bijzonderquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley heeft nog voor 2 weken wenkbrauwpotlood
Ashley rookt niet, enkel Danny en jimmy.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:30 schreef Paul het volgende:
Ashley had gerookt en chocolade mogen eten toen ze moest wachten om terug te komen
Opmerkelijk
Nee alleen chocolade denk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:30 schreef Paul het volgende:
Ashley had gerookt en chocolade mogen eten toen ze moest wachten om terug te komen
Opmerkelijk
volgens mij past @Gert dat meestal aanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:31 schreef Puzzie het volgende:
Danny staat nog als genomineerde in de OP
Ahhquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij past @:Gert dat meestal aan
Jimmy two face hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
man wat een gelul weer
en weer zegt Jimmy er niks van
nou ma zei al dus net dat Ashley niet rooktquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:30 schreef Paul het volgende:
Opmerkelijk
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel blauwe plekken hebben
En Tom toch ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ashley rookt niet, enkel Danny en jimmy.
Slap dat jimmy er niet tegen in gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:33 schreef humpty het volgende:
En tegen Jimmy ben zo benieuwd wat die gaat doen nu
ze probeert hem binnen te halen door weer slecht over Tom te praten
Volgens mij heeft ze vooral chocolade geproptquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:33 schreef Paul het volgende:
Wel raar dat Ashley mocht roken tijdens het wachten, niet verwacht
die luistert sowieso selectiefquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft weer niet geluisterd... ticket naar de finale...
Je moeder zei dat?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ma zei al dus net dat Ashley niet rookt
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze vooral chocolade gepropt
Ze heeft geen grip meer , Tom staat niet meer alleen , wat eigenlijk wel het doel was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
Tom heeft zichzelf voor schut gezet volgens ash
ze heeft verschillende chocolaatjes gegeten, en water. dat gebaar is van iets in je mondje proppen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:33 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb helaas geen geluid erbij maar de gebaren en hoe ze haar mond doet zeggen genoeg
Ja best knap van haarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:36 schreef greysbones het volgende:
Ka
dus nu zijn we nog maar met 8??
goed geteld Ka
Het is haast niet te doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:35 schreef Paul het volgende:
Weer een week overleven met Trashley en Garen!!!!!!!
Lijkt wel Zelenskyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley weet alles heel goed en maakt nieuwe tactieken
Die vraagt ze gewoon aan andere.....Danny heeft misschien zijn shampoo laten staan.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Make-up valt onder essentieel??![]()
Vergeet je shampoo niet ash. Of kom je daar halverwege week ineens mee als het te laat is?
ze wappert met der hele hand, en als iemand niet rookt waarom zou ze dan in ene gaan rokenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:33 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb helaas geen geluid erbij maar de gebaren en hoe ze haar mond doet zeggen genoeg
Jimmy zit daar alweer, nou ja ik weet ook dat Jimmy heel makkelijk mee kan praten en ze laat lullenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
man wat een gelul weer
en weer zegt Jimmy er niks van
Zeg doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
De was moet wel vanavond opgehangen worden anders gaat het stinken
of jij nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat heeft de afwasser van het hotel gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zeg doe het lekker zelf![]()
Je hebt ook al niet afgewassen gister
Nee zo als anderen er door hem zijn opgekomen. Ik snap dat niet waarom mag jezelf wel iemand op de bank zetten en als je er zelf op zit snap je het weer niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef humpty het volgende:
Glen vraagt zich af waarom hij er op stond
ja Gerrie55 en bellend gaat soms sneller hequote:
in de 2e gif zie je hoe ze nadoet dat ze de rook uitblaastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft verschillende chocolaatjes gegeten, en water. dat gebaar is van iets in je mondje proppen.
Zit je nu dingen uit je duim te zuigen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:31 schreef Paul het volgende:
Ashley fluisterde ook dat ze had getongzoent met iemand van de crew, niet verwacht en opmerkelijk
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit je nu dingen uit je duim te zuigen?
Ja vergelijk dat met zijn maatjes die hebben het niet over hem maar over hoe slecht tom is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:39 schreef happyme28 het volgende:
Zo empathisch in de woonkamer over Danny. Mooi 👍🏻
op tijd naar bed danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja, ze heeft een pak zware shag opgerookt. het smaakte erg goedquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:39 schreef danilel het volgende:
[..]
in de 2e gif zie je hoe ze nadoet dat ze de rook uitblaast
Klein grappiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit je nu dingen uit je duim te zuigen?
Den Danny die ze er zelf uit hebben gestemdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:39 schreef happyme28 het volgende:
Zo empathisch in de woonkamer over Danny. Mooi 👍🏻
serieus ? dat is echt stom danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:35 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy moet zijn koffer weer inleveren![]()
waarom geven ze hem dan voor die paar uur.
Hij mistte de belangrijkste kwasten dus kon er eigenlijk ook niets mee.
Vanwege de oogpotloden en pennen die erin zitten moet hij hem nu waarschijnlijk weer inleveren.
Nee dat hebben de kijkers gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Den Danny die ze er zelf uit hebben gestemd
Ja, dat is het spel en het risico dat Danny heeft genomen achter Ashley aan te lopen. Maar daarom vinden ze het wel een goede kerel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Den Danny die ze er zelf uit hebben gestemd
Wat dacht je van gewoon Karen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Paul het volgende:
Jongens ik zoek nog steeds een bijnaam voor Karen
Garen vind ik niet zo'n goeie, of wel?
Misschien lekker een jointje dat verstaan heleboel ook als niet roken .quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:39 schreef danilel het volgende:
[..]
in de 2e gif zie je hoe ze nadoet dat ze de rook uitblaast
Ik hoop dat DGK tegengas het kan terughalen, heb hem net getagd
pfffffffffffffquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:45 schreef ledn81 het volgende:
Glenn zegt dat T is begonnen met kaarten he
Karen ECHT![]()
Glenn volgens mij he...
edit : @:odie22
[ afbeelding ]
En Dilano!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:36 schreef Jockari het volgende:
Ik mis de vorige bewoners al: Sabeau, Sonja en Noush
ik afwassen, opruimen en andere narigheid.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Krijgen we de rest van de avond weer SL's?
Dan ga zo lekker War of The worlds afleveringen kijken
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Dan ga ik zo lekker War of The worlds afleveringen kijken
En hij vraagt zich af waarom hij erop stond.....quote:
Dat zou je wel aan haar ogen zien dan. Zeker na een paar maanden niet blowen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien lekker een jointje dat verstaan heleboel ook als niet roken .
Dat is ook weer waar.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou je wel aan haar ogen zien dan. Zeker na een paar maanden niet blowen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet ik kiezen? Dan kies ik 100% dat ik wel geluisterd heb.
Het was een soortgelijk ideequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat jimmy bedoeld is volgens mij wedden dat¿
Ik zei het al eerder: die lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:00 schreef mazaru het volgende:
De sfeer zit er wel goed in daar![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar zal wel weer gekonkel gepraat gaan opleveren??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans dat alles achter SL's zit
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder: die lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.
Karen is weer in de negeerstand.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:00 schreef mazaru het volgende:
De sfeer zit er wel goed in daar![]()
[ afbeelding ]
Ach jee, is het weer zo ver?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen is weer in de negeerstand.
Dat hij niets mag zeggenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:04 schreef rinardo het volgende:
Glenn is terug en Ashley roept hem, wat zei hij?
Komt nog welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom hebben ze haar er niet uitgegooid.
Het walgelijke gekonkel begint weer.
Om kotsmisselijk van te worden en stream 2 is SL.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:05 schreef humpty het volgende:
Zitten ze weer apart wat een lelijke trutten zijn het ook he
en maar weer aan het manipuleren en nu ....GLEN wij zijn hier hoor
Please Glen doe je eigen ding man
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:08 schreef danilel het volgende:
Ashley over het niet stemmen op tom;
"omwille van het vliegtuig en het bericht kan ik het niet doen"
![]()
![]()
Voor de bus??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Denk dat ze iemand een ticket moeten gunnen.
Niet weer gunnen hopelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Denk dat ze iemand een ticket moeten gunnen.
ja hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof bijna niet dat ik dit moet doen, maar, staat daar finale?
Was hij al. Een windhaantje zoals al ik al weken zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:12 schreef FBtje het volgende:
Die Jimmy is ook een rare zeg... die wordt al net zo vals als Ashley en Karin..
Krijgen ook nooit geen lucht....eeuwig in een bh overdag en snachts......Vreselijk, moet er niet aan denken....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kunnen geen kant op, zijn van beton.
Met plamuur ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:12 schreef B00STER het volgende:
Ik herkende Alice zowat niet, compleet bedekt
Jullie hebben het de hele tijd volgens mij over hetzelfdequote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof bijna niet dat ik dit moet doen, maar, staat daar finale?
@Li0nHeart bedoelde dat Ash ticket naar de finale zei. Niet dat HIJ dat dacht??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah juist. Morgen geen brood, want Danny is naar huis.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:16 schreef mazaru het volgende:
Waarom doet Tom dat brood niet bakken? Van de week zei hij nog dat het niets voorstelde wat Danny deed. Als het toch niets is kan hij het toch makkelijk overnemen?
wat deed hij dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:12 schreef FBtje het volgende:
Stelletje sukkels zijn het.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah juist. Morgen geen brood, want Danny is naar huis.
ja sorry danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jullie hebben het de hele tijd volgens mij over hetzelfde
[..]
@:Li0nHeart bedoelde dat Ash ticket naar de finale zei. Niet dat HIJ dat dacht??
(Tenminste, zo lees ik het??)
Jawel hoor maar relax bro, wat later kan ook wel is de algemene mening in de woonkamerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah juist. Morgen geen brood, want Danny is naar huis.
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:19 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn ze nou aan het zwammen over dat Danny nog terugkomt en dat er niemand weg zou zijn.
nee hij bedoelde juist dat ashley niet goed geluisterd hadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja sorry danmaar ik las het als ticket naar de finale alsof hij ashley verbeterde
Hij trekt zijn mond niet open als het moet. Tegen Ty en Randy zit ie uitgebreid te klagen over Ashley en Karin. Maar tegen Karin en Ashley houdt hij z'n mond als Ty en Randy ter sprake komen.quote:
Jij spreekt in raadselen... En ik ben niet je broquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar relax bro, wat later kan ook wel is de algemene mening in de woonkamer
Ja die pretendeert zo oprecht te zijn maar dat is ook maar een rol. Hij heeft zich in het begin erg neutraal opgesteld maar hij wordt wat transparanter nu het einde nadert. Hoorde hem ook net een opmerking maken over dat zijn zilveren jasje in het Big Brother museum terecht zou moeten komen omdat die zo iconisch zou zijn...Van bescheidenheid is nog maar weinig sprake...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:12 schreef FBtje het volgende:
ja excuses van moiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:20 schreef danilel het volgende:
[..]
nee hij bedoelde juist dat ashley niet goed geluisterd had![]()
Wat een rare reactie. Ik vat het gesprek in de woonkamer samenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij spreekt in raadselen... En ik ben niet je bro
Excuus, maar je kwoote op mijn post. Vond het efkes vreemd. No hard feelings.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Ik vat het gesprek in de woonkamer samen
Ik zag een popipoll voorbijkomen waarin hij nu de no. 1 is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:16 schreef kater1 het volgende:
Goh dat Glenn er nog zit. Niet dat ik het hem niet gun hoor. Maar dat je opeens denkt oja, Glenn...
Glenn is een plek gestegen, mag nu naast de troon plaatsnemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:24 schreef happyme28 het volgende:
Glenn is nu ineens Ashley haar favoriet. Danny wordt zonder moeite ingeruild
Hij is ook echt de leukste in dat huis. Als hij zou winnen dat zou dat gegund zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag een popipoll voorbijkomen waarin hij nu de no. 1 is.
dat kan ook goed zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Glenn versprak zich, geld uit de pot ??
Ik zou het hem wel gunnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag een popipoll voorbijkomen waarin hij nu de no. 1 is.
Glenn en Ashley hebben altijd een goede band gehad.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:24 schreef happyme28 het volgende:
Glenn is nu ineens Ashley haar favoriet. Danny wordt zonder moeite ingeruild
Hahaha.. Ik snap 'm... Mooie spraakverwarringquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja sorry danmaar ik las het als ticket naar de finale alsof hij ashley verbeterde
En er is geen Danny meer in huisquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn en Ashley hebben altijd een goede band gehad.
Glenn is lekker volgzaam. Geen eigen mening.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelijk aanpakken! Lekker met 10K naar huis is niet verkeerd verdiend in die paar weekjes.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klopt maar ze heeft vaker tegen Danny en Karen over hem getwijfeld en zelfs even met Danny besproken hem te nomineren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooie TT voor de volgendequote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Wachten wachten wachten, is wat wij doen
Glenn doet wat het beste voor hem is. Als dat toevallig hetzelfde is als wat het beste voor Ashley is dan is dat fijn voor allebei. Hij vaart zijn eigen koers en doet dat meer dan prima. Dat is ook wel te zien aan zijn populariteit.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn is lekker volgzaam. Geen eigen mening.
Ach heeft hij nog wat in geval van noodquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:30 schreef Ireth het volgende:
Jim gaat weer een nieuwe strook pleepapier maken en ophangen om de stemmers te bedanken
Op de volgende vliegtuigjes. AirAlice en AirAshley is al geboekt. AirJimmy is niet van de grond, wordt een busreis.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Wachten wachten wachten, is wat wij doen
Maar nooit gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt maar ze heeft vaker tegen Danny en Karen over hem getwijfeld en zelfs even met Danny besproken hem te nomineren.
Totaal niet....het is gewoon een aanhangsel~O> van Ashley......quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn is lekker volgzaam. Geen eigen mening.
ja dat was echt leuk voor hem en dat vliegtuigje maakte hem ook blijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sorry. Knuffel en en een goed gesprek? Hij had wel een leuke freeze hè!
Als hij mij maar niet vergeet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:30 schreef Ireth het volgende:
Jim gaat weer een nieuwe strook pleepapier maken en ophangen om de stemmers te bedanken
Nou inderdaad, je was me voor. Al dat gezeur over Glenn en geen eigen mening hebben, waarom stond hij dan zo immens bovenaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn doet wat het beste voor hem is. Als dat toevallig hetzelfde is als wat het beste voor Ashley is dan is dat fijn voor allebei. Hij vaart zijn eigen koers en doet dat meer dan prima. Dat is ook wel te zien aan zijn populariteit.
Precies!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je was me voor. Al dat gezeur over Glenn en geen eigen mening hebben, waarom stond hij dan zo immens bovenaan?
Je kan inderdaad wel eens de zelfde koers varen, maar altijd precies wat Ashley voorstelt en dan hoeft hij geen ja tequote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn doet wat het beste voor hem is. Als dat toevallig hetzelfde is als wat het beste voor Ashley is dan is dat fijn voor allebei. Hij vaart zijn eigen koers en doet dat meer dan prima. Dat is ook wel te zien aan zijn populariteit.
een paar weken terug werd hier nog gezegd dat Glenn de enige was die Ashley een grote bek teruggafquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Totaal niet....het is gewoon een aanhangsel~O> van Ashley......
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon nog zelfde toch
[ afbeelding ]
Dat heeft hij in begin gedaan bij Ariana daarna heb ik hem niet meer gehoord. Dacht dat hij het gewoon op gegeven had...En met die aanvaring in de douche was de volgende avond al over.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:35 schreef Verida het volgende:
[..]
een paar weken terug werd hier nog gezegd dat Glenn de enige was die Ashley een grote bek teruggaf
Om vervolgebs te doen wat madam wil.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:35 schreef Verida het volgende:
[..]
een paar weken terug werd hier nog gezegd dat Glenn de enige was die Ashley een grote bek teruggaf
Tom kan goed met de boys en dankzij de streken en pogingen van Ash en Ka om hem uit te sluiten zijn zij juist hechter gewordenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tom hanteert nu dezelfde strategie die bij Ashley grandioos mislukt is...
Dat zou hem nog weleens kunnen gaan lukken ook.
Klef doen met de Nederlanders om de Belgen eruit te nomineren...
Ik zie het niet hoor. De keren dat hij ja knikte was ook in zijn eigen voordeel. Er zit geen enkel voordeel in om te gaan stemmen zoals dat groepje van Tyrone wou dat ze gingen stemmen. Die gasten hadden Glenn zonder blikken of blozen genomineerd en dat wist Glenn. Meestemmen met Ashley en Karen was de beste tactiek.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan inderdaad wel eens de zelfde koers varen, maar altijd precies wat Ashley voorstelt en dan hoeft hij geen ja te
knikken maar doet het wel.
De reden (denk ik) dat Glenn zo populair is, is juist omdat hij niemand volgt, zijn eigen ding doet en je hem praktisch nooit hoort. Als je hem wel hoort versta je hem niet (althans ik) maar dat terzijde haha.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor. De keren dat hij ja knikte was ook in zijn eigen voordeel. Er zit geen enkel voordeel in om te gaan stemmen zoals dat groepje van Tyrone wou dat ze gingen stemmen. Die gasten hadden Glenn zonder blikken of blozen genomineerd en dat wist Glenn. Meestemmen met Ashley en Karen was de beste tactiek.
Groetjes @Irethquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:39 schreef Ireth het volgende:
Nou de groeten, ik duik een etage hoger, lees morgen wel wie wat heeft gedaan
Dat is het enige vervelende van Glenn. Hij zou standaard ondertiteling moeten hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
De reden (denk ik) dat Glenn zo populair is, is juist omdat hij niemand volgt, zijn eigen ding doet en je hem praktisch nooit hoort. Als je hem wel hoort versta je hem niet (althans ik) maar dat terzijde haha.
Zeker weten. Vanaf bij binnenkwam, en samen met haar in het koningschap zat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
De jackpot was wel in beeld net.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat hoort bij het spel.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:42 schreef mazaru het volgende:
Waarom gooien ze die kaarten zo debiel op tafel?
Broekpoepert is het.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:42 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeker weten. Vanaf bij binnenkwam, en samen met haar in het koningschap zat.
Heel even een meningsverschil gehad. . Maar ja jet is Ash waar bij alles wat ze doet iets achter gezocht word
Ik heb dit gemist.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het gaat ook vast lukken om zowel Karen als Ashley weg te werkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom kan goed met de boys en dankzij de streken en pogingen van Ash en Ka om hem uit te sluiten zijn zij juist hechter geworden
Nou inderdaad. Dus misschien zegt ie wel hele lelijke dingen maar heb ik dat gewoon niet doorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het enige vervelende van Glenn. Hij zou standaard ondertiteling moeten hebben
Dat hebben Ka en Ash weken geprobeerd maar dat is misluktquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het gaat ook vast lukken om zowel Karen als Ashley weg te werken
Ze vergeet alleen dat het de meerderheid geen zak boeit of een Nederlander of een Belg BB wint.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mega tegenvaller voor Ashley dat ze nu nog maar op 2 Belgen kan terugvallen om alle Nederlanders het huis uit te nomineren
Tom leek de boel een bergop te naaien……quote:
Maar Glenn versprak zichquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tom leek de boel een bergop te naaien……
Soms doet en zegt Tom dingen die ik niet begrijp en dit x Glen ook niet
Het ging niet om Tom maar iets van Glenn wat verkeerd werd begrepenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tom leek de boel een bergop te naaien……
Soms doet en zegt Tom dingen die ik niet begrijp en dit x Glen ook niet
en die keren dat ik hem verstond zei hij wijze dingenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
De reden (denk ik) dat Glenn zo populair is, is juist omdat hij niemand volgt, zijn eigen ding doet en je hem praktisch nooit hoort. Als je hem wel hoort versta je hem niet (althans ik) maar dat terzijde haha.
Nee hij was hardop aan het denken en anderen dachten dat hij iets over het verklapte zoietsquote:
Omdat ze zo zijn afgericht dat ze het gaan vragen aan de generaal voordat ze en eigen mening hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:48 schreef maryo55 het volgende:
Het is toch van de gekke dat hier nog steeds gezegd word dat Ash bepaald. We hebben net zelf op tv gezien dat ze vragen wat ze gaan doen. Zij zegt is ga op die en als dan de rest volgt is het hun probleem en niet de hare.
Ik verwacht ook niet serieus dat hij lelijke dingen zegt haha. Niet het type voor in mijn ogen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en die keren dat ik hem verstond zei hij wijze dingen
Ik probeerde wat te veranderen maar lukte niet….quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging niet om Tom maar iets van Glenn wat verkeerd werd begrepen
Ja precies en dat geldt ook voor Ashquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:48 schreef maryo55 het volgende:
Het is toch van de gekke dat hier nog steeds gezegd word dat Ash bepaald. We hebben net zelf op tv gezien dat ze vragen wat ze gaan doen. Zij zegt is ga op die en als dan de rest volgt is het hun probleem en niet de hare.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en die keren dat ik hem verstond zei hij wijze dingen
Zowel Jimmy als Glenn hebben alle stemmen van Tom, Alice en Ty en de rest die Ashley eruit wilde gekregen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je was me voor. Al dat gezeur over Glenn en geen eigen mening hebben, waarom stond hij dan zo immens bovenaan?
Ashley bepaalt het spel niet door opdrachten of commando's aan anderen te geven. Maar ze weet donders goed hoe ze haar invloed uit kan oefenen op anderen, zodat ze exact krijgt wat en hoe ze dat wil.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:48 schreef maryo55 het volgende:
En is daarmee een uitstekende speler gebleken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:53 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ashley bepaalt het spel niet door opdrachten of commando's aan anderen te geven. Maar ze weet donders goed hoe ze haar invloed uit kan oefenen op anderen.
Ik zou ook niet willen beweren dat ze het spel niet goed speelt. Ik vind haar karakter alleen oerlelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En is daarmee een uitstekende speler gebleken.
Nee maar als je als finalist wilt eindigen is dat wel een goede tactiek.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:47 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ze vergeet alleen dat het de meerderheid geen zak boeit of een Nederlander of een Belg BB wint.
Als je liegen, bedriegen en stoken uitstekend spel vind heb je gelijk ja.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En is daarmee een uitstekende speler gebleken.
Hoe is dat precies een goede tactiek? Ik zie het niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee maar als je als finalist wilt eindigen is dat wel een goede tactiek.
Het is voor haar alleen mislukt nu.
Ik vind hypocriet en gluiperig lelijker dan recht voor zijn raapquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:55 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen beweren dat ze het spel niet goed speelt. Ik vind haar karakter alleen oerlelijk.
Zoals een Dilano?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hypocriet en gluiperig lelijker dan recht voor zijn raap
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En is daarmee een uitstekende speler dictator gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |