Dat was een meelopertje die veel te vol van zichzelf was.quote:
Lees SVquote:Op zondag 24 maart 2024 00:00 schreef Paul het volgende:
hey liefies, moesten ze nou nomineren opeens?
Kwas nog net wakker ;-)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een meelopertje die veel te vol van zichzelf was.
lekker snel geopend Jockari
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je liegen, bedriegen en stoken uitstekend spel vind heb je gelijk ja.....
Hij moet gewoon lekker zo doorgaan dan is zij de laatste die lacht en die lachen het bestquote:Op zondag 24 maart 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Tyron zit Ashley nu serieus bewust te treiteren. Ze probeert met Randy te praten, gaat hij een liedje en een dansje doen. Ik denk serieus dat hij zijn positie overschat.
En ik hou ook van recht voor z'n raap. Daarom was Ashley ook favoriet bij mij de eerste twee weken. Als het daar bij was gebleven, was ze nu nog mijn favoriet geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hypocriet en gluiperig lelijker dan recht voor zijn raap
Heeft ie vaker gedaan, beetje zuigen en steken onder waterquote:Op zondag 24 maart 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Tyron zit Ashley nu serieus bewust te treiteren. Ze probeert met Randy te praten, gaat hij een liedje en een dansje doen. Ik denk serieus dat hij zijn positie overschat.
Vol van zichzelf? Hij was zo onzeker als de pest.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een meelopertje die veel te vol van zichzelf was.
lekker snel geopend Jockari
Ik hoop dat ie op de bank zit aankomende week. Liefst tegen Ashley en het dan afleggen. Pijnlijker wordt het niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker zo doorgaan dan is zij de laatste die lacht en die lachen het best
Moesten die coinhouder inleveren maar de foto en coins zijn weg.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was net even gedoe met Alice en Tom over Ashley, opname loopt ....
Waar maak je je druk om ,al die zogenaamde tactieken van kijkers is bijna lachwekkend , mensen zijn alleen maar bezig met andere 'fans aftroeven, hopend op zure boze smoelenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:54 schreef maryo55 het volgende:
Dat jimmy nu bij de eerste 2 hoorde die vrijgesteld werd heeft hij te danken aan de fan s van Tom. Zogauw als Tom Jimmy en Ash erop staan heeft Jim het bakijken
Ik ook en daarom moet ik Ashley ook niet. Wat een bagger stort die uit over Alice, Tom en iedereen die haar even jeuk geeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hypocriet en gluiperig lelijker dan recht voor zijn raap
heeft ie goed afgekeken van Ashleyquote:Op zondag 24 maart 2024 00:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft ie vaker gedaan, beetje zuigen en steken onder water
Volgens mij is Tyron niet eens met Ashley bezig......quote:Op zondag 24 maart 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Dat is niet wat ik zag, hij onderbrak het gesprek bewust en ook behoorlijk overduidelijk. Maar nogmaals, dat is wat ik zag.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is Tyron niet eens met Ashley bezig......
Klopt , die is aan het kaarten met Ka en Randyquote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook en daarom moet ik Ashley ook niet. Wat een bagger stort die uit over Alice, Tom en iedereen die haar even jeuk geeft.
Ja en aan wat er op tv is geweest denk ik. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe populair Randy nou eigenlijk is.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ligt toch ook gewoon compleet aan de bank hoe sterk je staat. lijkt mij compleet logisch.
quote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef FBtje het volgende:
Toch wonderlijk hoe de stemming van Karin zo ineens 180 graden kan draaien.
kaarten, foei, onrespectvol, bahquote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef FBtje het volgende:
Toch wonderlijk hoe de stemming van Karin zo ineens 180 graden kan draaien.
Tyron doet lekker zijn eigen ding. Hoop dat hij ver komtquote:Op zondag 24 maart 2024 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
say never never, BB Bepaalt de regelsquote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ashley kan nooit meer winnen nu.
Haar groepje is als een kaartenhuis in elkaar gestort
Ik ook, want altijd vrij neutraal geweest die gast. Ben nog aan het wachten dat die een gospelnummer brengt.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en aan wat er op tv is geweest denk ik. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe populair Randy nou eigenlijk is.
Klopt, maar ik gun het Randy wel om verder te kunnen... gewoon aardig.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook, want altijd vrij neutraal geweest die gast. Ben nog aan het wachten dat die een gospelnummer brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |