Pfffquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhhh wat is het stil aan de overkant !! hahahaha

Judasknuffelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley krijgt een knuffel van iedereen.. inclusief een gemeende knuffel van Randy en Tyron.

Dat snap ik dan wel , maar er is wel iets veranderd : de rol van Ashquote:

quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Ka nog janken dat er mensen zaten te kaarten dat hebben we nog nooit gedaan
Lelijk zegt Ka, hebben we nog nooit gedaan.
Volgens mij hebben ze dat wel eerder gedaan toch dat ze gingen kaarten voor de bewoner terug het huis in was?

buiten bij Jimmy en tomquote:

Ja dat dus, Ka is echt van slag, ze vindt het onrespect volquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
Alice lekker nuchter wat is er anders dan andere keren. Voor jimmy was ook naar vorige week en toen zaten hun in de groene kamer

Die guiperige jankdoos moet volgende week van BB maar eens een "aanbod" krijgen, te ruilen met een genomineerde , kijken hoe hard ze dan janktquote:

Word weer een geweldig weekje big brother,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef Krambo het volgende:
Karen zet alvast de toon voor de komende week

zei ik net ook alquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Ireth het volgende:
Ow dit gaat een topweek worden!! Arme @:Dotteke

Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Straks loopt Glenn ook nog weg bij de Generaal

je zou bijna gaan denken dat Tom haar weet ik wat niet heeft aangedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Karen loopt weer te janken om Tom
Het gaat maar door
Fok hun

Ik zou een sprintje trekken als ik hem was..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:

dat zou pas een bak zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:

Nou ja en ook wie er nu brood moet bakken hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:18 schreef Dotteke het volgende:
Hoe oud is die Kajanken omdat die anderen een potje kaart gingen spelen
Onvoorstelbaar zeg

Ja zal het kwartje een keer gaan vallen bij ashley dat ze lager staat dan jimmy en glennquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Ze weten het hier buiten ook wel"![]()
Ja daarom stond je eigenlijk buiten muts

danny deed dat meestalquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja en ook wie er nu brood moet bakken he

quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week dan maar Karen Ashley en Glenn op de bank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |