Dramatic zoom incoming!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:02 schreef superniger het volgende:
Graag inzoomen op Ty en Randy straks.
Ik blijf nog even kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Nu dan weer wel nieuwsgierig of Ashley nu para gaat worden daar..
Nu 'verloren' van Glenn en Jimmy. Tyron 'won' eerder van Jimmy (en Sabeau), Alice won weer van Tyron (en Ronaho). Dat ze Tom vreest op de bank was ook wel duidelijk en ze heeft geen idee van het verschil tussen haar en Danny. Die gaat daar over malen gok ik zo.
Tja....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:03 schreef ledn81 het volgende:
Weer een week verder en niets opgeschoten.![]()
Het kan mij onderhand steeds minder boeien nog een week meer van hetzelfde.
Had graag een verandering gezien.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
hmmmm past daar een druk op de knop bij (geldbedrag)?
Voor een fantastische SL…quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Vergeet niet naar de livestreams te kijken
weer een weekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Door naar de volgende week voor doffe ellende
Dat mag .. maar 30% van de mensen heeft blijkbaar een andere mening.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Echt hoor ik kan er niet bij dat er zoveel op Jimmy is gestemd
Dachten Ashley eruit te krijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
rust als in de zin als je een groen hok met nu nog alleen maar Karen en Glenn en Ashley wegzaptquote:
Was het maar zo'n feest meestal is het een dubbele stream of worden bewoners bewust buiten beeld gehouden en is de camera vooral gericht op bank of cocoonhangers als verkapte streamlockquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen is boos op de reactie van andere bewoners.. goh..
Oh god gaat het daar eerst weer 3 dagen overquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Boos omdat de andere aan het kaarten zijn.
Ik weet het maar snap er niks van wat is zo bijzonder aan hem ( heb ik ook al weken bij Alice)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag .. maar 30% van de mensen heeft blijkbaar een andere mening.
preciesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh god gaat het daar eerst weer 3 dagen over
Spannend was die twist in de tussenstand he?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:03 schreef Ireth het volgende:
"Ga nu naar de livestreams... de terugkeer van Ashley.."
Jottum...
We did it! Om ashley eruit te krijgen. Helaas niet gelukt, volgende week een nieuwe kansquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Is het 1e wat er gezegd gaat worden in de groene kamer tegen ashleyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spannend was die twist in de tussenstand he?
Ze zitten te kaartenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
Wie is er nou weer disrespectvol volgens dat paard???
dat ze vorige week als een mager speenvarken aan het gillen was voor Danny moeten we dan maar vergeten??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen is boos op de reactie van andere bewoners.. goh..
Alleen kaarten tijdens bet wachten hoe ergquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Karen: heel onrespectvol wat ze nu aan het doen zijn
ja is het wel normaal stonden ze altjd met ze allen bij de bank te wachten tot aan vorige week en nnu nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Karen: heel onrespectvol wat ze nu aan het doen zijn
Die andere aso's zitten gewoon te kaarten...en de andere wachten bij de draaideur, het is wel weer duidelijk hoe de kaarten (letterlijk) geschud zijn....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom zitten ze nog niet met een grafstemming voor de draaideur?
die gaat echt niet winnenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef kiki2024 het volgende:
als Ashley wint dit jaar kijk ik nooit meer
Dat is wel het ritueel wat er elke zaterdag plaatsvindtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?
Met 7 man janken voor de deur?
Zet het volume maar vast lagerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo snel Ashley door die deur komt is Karen weer alles vergeten.
Krijgen we weer een week in elkaars kont kruipen
Zit niemand bij de deur, zitten op de slaapkamer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die andere aso's zitten gewoon te kaarten...en de andere wachten bij de draaideur, het is wel weer duidelijk hoe de kaart (letterlijk) geschud zijn....
lekker warmquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo snel Ashley door die deur komt is Karen weer alles vergeten.
Krijgen we weer een week in elkaars kont kruipen
Wat deden ze zelf......of is ze dat al vergeten....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Boos omdat de andere aan het kaarten zijn.
dat Ash wekelijks zegt ik moet er nog wat uit mijn huis schoppen hoort ze niet ??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "Ons willen ze met alle 3 eruit poef poef poef"
![]()
En wat was ze aan het hinniken toen anderen een voor een op de bank zaten
Wilde ze zelf toch ook met die andere dom mokkelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "Ons willen ze met alle 3 eruit poef poef poef"
![]()
En wat was ze aan het hinniken toen anderen een voor een op de bank zaten
Even bij mama klagen en verradenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Dan ga ik het ook direct tegen haar zeggen hoe ze hier doen .. een potje kaarten...
Schijnbaar wel? Het koninkrijk is mogelijk gevallen? Nu wachten op witte rook ofzo??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?
Klik spaan boter spaan je mag niet door het hekje gaan. Trutje hoor die karen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Dan ga ik het ook direct tegen haar zeggen hoe ze hier doen .. een potje kaarten...
Zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Samen, dat woord kent Ashley niet vandaar dat de rest het niet boeitquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Vind dat niet leuk voor je mede kandidaten. Je beleefd zo'n live uitzending samen.
ze hebben tot aan vorige week idd met ze allen bij de deur gewachtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?
Jimmy was net het eerste bij haar toen Ash die deur in moestquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand die Karen even steunt pfff zelfs JImmy niet eens, die koppen zakken zo wel haha
niemand wil Ashley daar. alleen karin en glenn nogquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben tot aan vorige week idd met ze allen bij de deur gewacht
ze staan allang niet meer een half uur bij de deurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben tot aan vorige week idd met ze allen bij de deur gewacht
32.jaar en dan zo gigantisch kinderachtig zijn en helemaal hopeloos met het idee dat.ze niet meer achter de generaal kan verschuilenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
Karen gaat het zo direct al tegen Eslie zeggen dat ze zaten te kaarten![]()
Wat een wijf
En Jimmy wanneer het hem uitkomt met z’n links rechts gezweef.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
niemand wil Ashley daar. alleen karin en glenn nog
wachten bij de deurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat deden ze zelf......of is ze dat al vergeten....
En dat andere officier populairder is dan zij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch een gevoelige klap voor de Generaal dat een van haar officieren is gesneuveld.
En morgen weer verder stoken en zwartmaken Yeahhhhquote:
Ja, alleen jammer dat ze zich zo laat beïnvloeden door Ashleyquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En morgen weer verder stoken en zwartmaken Yeahhhh![]()
32 jaar en hopen dat je vriendin terug komtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
32.jaar en dan zo gigantisch kinderachtig zijn en helemaal hopeloos met het idee dat.ze niet meer achter de generaal kan verschuilen
Now or neverquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze eigenlijk nog gezegd wat het voor een week gaat worden?
Now or Neverquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
now or neverquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
meine liebe gutequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik verstond niet alles wat Karen in de knuffel zei, maar het woord 'kaart' viel.
Pfffquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhhh wat is het stil aan de overkant !! hahahaha
Judasknuffelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley krijgt een knuffel van iedereen.. inclusief een gemeende knuffel van Randy en Tyron.
Dat snap ik dan wel , maar er is wel iets veranderd : de rol van Ashquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Ka nog janken dat er mensen zaten te kaarten dat hebben we nog nooit gedaan
Lelijk zegt Ka, hebben we nog nooit gedaan.
Volgens mij hebben ze dat wel eerder gedaan toch dat ze gingen kaarten voor de bewoner terug het huis in was?
Ja dat dus, Ka is echt van slag, ze vindt het onrespect volquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
Alice lekker nuchter wat is er anders dan andere keren. Voor jimmy was ook naar vorige week en toen zaten hun in de groene kamer
Die guiperige jankdoos moet volgende week van BB maar eens een "aanbod" krijgen, te ruilen met een genomineerde , kijken hoe hard ze dan janktquote:
Word weer een geweldig weekje big brother,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef Krambo het volgende:
Karen zet alvast de toon voor de komende week
zei ik net ook alquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Ireth het volgende:
Ow dit gaat een topweek worden!! Arme @:Dotteke
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Straks loopt Glenn ook nog weg bij de Generaal
je zou bijna gaan denken dat Tom haar weet ik wat niet heeft aangedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Karen loopt weer te janken om Tom
Het gaat maar door
Fok hun
Ik zou een sprintje trekken als ik hem was..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
dat zou pas een bak zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou ja en ook wie er nu brood moet bakken hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:18 schreef Dotteke het volgende:
Hoe oud is die Kajanken omdat die anderen een potje kaart gingen spelen
Onvoorstelbaar zeg
Ja zal het kwartje een keer gaan vallen bij ashley dat ze lager staat dan jimmy en glennquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Ze weten het hier buiten ook wel"![]()
Ja daarom stond je eigenlijk buiten muts
danny deed dat meestalquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja en ook wie er nu brood moet bakken he
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week dan maar Karen Ashley en Glenn op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |