Wat deden ze zelf......of is ze dat al vergeten....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Boos omdat de andere aan het kaarten zijn.
dat Ash wekelijks zegt ik moet er nog wat uit mijn huis schoppen hoort ze niet ??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "Ons willen ze met alle 3 eruit poef poef poef"
![]()
En wat was ze aan het hinniken toen anderen een voor een op de bank zaten
Wilde ze zelf toch ook met die andere dom mokkelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "Ons willen ze met alle 3 eruit poef poef poef"
![]()
En wat was ze aan het hinniken toen anderen een voor een op de bank zaten
Even bij mama klagen en verradenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Dan ga ik het ook direct tegen haar zeggen hoe ze hier doen .. een potje kaarten...
Schijnbaar wel? Het koninkrijk is mogelijk gevallen? Nu wachten op witte rook ofzo??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?
Met 7 man janken voor de deur?
tis gewoon een hypocriete doosquote:
Klik spaan boter spaan je mag niet door het hekje gaan. Trutje hoor die karen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Dan ga ik het ook direct tegen haar zeggen hoe ze hier doen .. een potje kaarten...
Zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Samen, dat woord kent Ashley niet vandaar dat de rest het niet boeitquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Vind dat niet leuk voor je mede kandidaten. Je beleefd zo'n live uitzending samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |