Dat was een meelopertje die veel te vol van zichzelf was.quote:
Lees SVquote:Op zondag 24 maart 2024 00:00 schreef Paul het volgende:
hey liefies, moesten ze nou nomineren opeens?
Kwas nog net wakker ;-)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een meelopertje die veel te vol van zichzelf was.
lekker snel geopend Jockari
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je liegen, bedriegen en stoken uitstekend spel vind heb je gelijk ja.....
Hij moet gewoon lekker zo doorgaan dan is zij de laatste die lacht en die lachen het bestquote:Op zondag 24 maart 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Tyron zit Ashley nu serieus bewust te treiteren. Ze probeert met Randy te praten, gaat hij een liedje en een dansje doen. Ik denk serieus dat hij zijn positie overschat.
En ik hou ook van recht voor z'n raap. Daarom was Ashley ook favoriet bij mij de eerste twee weken. Als het daar bij was gebleven, was ze nu nog mijn favoriet geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hypocriet en gluiperig lelijker dan recht voor zijn raap
Heeft ie vaker gedaan, beetje zuigen en steken onder waterquote:Op zondag 24 maart 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Tyron zit Ashley nu serieus bewust te treiteren. Ze probeert met Randy te praten, gaat hij een liedje en een dansje doen. Ik denk serieus dat hij zijn positie overschat.
Vol van zichzelf? Hij was zo onzeker als de pest.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een meelopertje die veel te vol van zichzelf was.
lekker snel geopend Jockari
Ik hoop dat ie op de bank zit aankomende week. Liefst tegen Ashley en het dan afleggen. Pijnlijker wordt het niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker zo doorgaan dan is zij de laatste die lacht en die lachen het best
Moesten die coinhouder inleveren maar de foto en coins zijn weg.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was net even gedoe met Alice en Tom over Ashley, opname loopt ....
Waar maak je je druk om ,al die zogenaamde tactieken van kijkers is bijna lachwekkend , mensen zijn alleen maar bezig met andere 'fans aftroeven, hopend op zure boze smoelenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:54 schreef maryo55 het volgende:
Dat jimmy nu bij de eerste 2 hoorde die vrijgesteld werd heeft hij te danken aan de fan s van Tom. Zogauw als Tom Jimmy en Ash erop staan heeft Jim het bakijken
Ik ook en daarom moet ik Ashley ook niet. Wat een bagger stort die uit over Alice, Tom en iedereen die haar even jeuk geeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hypocriet en gluiperig lelijker dan recht voor zijn raap
heeft ie goed afgekeken van Ashleyquote:Op zondag 24 maart 2024 00:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft ie vaker gedaan, beetje zuigen en steken onder water
Volgens mij is Tyron niet eens met Ashley bezig......quote:Op zondag 24 maart 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Dat is niet wat ik zag, hij onderbrak het gesprek bewust en ook behoorlijk overduidelijk. Maar nogmaals, dat is wat ik zag.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is Tyron niet eens met Ashley bezig......
Klopt , die is aan het kaarten met Ka en Randyquote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook en daarom moet ik Ashley ook niet. Wat een bagger stort die uit over Alice, Tom en iedereen die haar even jeuk geeft.
Ja en aan wat er op tv is geweest denk ik. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe populair Randy nou eigenlijk is.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ligt toch ook gewoon compleet aan de bank hoe sterk je staat. lijkt mij compleet logisch.
quote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef FBtje het volgende:
Toch wonderlijk hoe de stemming van Karin zo ineens 180 graden kan draaien.
kaarten, foei, onrespectvol, bahquote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef FBtje het volgende:
Toch wonderlijk hoe de stemming van Karin zo ineens 180 graden kan draaien.
Tyron doet lekker zijn eigen ding. Hoop dat hij ver komtquote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
say never never, BB Bepaalt de regelsquote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ashley kan nooit meer winnen nu.
Haar groepje is als een kaartenhuis in elkaar gestort
Ik ook, want altijd vrij neutraal geweest die gast. Ben nog aan het wachten dat die een gospelnummer brengt.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en aan wat er op tv is geweest denk ik. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe populair Randy nou eigenlijk is.
Klopt, maar ik gun het Randy wel om verder te kunnen... gewoon aardig.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook, want altijd vrij neutraal geweest die gast. Ben nog aan het wachten dat die een gospelnummer brengt.
Begint op Kim Jong-un te lijken. Eigen imperium, maar weinig contact met de rest van de wereld.quote:
Heeft ie die niet gewoon zelf meegenomen? Hij ging er wat meenemen toch? Of waren die 4 coins al nadat hij weg was?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn vraagt zich af waar de 4 coins die nog in de houder van Danny zaten zijn
Als Danny die aan iemand zou geven dan zou dat aan Glenn zijn geweest. Ik denk dat er iemand met lange vingers bezig is geweestquote:Op zondag 24 maart 2024 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja.. en sinds wanneer is ze ineens interesse gaan tonen ook meer bij hen gaan zitten?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:12 schreef zodeju het volgende:
Wat mij opvalt is dat Karen ook in ene Tyron en Randy hun grapjes kan hebben en ook meedoet.....
Volgens Glenn heeft hij er 5 meegenomen en waren er nog 4 overquote:Op zondag 24 maart 2024 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft ie die niet gewoon zelf meegenomen? Hij ging er wat meenemen toch? Of waren die 4 coins al nadat hij weg was?
Of SLquote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zijn allemaal nog op, ze zullen zo wel naar de woonkamer worden geroepen ...
Waarschijnlijk in het apparaat voor de wasmachinequote:Op zondag 24 maart 2024 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
van ashley net?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in het apparaat voor de wasmachine
Doet ze al weken. Als er een groepje opblijft om te kaarten, zit Karen daar altijd bijquote:Op zondag 24 maart 2024 00:14 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ja.. en sinds wanneer is ze ineens ook meer bij hen gaan zitten?
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 24 maart 2024 00:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in het apparaat voor de wasmachine
Maar laat was toch echt vaak wel het vaste clubje, dan lagen de boys vaak al wel in bed.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Doet ze al weken. Als er een groepje opblijft om te kaarten, zit Karen daar altijd bij
quote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begint op Kim Jong-un te lijken. Eigen imperium, maar weinig contact met de rest van de wereld.
Haar vazal Karen scheert zelfs die hoofden zo al.
Ja, en dat heeft Alice gedaan...en meteen gezegd dat hij leeg is en zijn hoofd weg is......quote:Op zondag 24 maart 2024 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Glenn weet zeker dat er nog coins van Danny in de houder zaten en nu ligt er een lege coinhouder in de voorraadkamer
jouw verzinsel en niet op de streamsquote:Op zondag 24 maart 2024 00:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice en Tom mogen deze week niet meedoen met de games 😎
Ze wanen zich zo populair dus op eigen kracht de finale halen.
Of zijn dat de aannames die wij doen?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice en Tom mogen deze week niet meedoen met de games 😎
Ze wanen zich zo populair dus op eigen kracht de finale halen.
Het is al weer een flinke tijd geleden dat zijn brief weer gelezen moest worden....quote:Op zondag 24 maart 2024 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
heydaar mag wel oppassen. alice word steeds losser
Die blijft modder gooien,quote:Op zondag 24 maart 2024 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Daarvoor probeert Ashley Alice weer even door het slijk te trekken
zat er net aan te denkenquote:Op zondag 24 maart 2024 00:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is al weer een flinke tijd geleden dat zijn brief weer gelezen moest worden....
Hmm een dief dus. Mijn gedachten gaan gelijk naar iemand 😅quote:Op zondag 24 maart 2024 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens Glenn heeft hij er 5 meegenomen en waren er nog 4 over
Welnee, klopt niets vanquote:Op zondag 24 maart 2024 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een bullshit, dit zijn echt niet de genomineerden ...
Weeral.quote:
Voor nu welquote:Op zondag 24 maart 2024 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een bullshit, dit zijn echt niet de genomineerden ...
Mag ik deze in SV opnemen?quote:
Ja johquote:Op zondag 24 maart 2024 00:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag ik deze in SV opnemen?
Ik kon alsnog niet slapem
Ow never mindquote:
Snap echt niet dat ze niet op hem focussen ipv Ty. Best dom eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
En weer glibbert die Randy er weer doorheen.
karen of ashley jaquote:Op zondag 24 maart 2024 00:27 schreef mazaru het volgende:
Kan dat viswijf haar kop niet even dicht houden?
Die hoor ik niet. Ik hoor alleen die ellendige stem van Alicequote:
die vind ik niet ellendig eerder die van Ashley of Karinquote:Op zondag 24 maart 2024 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hoor ik niet. Ik hoor alleen die ellendige stem van Alice
Ze was zo lekker stil al die weken…..nou ja ik klikte haar altijd weg 🙈😎quote:Op zondag 24 maart 2024 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hoor ik niet. Ik hoor alleen die ellendige stem van Alice
Bloedirritant! Ze krijst overal bovenuit en wil alles bepalen. Ashley heeft de naam, maar zij de daad.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze was zo lekker stil al die weken…..nou ja ik klikte haar altijd weg 🙈😎
fijn dat ie weer genomineerd is samen met ashleyquote:Op zondag 24 maart 2024 00:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die begint ook Ash trekjes te vertonen
Oh sorryquote:Op zondag 24 maart 2024 00:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die werd eerder volgens mij wel genoemd toen er coins weg waren
dat dusquote:Op zondag 24 maart 2024 00:30 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley was na terugkomst wel heel snel een wasmachine in gebruik aan het nemen. Zou me niets verbazen als het Ashley is die de coins heeft gepakt.
Kristofquote:Op zondag 24 maart 2024 00:30 schreef odie22 het volgende:
was toen hetzelfde als met , hoe heet die ook weer , van 2 seizoenen terug, die won toen een finaleticket in de gameroom
Niet hier in de cos maar op de stream. Weet alleen niet meer of dat vandaag of gisteren wasquote:Op zondag 24 maart 2024 00:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh sorry
Ik mis af en toe wat zit tussen door ook te tikken bij Quit now
ze wil langer wachten dan de mannenquote:Op zondag 24 maart 2024 00:33 schreef mazaru het volgende:
Alice bepaalt wel even hoe lang ze gaan wachten.
Die begint ook steeds dominanter te worden hequote:Op zondag 24 maart 2024 00:33 schreef mazaru het volgende:
Alice bepaalt wel even hoe lang ze gaan wachten.
Lastig om nu al iemand te beschuldigen. Hopelijk staat het op beeld....quote:Op zondag 24 maart 2024 00:30 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley was na terugkomst wel heel snel een wasmachine in gebruik aan het nemen. Zou me niets verbazen als het Ashley is die de coins heeft gepakt.
Jason flashbackquote:Op zondag 24 maart 2024 00:34 schreef happyme28 het volgende:
Te grappig dit. Zo leuk met elkaar. Stukjes brood en blokjes Kaas tellen
Zekers, zag van de week nog meerdere filmpjes hoe hij, Salar en Tobias zich voorbereidden op elke liveshow in de tuin (hey ho, let’s go, we are ready for the live show incl dansje), wat een fun seizoen was datquote:
was heel bijzonder meteen na haar exit een was gaan draaienquote:Op zondag 24 maart 2024 00:36 schreef Schakeltopia het volgende:
of waren het haar coins. ze had tenslotte een exitje staan vanavond
ik ook, ze bloeit steeds meer opquote:Op zondag 24 maart 2024 00:37 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind Alice leuk nu! Lekker bijdehand.
vind ik niet. als je verwacht naar huis te gaan en op je laatste kleren loopt. dan is een was draaien om wat schoons aan te kunnen niet heel gekquote:Op zondag 24 maart 2024 00:37 schreef danilel het volgende:
[..]
was heel bijzonder meteen na haar exit een was gaan draaien
ik zou eerst wat dingen moeten verwerkenquote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind ik niet. als je verwacht naar huis te gaan en op je laatste kleren loopt. dan is een was draaien om wat schoons aan te kunnen niet heel gek
Het was Randy die er mee kwamquote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh dus Alice beschuldigd Ashley even dat zij de coins heeft gepakt. Wel vies iemand zo te beschuldigen als je het niet zeker weet. Zij begint meer en meer op de voorgrond te treden met haar schelle stem
Nee, andersom......quote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh dus Alice beschuldigd Ashley even dat zij de coins heeft gepakt. Wel vies iemand zo te beschuldigen als je het niet zeker weet. Zij begint meer en meer op de voorgrond te treden met haar schelle stem
Ashley is wel de laatste die ik daarvan verdenk. En Tom en Karen ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nee. Randy heeft ook toen hij bij zijn klerenkast stond het geluid van coins gehoord en toen keek hij en zag Ashley staan.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
a la minuut....quote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind ik niet. als je verwacht naar huis te gaan en op je laatste kleren loopt. dan is een was draaien om wat schoons aan te kunnen niet heel gek
een heterdaadje en dan alice voor de bus proberen te gooienquote:Op zondag 24 maart 2024 00:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee. Randy heeft ook toen hij bij zijn klerenkast stond het geluid van coins gehoord en toen keek hij en zag Ashley staan.
zat misschien 10 minuten tussen maar vind ik nog erg snelquote:Op zondag 24 maart 2024 00:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik weet niet wat jullie zien, maar het is echt niet zo dat ze de deur uit kwam en gelijk een was ging draaien hoor
ze heeft eerst nog met karen op bed zitten janken
Eingelijk verdenk ik niemand.....net wat Tyron zegt waarom voor 4 coins......je staat ongelovelijk voor schut als je betrapt bent door de camera'squote:Op zondag 24 maart 2024 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley is wel de laatste die ik daarvan verdenk. En Tom en Karen ook niet.
Welneequote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou eerst wat dingen moeten verwerken
amenquote:Op zondag 24 maart 2024 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eingelijk verdenk ik niemand.....net wat Tyron zegt waarom voor 4 coins......je staat ongelovelijk voor schut als je betrapt bent door de camera's
Maar misschien had ze zich vergist zei ze ook nog.....quote:Op zondag 24 maart 2024 00:41 schreef Was-beer het volgende:
Het waren Ashley haar eigen coins die ze terug deed in haar houder.. vertelde ze vanavond aan Glenn
Kan echt nietquote:Op zondag 24 maart 2024 00:43 schreef Was-beer het volgende:
Wat respectloos dat ze nu gaan kaarten terwijl die andere 3 in spanning zitten
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eingelijk verdenk ik niemand.....net wat Tyron zegt waarom voor 4 coins......je staat ongelovelijk voor schut als je betrapt bent door de camera's
Hoe kan je half uurtje met vakantie vergelijken.....quote:Op zondag 24 maart 2024 00:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Welnee
Als je terug kom van vakantie gooi je toch ook gelijk je kleding in de wasmachine.
Respectloos bestaat niet meer trouwens, het is onrespectvol 😆quote:Op zondag 24 maart 2024 00:43 schreef Was-beer het volgende:
Wat respectloos dat ze nu gaan kaarten terwijl die andere 3 in spanning zitten
die zitten al lang in de control roomquote:Op zondag 24 maart 2024 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een respectvolle groep, gewoon wachten met de drank en hapjes terwjil de andere 3 in spanning zitten
Ze had bijna niks schoons meer dus hup erinquote:Op zondag 24 maart 2024 00:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan je half uurtje met vakantie vergelijken.....
Ik vind het maar onrespectloos.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een respectvolle groep, gewoon wachten met de drank en hapjes terwjil de andere 3 in spanning zitten
Slaapgebrek.quote:
Ty ging zeggen aan Glenn om ze te pakken maar kwam vrij snel terug.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:44 schreef mazaru het volgende:
Als ze zijn gestolen dan zijn ze door Ty of door Alice gejat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2024 00:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze had bijna niks schoons meer dus hup erin
Gaan we weerquote:Op zondag 24 maart 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
maar wel tussen de slangenquote:Op zondag 24 maart 2024 00:48 schreef mazaru het volgende:
Afijn, zitten die drie in de gameroom aan een uitgebreide tafel vol met allerlei lekkers en liters drank
Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen. Ben best wel benieuwdquote:Op zondag 24 maart 2024 00:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar wel tussen de slangen![]()
now or never
soort uitdagingen waren het bij het tv programma. boden ze steeds beetje meer geld, en de uitdaging werd dan steeds beetje groter. now or never!!!quote:Op zondag 24 maart 2024 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen. Ben best wel benieuwd
Mogen we alleen op Ashley en karen zeiken? Ik vind Alice heel erg in haar nadeel veranderd. Of mag dat niet?quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Houd geen rekening met anderen, kies voor je zelf GVD, het gaat om meer dan 80K ...
55K en vriendschappen ;p Als je tactisch kan winnen en je vriendschappen kunt behouden is dat ook wat waard natuurlijk ;pquote:Op zondag 24 maart 2024 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Houd geen rekening met anderen, kies voor je zelf GVD, het gaat om meer dan 80K ...
Nee. Waarom zou Tom die stelen?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:43 schreef Luna68 het volgende:
Ik vermoedde het van wel omdat ik op de stream iets opgevangen had over verdwenen coins van (ik dacht) Rohani en dat Tom die gepakt/gestolen had en dat ze daarom die van Danny gepakt hebben voordat iemand anders ze zouden pakken.
Ik neem aan dat ze thuis ook wel vrienden hebben. Als de vriendschap in dat huis echt is dan snappen ze ook wel dat ze in een spel zitten en allemaal willen winnen. Je komt alleen en je gaat alleen.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
55K en vriendschappen ;p Als je tactisch kan winnen en je vriendschappen kunt behouden is dat ook wat waard natuurlijk ;p
In zijn ongewassen handenquote:Op zondag 24 maart 2024 00:52 schreef yvondenise het volgende:
Nou die Jimmy heeft elk stuk vreten in zijn klauwen gehad..
Ronahi haar coins waren toen weggehaald toen ze allemaal in de gameroom waren voor een spel,quote:Op zondag 24 maart 2024 00:43 schreef Luna68 het volgende:
Ik vermoedde het van wel omdat ik op de stream iets opgevangen had over verdwenen coins van (ik dacht) Rohani en dat Tom die gepakt/gestolen had en dat ze daarom die van Danny gepakt hebben voordat iemand anders ze zouden pakken.
Tuurlijk mag dat......ik vind haar in haar voordeel verandert meer open en meer het spel spelen.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mogen we alleen op Ashley en karen zeiken? Ik vind Alice heel erg in haar nadeel veranderd. Of mag dat niet?
Ik schreef ook: (ik dacht).quote:Op zondag 24 maart 2024 00:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou Tom die stelen?
Rohani was toch met Ty toen ze ging?
Joa okee deels wel mee eensquote:Op zondag 24 maart 2024 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze thuis ook wel vrienden hebben. Als de vriendschap in dat huis echt is dan snappen ze ook wel dat ze in een spel zitten en allemaal willen winnen. Je komt alleen en je gaat alleen.
Zien eten, doet etenquote:Op zondag 24 maart 2024 00:56 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 loopt zelf ook naar koelkast voor brie, en toastjes.
Dat en BB houd ze lekker wakkerquote:Op zondag 24 maart 2024 00:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat bedoel ik als ze kan eten blijft ze wel wakker
Geen idee voor watquote:Op zondag 24 maart 2024 00:57 schreef kiki2024 het volgende:
iemand idee waar Ashley, glenn en ty zijn? ik begreep gameroom maar voor wat/
Is niet duidelijk. Maar ze zijn genomineerd..quote:Op zondag 24 maart 2024 00:57 schreef kiki2024 het volgende:
iemand idee waar Ashley, glenn en ty zijn? ik begreep gameroom maar voor wat/
Je stream loop wel veel achterquote:Op zondag 24 maart 2024 00:59 schreef Kissingbird het volgende:
tast toe zegt BB
eet smakelijk en proost![]()
![]()
oh echt. zijn ze genomineerd ? door de rest?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is niet duidelijk. Maar ze zijn genomineerd..
Ook dat is onduidelijk. Ze zijn wel allemaal in de dbk geweest,quote:Op zondag 24 maart 2024 01:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh echt. zijn ze genomineerd ? door de rest?
ah ok. bedanktquote:Op zondag 24 maart 2024 01:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ook dat is onduidelijk. Ze zijn wel allemaal in de dbk geweest,
Stonden ook ??? achter. Dus voor ons en ook voor de rest van de bewoners niet duidelijkquote:Op zondag 24 maart 2024 01:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ook dat is onduidelijk. Ze zijn wel allemaal in de dbk geweest,
Die kaant stevig doorquote:Op zondag 24 maart 2024 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand niet even een slot op die kaken van Alice zetten?
Vindt het helemaal niet leuk.......quote:Op zondag 24 maart 2024 01:03 schreef Kissingbird het volgende:
Alice geniet van het eten![]()
lekker rustig zonder die 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |