van zijn stint
iets meer dan lichtelijk...quote:
5de terwijl Max is uitgevallen. Echt he?quote:
Liam Neeson!quote:
Hij moet zichzelf opheffen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 06:09 schreef Jane het volgende:
[..]
5de terwijl Max is uitgevallen. Echt he?
I've got a particular set of skillsquote:
vond zijn idee wel grappigquote:
Doet Skysport de regie voor alle f1 dan? Want op f1tv was dat ook te zien hoor.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
uit het niets een herhaling van een uitvallende Verstappen.
Vinden ze bij SkySports leuk.
Norris en Piastri straks gewoon Lec voorbij in de laatste rondequote:
Waar HEB je het over?quote:
t ging er niet om wie het uitgezonden heeft of niet... het gaat er om dat SKY er een harde van krijgtquote:Op zondag 24 maart 2024 06:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
Doet Skysport de regie voor alle f1 dan? Want op f1tv was dat ook te zien hoor.
Hoezo? Die rijdt zoals altijd, traag.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 06:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo? Die rijdt zoals altijd, traag.
Zijn rem wel.quote:
Man,man ...quote:Op zondag 24 maart 2024 06:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Successupporter dus meteen weer terug zijn mandje in
Want het was Max zijn schuld dat zijn rem al vanaf ronde 1 niet koelde?quote:
Ja, ok. Goed punt.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo? Die rijdt zoals altijd, traag.
Mij ook een beetje. Had verwacht dat ie wel wat meer zou stampen.quote:
Ik heb er ook last van. Te kort geslapen, denk ik.quote:
Ik niet.quote:
ow en nu mag wel de nr 1 dotd wordenquote:
Yup, appendixed.quote:
quote:
Nu zie je waarom ie een slechte tweede rijder is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mij ook een beetje. Had verwacht dat ie wel wat meer zou stampen.
hier ook... heb alleen geen zin om op te staan van de bank om wat te makenquote:
Ik ga een eitje voor je bakkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. Te kort geslapen, denk ik.
Ja dit dus ..quote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow en nu mag wel de nr 1 dotd worden
maar als max 1 rijdt is dat niet bijzonder genoeg![]()
gebeurt niet overmatig veel. Wel een mooi verhaal van de winnaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk is ook deze race weer best saai.
Wel beter dan de eerste 2.
Helaas nietquote:
Het is van Sainz ook wel een stuk bijzonderder dan van Maxquote:Op zondag 24 maart 2024 06:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow en nu mag wel de nr 1 dotd worden
maar als max 1 rijdt is dat niet bijzonder genoeg![]()
To finish fifth you fifth have to finishquote:Op zondag 24 maart 2024 06:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Want het was Max zijn schuld dat zijn rem al vanaf ronde 1 niet koelde?
Want?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is van Sainz ook wel een stuk bijzonderder dan van Max
Godver daar ging koffie twee over de tafelquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
To finish fifth you fifth have to finish
- Mike Tyson
Omdat het risico van een teamorder bestaat, dat is minder groot dan bij RBRquote:
niet genoegquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel sportspsychologen voor Lec? Die verliest van een gewonde Sainz.
Ja, het probleem was dat Verstappen de race saai maakt, maar het blijft saai zonder Verstappenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef heywoodu het volgende:
Voor een race waarin Verstappen uitvalt, valt het eigenlijk wel enorm tegen
Mensen die zeggen "Het is saai omdat Max zo vooraan rijdt" kunnen hun hok ook weer in ja.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben even je post aan het uitrekenenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat het risico van een teamorder bestaat, dat is minder groot dan bij RBR
Klopt. Tweede deel van de race is gewoon weinig aan.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:16 schreef heywoodu het volgende:
voordeel bijna bedtijdquote:Op zondag 24 maart 2024 06:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt. Tweede deel van de race is gewoon weinig aan.
nee dat was het probleem niet, het probleem is dat de andere teams hun wagens niet goed genoeg hebben om in de buurt te blijven.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, het probleem was dat Verstappen de race saai maakt, maar het blijft saai zonder Verstappen.
quote:
* shiz hoopt dat de niet-live kijkers zich dan ook aangesproken voelen...quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik live kijk en er gebeuren ongewenste dingen dan is dat de schuld van de niet-live kijkers?
Gioed dat ik het weet, dan weet ik wie daarop aan te spreken!
Nou ja, vaak zat mooie strijd gezien achter Verstappen, maar uitgerekend als hij uitvalt is die strijd er nietquote:Op zondag 24 maart 2024 06:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die zeggen "Het is saai omdat Max zo vooraan rijdt" kunnen hun hok ook weer in ja.
Ik vind dit altijd een moeilijk argument als de gene die je ook noemt uitgevallen is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want Max heeft 56 overwinningen en Sainz 2.
Bandjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |