Die van Max is nu erg traag.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Maar is de RB nu echt de snelste auto, of valt dat wel mee
Max is de snelste rijder met een RBRquote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Met Max achter het stuur zonder technische problemen, ja.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Waarom zou Sainz het niet worden, wie zou jij kiezen?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een moeilijk argument als de gene die je ook noemt uitgevallen is.
Ja, zonder dat Max uitviel had Sainz natuurlijk geen kans gehad op de overwinning. Maar toch. Je moet het maar doen. Zeker met zo'n teamgenoot als Leclerc (en een team als Ferrariquote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een moeilijk argument als de gene die je ook noemt uitgevallen is.
Max is de beste coureur in een snelle autoquote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Dat is het, alleen is Perez wederom beschamend matig.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Ik denk het wel, maar ook niet zo dominant als sommigen willen doen geloven.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
De RB zeker niet. De Red Bull misschien wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Valt meequote:Op zondag 24 maart 2024 06:19 schreef pmponer het volgende:
Bijna zo traag als die van Perez, idd.quote:
Die zat meteen bij Vasseur en Toto.quote:
Ik bedoel meer omdat ze het altijd hebben over de meest dominante auto, dan zou je Per toch minimaal op het podium verwachtenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Met Max achter het stuur zonder technische problemen, ja.
Nee joh. Nog 2 laps te gaan en een gat van 4 seconden.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:21 schreef Nizno het volgende:
Kom op SAINZ je gaat de winst niet weggeven aan Lec!!!
Daar ziet het ook niet echt naar uit toch.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:21 schreef Nizno het volgende:
Kom op SAINZ je gaat de winst niet weggeven aan Lec!!!
Ferrari lijkt competitief genoeg om er in ieder geval een race van te kunnen maken.quote:
SAI is ook goed met zijn banden bijvoorbeeld, degradatie is wel een issue hier, ook voor VER.quote:
als je het vergelijkt mwt perez jaquote:Op zondag 24 maart 2024 06:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ferrari lijkt competitief genoeg om er in ieder geval een race van te kunnen maken.
nee t was sjorsquote:
Sinds er veel meer veiligheids regels zijn gekomen is vrijwel elke race saai. Ik denk dat ik er na dit jaar mee stop. Ik val soms letterlijk in slaap.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk is ook deze race weer best saai.
Wel beter dan de eerste 2.
Ik kies nooit de gene die erste wordt, behalve wanneer die eerste werd en een paar mega mooie inhaal acties heeft laten zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom zou Sainz het niet worden, wie zou jij kiezen?
Ik heb Sainz gekozen omdat hij een zeer sterke race rijdt na zijn operatie en als 2e rijder laat zien dat hij dat eigenlijk niet is.
Mwoah. Niet mee eens.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zonder dat Max uitviel had Sainz natuurlijk geen kans gehad op de overwinning. Maar toch. Je moet het maar doen. Zeker met zo'n teamgenoot als Leclerc (en een team als Ferrari) is het gewoon knap wat Carlos hier laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |