SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Heeft natuurlijk testosteron injecties gehad.quote:
Zag dat jongens op het voetbalveld weleens doen. En dat vond ik al smerig. Maar een volwassen vrouw die dit doet is echt nog zoveel ranziger! En dan zeggen dat ze het niet expres deed. Hoe doe je dat per ongeluk? Een kant van je neus dichtdrukken en met de andere kant keihard uitblazen. Niet expres.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 04:15 schreef DutchBlend het volgende:
Gadverdamme man die Melanie een beetje d'r neus uitblazen midden in de huiskamer. Of Beau er nou zit of niet, dit is echt super smerig.
En dan nog zielig gaan doen ook als Beau boos wordt. Wat een debiel joh
Ze gaan zo te zien de slaapkamer bezet houden met zijn allen zodat Mel en Beau er niet kunnen seksen.quote:
Beter maar wachten tot die 3 Nieuwe komen, ik voel al aan dat de winnaar vd de Maandelijkse Ton ook nu weer niet interessant gaat worden... eigenlijk zijn elke keer de nieuwkomers leuker dan weer 4 weken BS aan te kijkenquote:
Ben mel/beau beu.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze gaan zo te zien de slaapkamer bezet houden met zijn allen zodat Mel en Beau er niet kunnen seksen.
Ik weet niet meer wie het zei, was het Erik of Lodewijk, die zei dat Mel niet helemaal honderd was. Nou nu nog hopen dat anderen dat ook zien of dat Beau het zelfs doorkrijgt. Al vind ik beau ook irritant hoor. En naast hun staan Nick en Sam echt op hoog irritatie level bij mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Anders ik wel, dat sjacho/pruillip hoofd van die Mel pfffff
Dat heb ik niet gehoord maar ik kan mij voorstellen dat ze dat denken door haar gedrag. Beau maakt er gewoon gebruik van. Verder voegt hij idd niets toe.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei, was het Erik of Lodewijk, die zei dat Mel niet helemaal honderd was. Nou nu nog hopen dat anderen dat ook zien of dat Beau het zelfs doorkrijgt. Al vind ik beau ook irritant hoor. En naast hun staan Nick en Sam echt op hoog irritatie level bij mij.
Maar dan moeten ze twee slaapkamers bezet houden, want ze kunnen kiezen voor bedje Mel of bedje Beau, en anders gaan ze gewoon in de sauna liggen neuken. Maakt vieze Mel niks uit. Echt wat is die me aan 't tegenvallen de laatste week. Eerst dat snot incident en daarna een scheet laten op iemands kussen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze gaan zo te zien de slaapkamer bezet houden met zijn allen zodat Mel en Beau er niet kunnen seksen.
Volgende maand een bondje van Bo, Mel, Nick en Sam. Alle kleuters bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:23 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Bo echt een gozertje was maar later zag ik toch wat trekjes van 'het' en toen wist ik toch dat het een meisje is geweest. Ze komt wel lekker rebels over moet ik zeggen, ben benieuwd wat dit nog gaat opleveren.
Wacht eerst maar af wat de afd casting voor "lekkers" uit de kaartenbak gaat halen.. 3 stuks komende cyclusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgende maand een bondje van Bo, Mel, Nick en Sam. Alle kleuters bij elkaar.
Dat was Lodewijk "die is niet helemaal barkie" zei ie toen ze gefrustreerd raakte van het paaldansen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei, was het Erik of Lodewijk, die zei dat Mel niet helemaal honderd was. Nou nu nog hopen dat anderen dat ook zien of dat Beau het zelfs doorkrijgt. Al vind ik beau ook irritant hoor. En naast hun staan Nick en Sam echt op hoog irritatie level bij mij.
jaaa, zo leukquote:Op maandag 25 maart 2024 19:58 schreef chufi het volgende:
Er hupt gewooon een vogeltje door de loods
Die is echt snel boos zeg.quote:
Ja ik dacht echt , dit is karma, gaat Serena lopen zeiken over die chocolade reep, terwijl ze samen met Nick s nachts. Eten loopt te jatten uit de koelkast.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:41 schreef Alocanda het volgende:
Wat een gezeik om die reep. Als er een bondje is wat van iedereen loopt te jatten dan zijn het die gieren wel. Nick heeft volmondig toegegeven s'nachts te jatten van de anderen als de rest van de bondjes nu slim zijn lappen ze hem er ook bij.
Daarom zeg ik ook "script" er is ze een verhaallijntje in de schoot geworpen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef Charmian het volgende:
gek ook dat Jan niks over die 25% heeft gezegd. Talpa is draadjes aan het creëren want verder gebeurt er geen ene moer.
Dan moeten ze kunnen aantonen wat er door wie gestolen is. Aangezien geen van de bondjes echt op hun etensvoorraad let en niet altijd samen eten, kun je niet weten of die boterham door iemand van je eigen bondje genuttigd is, of gestolen. Tenzij iemand dit in de gaten gaat houden en precies bijhoudt wie wat gegeten heeft en dan kan weten of er iets gestolen is.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:41 schreef Alocanda het volgende:
Wat een gezeik om die reep. Als er een bondje is wat van iedereen loopt te jatten dan zijn het die gieren wel. Nick heeft volmondig toegegeven s'nachts te jatten van de anderen als de rest van de bondjes nu slim zijn lappen ze hem er ook bij.
Nick heeft tegen Jan gezegd dat hij s'nachts eten heeft gestolen en Kim stond erbij toen Serena en hij dat deden. Ik hoop dat zijn kop er net zo goed gaat rollen. Het gaat er iig voor zorgen dat ze 2 keer nadenken voordat ze gaan jatten bij andere bondjes. Die reep was echt een grap, ze hadden het niet opgegeten wat de gieren zelf wel doen met hun gestolen spul.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moeten ze kunnen aantonen wat er door wie gestolen is. Aangezien geen van de bondjes echt op hun etensvoorraad let en niet altijd samen eten, kun je niet weten of die boterham door iemand van je eigen bondje genuttigd is, of gestolen. Tenzij iemand dit in de gaten gaat houden en precies bijhoudt wie wat gegeten heeft en dan kan weten of er iets gestolen is.
Dat het op camera staat, is niet voldoende.
Wel zijn er getuigen van andere bondjes die dit kunnen verraden en het lijkt me dat dat dan ook telt met terugwerkende kracht. Verwacht ook wel zoiets als de gieren dit geld inderdaad gaan claimen.
Die indruk heb ik ook, dat gedram de hele uitzending door over die reep die overigens niet is opgegeten ofzo, maar terug is gelegd.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef Charmian het volgende:
gek ook dat Jan niks over die 25% heeft gezegd. Talpa is draadjes aan het creëren want verder gebeurt er geen ene moer.
Klopt, maar er is niks gemist door het bestolen bondje. Als iemand bij mij inbreekt en ik mis niks, dan merk ik dat niet. Als iemand getuige is van die inbraak en daar na 3 weken mee komt, dan is het nog voor mij heel moeilijk om te zeggen wat ik dan mis, stel dat dat iets kleins is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nick heeft tegen Jan gezegd dat hij s'nachts eten heeft gestolen en Kim stond erbij toen Serena en hij dat deden. Ik hoop dat zijn kop er net zo goed gaat rollen. Het gaat er iig voor zorgen dat ze 2 keer nadenken voordat ze gaan jatten bij andere bondjes. Die reep was echt een grap, ze hadden het niet opgegeten wat de gieren zelf wel doen met hun gestolen spul.
Echt een verrader. Zijn tijd zit er wel op ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:32 schreef Giggio het volgende:
die glibberige Edu mag van mij ook opzouten
Die Nick is een heel naar ventje, HEEL NAAR!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is die Nick nou aan het stoken met 'Erik is verliefd op jou' ?
Dit was straks op insta ook als promo te zien. Ben het eens met Regna ..
[ afbeelding ]
Ik vind hem een grote schijnheil en een achterbakse matennaaier, maar ik waardeerde deze actie wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:32 schreef Giggio het volgende:
die glibberige Edu mag van mij ook opzouten
Dubbelgedipt, gele kaart?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hardleers zijn ze , er verdwijnt weer een vinger in een jam/pindakaas, pasta pot
Ik las 'Ebru' en dacht dat t over het programma de Verraders ging. Ik snapte het al niet. 🤣quote:
Die zit daar op haar gemakje vakantie te vieren. Het begint al bij het vormen van een bondje. Ze doet haar best niet een sterk bondje te vormen, ze gaat gewoon bij de overblijvers want ze hoeft niet te winnen als ze maar wijn en brie krijgt blijft die nog maanden zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoe snel Mary en Serena die extra punten weer uit willen geven
quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die zit daar op haar gemakje vakantie te vieren. Het begint al bij het vormen van een bondje. Ze doet haar best niet een sterk bondje te vormen, ze gaat gewoon bij de overblijvers want ze hoeft niet te winnen als ze maar wijn en brie krijgt blijft die nog maanden zitten.
Waarom zou Kim dat doen? Als zij de gieren er aan hangt, gaan die punten naar de Haaien, want daar is van gestolen. Daar schieten de vossen niks mee op.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:12 schreef Alocanda het volgende:
Ik vond het niet de verantwoordelijkheid van kim om er destijds iets van te zeggen. Nu er voor stelen punten afgepakt kunnen worden vind ik dat Kim alsnog kan zeggen dat ze zelf ook niet zuiver zijn betreft stelen en wat ze heeft gezien en gehoord. De gieren zouden niks weten als Lodewijk en Erik hun mond hadden gehouden. Hetzelfde geldt voor Nick die ten overstaan van heel de groep zegt dat hij in de nacht van andere bondjes heeft gestolen. Persoonlijk vind ik dat genoeg om ook bij de gieren punten weg te halen. Nu maar hopen dat het jatten van elkaar eindelijk eens over is want daar ging veel te veel zendtijd aan verloren.
Meteen. "Zullen we een pgb doen, we hebben toch extra punten!"quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoe snel Mary en Serena die extra punten weer uit willen geven
Robert deed dat eerder al met een mes. Aflikken en terug in de pastapot.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:21 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Minstens net zo goor als likken aan hamburger die afgelikte vingers door chocopasta.
Lijkt wel of mensen geselecteerd worden op eetgewoontes en keukengebruiken in dit soort programma's. Pleeborstels op het aanrecht, dat gelik aan die messen inderdaad, natte lepels in de suiker, smakken alsof er prijzen mee te winnen zijn en ga zo maar door. Bizar wel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Robert deed dat eerder al met een mes. Aflikken en terug in de pastapot.
Ze gingen alle kasten langs. Chocopasta kwam weer van een ander bondje. Maar goed, mijn hoop op dat er nu minder gestolen zou worden vervalt want het stelen gaat even hard door en dus ook de zendtijd over het stelen. Jammer want volgens de mensen die nu weg zijn daar gebeuren er zoveel leuke dingen wat nooit in de uitzending komt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou Kim dat doen? Als zij de gieren er aan hangt, gaan die punten naar de Haaien, want daar is van gestolen. Daar schieten de vossen niks mee op.
SPOILER: Sam flipt in de promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
Dat belooft wat, Sam en Serena die beiden een behoorlijke 'muil' op kunnen zetten..Komt zeker door Mary, die kan echt met een stalen gezicht het bloed onder je nagels weghalen hoor.SPOILER: Sam flipt in de promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar twijfel ik niet aanquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt zeker door Mary, die kan echt met een stalen gezicht het bloed onder je nagels weghalen hoor.
Een vergelijking van niks. Met d'r gestolen tandenborstel/tandpastaquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Kansloos die Serena, nu nog op die Jenga opdracht terug komen. Gaat toch niet om een opdracht goed/slecht doen
Bij mij is dat 1 van die dingen die ik 'in buien' eet. Zo weer een tijdje veel, zo weer een tijdje helemaal nietquote:
Ik heb een pot staan voor de pinda/satesaus.quote:
Door wie? Wesley zit bij de vossen, hoe kunnen de haaien hem er dan uitgooien?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Weer zoveel aandacht rondom eet gerelateerde zaken...waar gaat het over. Wel leuk dat de Haaien laatste staan, hopelijk blijven ze dat zodat die Wesley er uitgeflikkerd kan worden.![]()
Ze doet zelf niet anders de verrekte trut.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Melanie die Davey pardodieert "ik ben boos en ga zielig doen". Wtf, dat is haar hele leven.
Ik geloof er ook weinig van.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind Mary echt geweldig. Als ik naar haar gezicht kijk tijdens een discussie, ga ik stuk.
En ik vraag me nog steeds af of ze echt bij de marine heeft gezeten.
deed ik ook al, de febo moet ons echt een keer van zeurelie verlossen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zielig gedoe van Mel, of eigenlijk alle mel/beau scenes spoel ik voortaan net zo snel door als reclame....
Die staat s`nachts opeens bij je bed je heel eng aan te staren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik moet aan het voorstelfilmpje denken voor dat ze het programma in ging van Mel daar gaf ze letterlijk aan 'ik ben een beetje een gekkie'...nou daar ontbreekt geen greintje zelfkennis bij inderdaad...
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik moet aan het voorstelfilmpje denken voor dat ze het programma in ging van Mel daar gaf ze letterlijk aan 'ik ben een beetje een gekkie'...nou daar ontbreekt geen greintje zelfkennis bij inderdaad...
SPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @:Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenHaha, die ja!SPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
[..]
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @:Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenDjiezusSPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Maakt Beau niks uit: hij kan zijn zaad af en toe kwijt in een lekkere meid. Na Bondgenoten is de liefde, van zijn kant in elk geval, helemaal over en uit. En daar kan ze niks van zeggen, want dat is vanaf het begin de afspraak geweest.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:48 schreef DutchBlend het volgende:
Ik ben inmiddels helaas zover dat ik Melanie echt niet meer kan uitstaan. Met haar onzekere gezeik naar Beau, keer op keer.
Het maakt d'r lelijk.
Respect voor het geduld van Beau. Knap hoe rustig hij nog blijft want ik zou onderhand koken.
Ja, heel onaardig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:55 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind ze wel onaardig, zoals ze Davey belachelijk maken achter zijn rug om.
Oooo, waren ze daar naar op zoek.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:28 schreef Cirilico het volgende:
Oh jee, hebben ze de brief 's nachts in het huis verstopt?
Dat vermoed ik. Maar een gouden paasei met 100 punten ofzo zie ik inderdaad ook nog wel voor me.quote:
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Lekker voor de vosjes, en weer met lege handen bij de Haaien. Dat gaat goed zo. Hopelijk staan ze laatste aan het eind van de knock-outs. Wesley eindelijk wieberen.
Als ze de Vossen de knock outs winnen, en het wordt haar gegund de finale te spelen en ze wint hem zijn we daar ook vanaf, maar misschien denkt ze zelf na zoveel maanden wel aan opstappen na deze cyclus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.
Ik ook. En anders Beau.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.
Dat lijkt me idd de enige reden dat hij het nog uit houdt. Iets met crazy/hot matrixquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maakt Beau niks uit: hij kan zijn zaad af en toe kwijt in een lekkere meid. Na Bondgenoten is de liefde, van zijn kant in elk geval, helemaal over en uit. En daar kan ze niks van zeggen, want dat is vanaf het begin de afspraak geweest.
[..]
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @:Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenMelanie is de CEO van de firma verwend en onzeker. Ik hoop zo dat weg is aan het einde van deze cyclus. Niet alleen voor de mensen om haar heen maar ook voor haarzelf.SPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft iedereen behalve Melanie zelf door dat Beau haar meteen dumpt/vergeet zodra hij/zijn weg is. Gewoon makkelijk pleziertje nu zolang je daar zitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Melanie is de CEO van de firma verwend en onzeker. Ik hoop zo dat weg is aan het einde van deze cyclus. Niet alleen voor de mensen om haar heen maar ook voor haarzelf.
Inderdaad, die is echt veranderd in zijn voordeel. Eerst was het een schoothondje en nu neemt hij vaak het voortouw. Beter voor hem.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:58 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook. En anders Beau.
Wesley vind ik goed te pruimen sinds Donna pleite is.
Ze hoeven niet eens meer te Neuken Voor Bestaansrecht.. hoe is het mogelijk in dit belachelijke saaie programma ...quote:Op maandag 1 april 2024 10:35 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,8 Kijkcijfer: 550.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 19. Mooie week start dus weer.
Ze hadden toch opgeschreven waar ze ze verstopten.quote:Op maandag 1 april 2024 20:20 schreef JJ76 het volgende:
Over 3 maanden komen ze nog ergens rot ei tegen
Bij de gieren wordt het sowieso Mary die eruit gebonjourd wordt. Die drie hebben hier al afspraken over gemaakt en Serena gaat daar liever in mee, dan het risico bij gelijke stemming alsnog eruit te moeten. En gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Haaien of gieren moeten er dus 1 weg sturen. Mocht ik kiezen zou ik Davey of Nick eruit bonjouren.
Davey vind ik gewoon helemaal niks aan en Nick vind ik een beroepsgladiool.
Ja, zeiden ze gisteren al. Vind Mary een vervelend mens, maar kan soms wel om haar lachen, zie daarom liever Nick of Serena eruit vliegen. Maar goed, niet aan onsquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij de gieren wordt het sowieso Mary die eruit gebonjourd wordt. Die drie hebben hier al afspraken over gemaakt en Serena gaat daar liever in mee, dan het risico bij gelijke stemming alsnog eruit te moeten. En gelijk heeft ze.
(En ja ik weet dat een gelijkspel zou gaan tussen Mary en Sam, maar Serena kunnen ze alles wijs maken.)
Bij de haaien vrees ik voor Davey, maar zou liever Kaine zien vertrekken.
Ja, eens. En als ik uit die twee moet kiezen, dan doe maar Serena weg. Maar mary eruit vind ik ook niet erg. Als Sam maar blijft. Begin haar steeds leuker te vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zeiden ze gisteren al. Vind Mary een vervelend mens, maar kan soms wel om haar lachen, zie daarom liever Nick of Serena eruit vliegen. Maar goed, niet aan ons
Als Mary niet zo ontzettend onhandig was geweest, hadden ze meer spellen gewonnen. Echt, snap niet hoe iemand die zo'n stuntel is, in het leger gezeten kan hebben. Geloof er dus ook geen hol van. Misschien ooit anderhalf jaar als KVV-er. Maar een leven lang bij de Marine, geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:28 schreef Cirilico het volgende:
Ik vond de brief in de kip een leuk idee en het eieren verstoppen ook.Goed gedaan door de Vossen.
Kainé zal wel denken nu. Eerst breekt ze met Kim (en de rest) en vervolgens 'kan' ze niet kiezen tussen Slangen en Haaien maar gaat ze toch voor de Haaien. En dan zijn dat nu net de twee teams die bovenaan staan, terwijl zij zelf onderaan bungelt.
Als de gieren strategisch waren geweest, in plaats van lief, hadden ze nu ook veel meer punten afgepakt.
Ja, Sam komt dan vaak wel 'boers' over, maar je ziet wel goed dat ze groeit als persoon. Dat ze verstandiger zou zijn dan bijvoorbeeld de doorgewinterde Mary voor wat de punten betreft had ik nooit verwacht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, eens. En als ik uit die twee moet kiezen, dan doe maar Serena weg. Maar mary eruit vind ik ook niet erg. Als Sam maar blijft. Begin haar steeds leuker te vinden.
Wat begrijpt die nu wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Mary er al weer naast, had ik niet verwacht
en echt hè, ik vraag me dan af, naait ze de boel op of is ze echt zo, wat een raar mens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:57 schreef Cirilico het volgende:
Mary die meteen roept dat t jammer is dat de rest t niet zo serieus nam.
Ze doet het erom en ik geniet ervan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en echt hè, ik vraag me dan af, naait ze de boel op of is ze echt zo, wat een raar mens.
Ja, Mel is echt een kleuter.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Echt middelbare school vibes met Mel en Nick
Ohja, Mel leest mee op Twitter hoe iedereen zich aan haar ergert.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mel, Erik en Wesley zijn dus sowieso al thuis op dit moment, 6 nieuwe volgende maand
Eduardo doet alsof ie gaat vertrekken....
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ohja, Mel leest mee op Twitter hoe iedereen zich aan haar ergert.
Dit is toch nog niet bekend gemaakt dat die allemaal vertrekken. Of heb ik zo zitten slapen tijdens de afleveringenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Dus 7 nieuwe volgende maand.
Winnaar, verliezer, Daniëlle, Melanie, Erik, Wesley en Kim worden vervangen.
Zijn er veel!
Eduardo heeft gezegd ook te vertrekken, maar de voiceover zei vooraf dat hij dat om tactische redenen vertelt.
Denk het laatstequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch nog niet bekend gemaakt dat die allemaal vertrekken. Of heb ik zo zitten slapen tijdens de afleveringen
Maar zeggen en doen is 2 😉quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het laatste
Tijdens dat kringgesprek op het einde zeiden deze mensen dat ze zouden gaan
Zeker het is nog geen nieuwe maand!quote:
Ik vind haar wel lachen. Anders is het ook maar saai.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker het is nog geen nieuwe maand!
Maar alleen bij Eduardo werd er door de voiceover expliciet bijgezegd dat hij het aan de groep zou vertellen om tactische redenen (en dus blijft). Dus ik blijf hopen dat Melanie vervangen wordt
In het begin kon ik er ook nog wel om lachen, nu vind ik het irritant worden. Hoop op leuke nieuwe deelnemers want de laatste 3 nieuwe vind ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lachen. Anders is het ook maar saai.
Ik zei net tegen iemand aan de telefoon dat ik het saai begin te vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin kon ik er ook nog wel om lachen, nu vind ik het irritant worden. Hoop op leuke nieuwe deelnemers want de laatste 3 nieuwe vind ik niet veel aan.
Is het ook, veel spellen komen elke maand terug en oa. het gedoe over boodschappen ook.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei net tegen iemand aan de telefoon dat ik het saai begin te vinden.
Ik volg ze niet op sm dus geen idee. Maar is inderdaad jammer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het ook, veel spellen komen elke maand terug en oa. het gedoe over boodschappen ook.
Je leest ook steeds weer dat ex-deelnemers zeggen dat heel veel leuke dingen gewoon niet uitgezonden worden. Zonde.
Ook vreemd dat we de beweegredenen hem niet hebben horen melden aan zijn mede bondgenoten maar dat we dat van de voice over horen. Zal wel weer door tijdgebrek komen waarom ze dat niet in een verhaallijntje gegoten hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Zijn er veel!
Eduardo heeft gezegd ook te vertrekken, maar de voiceover zei vooraf dat hij dat om tactische redenen vertelt.
Dat hele kringgesprek lijkt me gewoon opgezet. 'Vroeger' deed Daan dit, sinds die weg is doet Beau ze. Denk dat febo voor dat kringgesprek al wist wie er zou willen vertrekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook vreemd dat we de beweegredenen hem niet hebben horen melden aan zijn mede bondgenoten maar dat we dat van de voice over horen. Zal wel weer door tijdgebrek komen waarom ze dat niet in een verhaallijntje gegoten hebben.
Knock outs en finale zijn dus waarschijnlijk vorige week vrijdag t/m zaterdag of zondag gespeeld?
Ik zal wat verklappen: Donna was vorige week live op Insta in een Q&A en daar zei ze dat alle deelnemers contracten hebben van verschillende duur (de meeste 3 maanden). Die kunnen verlengd worden of niet. Als er dus mensen vrij plotseling afscheid nemen dan loopt gewoon hun contract af en wordt die niet verlengd (omdat de deelnemer zelf of de productie dat niet wil). Iemand die er al wel lang zit en blijkbaar door mag gaan is Beau. Volgens mij is dat de enige original nog, blijkbaar vindt de productie zijn verhaallijnen interessant. Er zal ongetwijfeld een nieuwe "lover" voor hem binnenkomen. Al is het jammer dat we de reactie van Mel daarop waarschijnlijk niet mee gaan krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2024 00:49 schreef Cosima het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat mensen plotseling aan het eind van de maand vertrekken. Ik vind dat best een dingetje, maar er wordt 0 aandacht aan besteed op tv behalve in zo'n kringgesprek waarbij niemand gechoqueerd is over een vertrek. Bijv. Mel weg van Beau? Wow whut. Wat was haar overweging denk ik dan. Of zal het al vantevoren vast staan hoe lang iemand maximaal wil en kan blijven? Ik krijg nu ook de indruk dat men al langer wist dat Mel weg zou gaan bijv. want er was laatst zo'n gesprek tussen Erik en nog iemand waarbij Erik zei dat Beau gelijk op een nieuwe zou duiken.
Er zijn nu bijna geen og's meer over behalve Beau en die lul van een Eduardo. Echt jammer, ik vond de eerste groep echt leuk. Maar misschien komen er leuke mensen bij.
5 tot 7 nieuwe volgende maand. Want als de haaien verliezen, stemmen ze uiteraard Wesley weg. Dat is dan de verliezer. Verder is het ook mogelijk dat Kim, Mel of Erik de finale spelen en winnen. Scheelt weer een persoon als winnaar.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Zijn er veel!
ging die ook maar wegquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mel, Erik, Wesley en Kim zijn dus sowieso al thuis op dit moment, 7 nieuwe volgende maand
Eduardo doet alsof ie gaat vertrekken....
Scherp! Daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:01 schreef Gia het volgende:
[..]
5 tot 7 nieuwe volgende maand. Want als de haaien verliezen, stemmen ze uiteraard Wesley weg. Dat is dan de verliezer. Verder is het ook mogelijk dat Kim, Mel of Erik de finale spelen en winnen. Scheelt weer een persoon als winnaar.
Als de gieren laatste worden, zijn het er in elk geval al minimaal 6. En als de slangen winnen, zal het, denk ik, tussen Beau en Erik gaan. Als Beau dan wint, zijn het er 7.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Daar had ik geen rekening mee gehouden
Hoop dan toch op 7, gewoon zo veel mogelijk nieuw bloed erin en dat het dan ook andere verhaallijntjes brengt dan steeds weer dat voedsel. Ik snap dat het natuurlijk een doorlopende issue is, maar we weten het nou wel, er gebeurt vast meer daar.
Misschien krijgen ze de eerste maanden een hogere vergoeding als ze in het spel blijven dan daarna? Of ze rekenen hun kansen niet rijk om meer te winnen. Feitelijk kan je er jaren inzetten zonder ooit mee te doen aan het finalespel of steeds tweede worden..quote:Op woensdag 3 april 2024 00:49 schreef Cosima het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat mensen plotseling aan het eind van de maand vertrekken. Ik vind dat best een dingetje, maar er wordt 0 aandacht aan besteed op tv behalve in zo'n kringgesprek waarbij niemand gechoqueerd is over een vertrek. Bijv. Mel weg van Beau? Wow whut. Wat was haar overweging denk ik dan. Of zal het al vantevoren vast staan hoe lang iemand maximaal wil en kan blijven? Ik krijg nu ook de indruk dat men al langer wist dat Mel weg zou gaan bijv. want er was laatst zo'n gesprek tussen Erik en nog iemand waarbij Erik zei dat Beau gelijk op een nieuwe zou duiken.
Er zijn nu bijna geen og's meer over behalve Beau en die lul van een Eduardo. Echt jammer, ik vond de eerste groep echt leuk. Maar misschien komen er leuke mensen bij.
Die heeft bondgenoten achter zijn naam staan maar meestal is hij 1-2 maanden later al vergeten, wil zo graag een BN'er worden... Zolang heeft hij er zelf ook niet gezeten..quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Vincent was er ook al actief zag ik
moest al ff googelen wie Vincent was - eentje die je idd snel bent vergeten blijkbaarquote:Op woensdag 3 april 2024 11:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Die heeft bondgenoten achter zijn naam staan maar meestal is hij 1-2 maanden later al vergeten, wil zo graag een BN'er worden... Zolang heeft hij er zelf ook niet gezeten..
Je hebt, meestal, ook verplichtingen in de buitenwereld. Werk, en geen werk, sollicitatieplicht (behalve Mary uiteraard, die is al met pensioen). Als je drie jaar in dat huis zit, heb je ook al een ton verdiend, denk ik. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze de eerste maanden een hogere vergoeding als ze in het spel blijven dan daarna? Of ze rekenen hun kansen niet rijk om meer te winnen. Feitelijk kan je er jaren inzetten zonder ooit mee te doen aan het finalespel of steeds tweede worden..
Ik kan me Kaylee niet meer herinneren. Zie haar staan op een site over bondgenoten, maar kan me die niet meer voor de geest halen. En die Sylvia, die er al meteen uit ging.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Die heeft bondgenoten achter zijn naam staan maar meestal is hij 1-2 maanden later al vergeten, wil zo graag een BN'er worden... Zolang heeft hij er zelf ook niet gezeten..
Qua naam ging er ook geen belletje meer rinkelen. In feite ben je de meeste personen na 1 jaar wel vergeten, misschien Melanie en Kom niet zo snel. Ben benieuwd naar de nieuwe smaakmakers, de groep wordt nu steeds dunner en de zoveelste 'speciale' deelnemer zit ik ook niet echt op te wachten. En oud-deelnemers zullen wel niet meer terugkeren..quote:Op woensdag 3 april 2024 18:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan me Kaylee niet meer herinneren. Zie haar staan op een site over bondgenoten, maar kan me die niet meer voor de geest halen. En die Sylvia, die er al meteen uit ging.
Ja dan is dat wel ok lijkt mequote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wesley exit, maar goed, die was sowieso van plan te gaan
Eduardo gaat alleen als hij die ton wint, anders blijft ... Helaasquote:Op woensdag 3 april 2024 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Febo in juich stemming, nu hoeven ze geen extra deelnemer voor Wesley er in te doen want hij gaat sowieso weg. Waar hing nu vanaf of Edu blijft of niet want dat werd me niet duidelijk in dat onderonsje met Wesley?
Nog 1 maand zei hij toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eduardo gaat alleen als hij die ton wint, anders blijft ... Helaas
Thanks voor de info! Vind dat best raar, dan kan je dus gewoon door de productie naar huis worden gestuurd.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:07 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik zal wat verklappen: Donna was vorige week live op Insta in een Q&A en daar zei ze dat alle deelnemers contracten hebben van verschillende duur (de meeste 3 maanden). Die kunnen verlengd worden of niet. Als er dus mensen vrij plotseling afscheid nemen dan loopt gewoon hun contract af en wordt die niet verlengd (omdat de deelnemer zelf of de productie dat niet wil). Iemand die er al wel lang zit en blijkbaar door mag gaan is Beau. Volgens mij is dat de enige original nog, blijkbaar vindt de productie zijn verhaallijnen interessant. Er zal ongetwijfeld een nieuwe "lover" voor hem binnenkomen. Al is het jammer dat we de reactie van Mel daarop waarschijnlijk niet mee gaan krijgen.
Het hele idee van EJVJL was toch de challenge of je het een jaar kon volhouden. Als het daar ook zo werkte zou dat pas echt totaal fake zijn. Bovendien bleven er ook heel veel nobody's daar heel wat maanden dus ik geloof er niet zo in. Ook die hele act van 24 uur aanvragen etc.. en dat dan allemaal volhouden terwijl er streams zijn??quote:Op woensdag 3 april 2024 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Dat is niet zo vreemd want deze constructie hadden ze ook bij EJVJL en misschien zelfs al bij Utopia. Je moet gewoon TV maken anders wordt je contract niet verlengd. Beau en Edu zijn de enig overgebleven van de eerste lichting en blijven dus vermoedelijk omdat ze nog steeds TV maken...ik zie het niet, maar goed...
Of het waar is weten we niet maar types zoals Eric zijn helaas nooit echt doorgekomen of spannend geworden dus ook als kijker kan je ze dan prima missen.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Vind dat best raar, dan kan je dus gewoon door de productie naar huis worden gestuurd.
Ik vind die Mary een vreselijk mens, had zo gehoopt dat ze er uit zou gaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 06:03 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga stuk om Kainé die helemaal onderaan eindigt terwijl ze zo zelfverzekerd aan de maand begon. En dan durft ze te zeggen dat het oneerlijk is allemaal.Het is niet de eerste keer dat ze dat roept. Zij kan zó slecht tegen haar verlies.
Mary blijft er lekker nog in.
Heel slaperig klinkt het dan zo sip met haar stem, vind ik. Zij en Erik zijn absoluut niet suf zoals ik iemand heb horen zeggen. Laten ze hier iig verder uit leren om niet te blokkeren in cruciale momenten.quote:Op donderdag 4 april 2024 06:03 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga stuk om Kainé die helemaal onderaan eindigt terwijl ze zo zelfverzekerd aan de maand begon. En dan durft ze te zeggen dat het oneerlijk is allemaal.Het is niet de eerste keer dat ze dat roept. Zij kan zó slecht tegen haar verlies.
Mary blijft er lekker nog in.
Maakt wel TV, dus ze mag nog even blijven.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die Mary een vreselijk mens, had zo gehoopt dat ze er uit zou gaan.
Dat doet Melanie ook, en Sam en die ene die laatste is binnen gekomen weet haar naam zo nietquote:Op donderdag 4 april 2024 10:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt wel TV, dus ze mag nog even blijven.
Ja dat was echt bizar.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Het antwoord van de gieren op het aantal boetes vond ik echt bizar.
Ze spraken over miljoenen en Serena zei zelfs 5 miljoenen toen gingen ze uiteindelijk akkoord met 1,8 miljoen.
![]()
Die hebben het daar echt mee verneukt.
Daar win je geen ton mee.
Yup, die zit al even thuis, vanavond zien we z'n vertrekquote:
Mooi, zijn rol was al uitgespeeld na Donna.. tijd voor vers vleesquote:Op donderdag 4 april 2024 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, die zit al even thuis, vanavond zien we z'n vertrek
De hele vleesafdeling komt naar binnen. Minimaal 6 en maximaal 7 afhankelijk van de winnaar deze cyclus.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, zijn rol was al uitgespeeld na Donna.. tijd voor vers vlees
Paar mooie dames die op Beau gaan.. (Mel zl dan wel opgefokt voor de tv zitten..quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De hele vleesafdeling komt naar binnen. Minimaal 6 en maximaal 7 afhankelijk van de winnaar deze cyclus.
Benieuwd of ze een keer goed hebben gecast.
Whût?? 6? Wie zijn er nog meer weg dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De hele vleesafdeling komt naar binnen. Minimaal 6 en maximaal 7 afhankelijk van de winnaar deze cyclus.
Benieuwd of ze een keer goed hebben gecast.
Danielle is al even wegquote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût?? 6? Wie zijn er nog meer weg dan?
ja, met zijn 1.3 miljoen dan hadden ze het gehadquote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, hadden ze nou maar naar Robert geluisterd
Ohw, dus alleen Wes gaat, die verveelde anorex wist ik al, dus hooguit 4 nieuwen, die andere 3 moeten we nog zien, stoer doeners of Regie chanteren voor een beter leven is niet nieuwquote:Op donderdag 4 april 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Danielle is al even weg
Kim, Erik en Melanie stappen uit na deze cyclus
Winnaar met een ton
Verliezers stemmen iemand weg (Wesley, die anders zelf was gegaan)
6* nieuwe voor hen in de plaats
*(Als Kim of Melanie of Erik wint, dan 5 nieuwe)
Denk het, vanaf het begin er in, zich altijd gedragen volgens zichzelf (buiten de ergernissen met Mel dan)quote:Op donderdag 4 april 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
Hahahaha ja lachen keihard genaaid , maar waarom ... omdat Beau denkt dat het hem gegund zou moeten worden ?
Ja dat ... popie Beau met zn haartjes en zn oorringetjes etc ... Blijkbaar zat ie niet in het goede Bontje , anders was ie er al als 1e uitgekomen als finalistquote:Op donderdag 4 april 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het, vanaf het begin er in, zich altijd gedragen volgens zichzelf (buiten de ergernissen met Mel dan)
Het is hem niet gegund en dat is het spel ook.
Als hij daar voor gezorgd had was er geen vuiltje aan de lucht geweest en nu heeft hij zijn lot in de handen van de anderen gelegd met dit als resultaat.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ... popie Beau met zn haartjes en zn oorringetjes etc ... Blijkbaar zat ie niet in het goede Bontje , anders was ie er al als 1e uitgekomen als finalist
Ja misschien is ie er ook klaar mee en gaat ie Melanie achterna...quote:Op donderdag 4 april 2024 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Zal Beau nu ook vertrekken vraag ik me af..
Ik moet zomaar ineens aan "vertrekpremie" denken...quote:Op donderdag 4 april 2024 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Zal Beau nu ook vertrekken vraag ik me af..
Paar dagen geleden werd hier benoemd dat Donna in een Q&A heeft gezegd dat iedereen een tijdelijk contract heeft van zoveel maanden. Die kan verlengd worden of niet. Dus die 3 gaan sowieso. Is dus waarschijnlijk ook niet eigen keuze geweest (of ze moeten de verlenging geweigerd hebben). Verklaart waarom het vertrek zo plotseling komt en we niks zien van de overwegingen of gesprekken daarin. Ik geloof 100% dat dit waar is.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, dus alleen Wes gaat, die verveelde anorex wist ik al, dus hooguit 4 nieuwen, die andere 3 moeten we nog zien, stoer doeners of Regie chanteren voor een beter leven is niet nieuw
Ik geloof niet zo in aflopende contrakten, ik geloof wel in wegpestgedrag van Regie zelf, via gluiperige " coaching" achter de schermen en afknijpen en te weinig verdienen van punten, vaker gele kaarten uitdelen.. de frustrende egootjes lopen dan vanzelf wegquote:Op donderdag 4 april 2024 22:11 schreef Cosima het volgende:
[..]
Paar dagen geleden werd hier benoemd dat Donna in een Q&A heeft gezegd dat iedereen een tijdelijk contract heeft van zoveel maanden. Die kan verlengd worden of niet. Dus die 3 gaan sowieso. Is dus waarschijnlijk ook niet eigen keuze geweest (of ze moeten de verlenging geweigerd hebben). Verklaart waarom het vertrek zo plotseling komt en we niks zien van de overwegingen of gesprekken daarin. Ik geloof 100% dat dit waar is.
gewoon een vuile naai streek van niet tegen zijn verlies kunnende pisnichtquote:Op donderdag 4 april 2024 23:08 schreef Revanches het volgende:
Huh waarom is iedereen nu zo boos op diegenen die niet op Beau hebben gestemd? En Beau dacht blijkbaar dat hij populairder was dan hij dacht? Begrijp het niet helemaal.
Bo heeft een rattenknuffel, dus z'n teamgenootjes hebben niet goed opgeletquote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Bo, kleine rat.
Wellicht leuk idee voor regie om voor volgende cyclus een voorafgaand samengesteld bondje te maken, de ratten met Kanye, Bo, Ed en uh die ouwe zeur waar ik naam altijd van vergeet.
ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 23:21 schreef Revanches het volgende:
Waarom zou je het Erik meer gunnen dan Beau? Erik heeft al gespeeld. Daarnaast is het tactischer om voor Beau te kiezen aangezien je dan een sterke speler wegstemt. Snap het niet.
Wordt nog veel popcorn vreten de komende cyclus;zijn nu 2 kampen ontstaan. De 4 die nu op Erik hebben gestemd (en erin blijven) kunnen maar beter samen in een bondje of met allemaal nieuwen, want met de Beau-stemmers gaat dat niets worden.quote:
Ik lach me kapot als Edu door de Febo gehouden wordt aan zijn vertrek.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:13 schreef Cosima het volgende:
deze afl. was geweldig, dikke karma voor Beau voor hoe hij Melanie behandeld. Jammer dat ze dat zelf nog niet ziet maar maakt niet uit. Alleen los van Beau vind ik het wel echt een klotestreek van Eduardo. Dat is echt een hele vreemde gast, hij heeft ook dik gelogen over z'n mogelijke vertrek maar zegt dan tegen Kanye dat hij haar toch niet alleen laat. En ze heeft dan niet eens kans om boos te zijn over z'n leugen.
Of zal die move van Eduardo ook een idee van de Febo zijn geweest. Ik vertrouw niks meer nu.
Edu probeert zichzelf neer te zetten alsof hij heel slim is.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Een ander hoogtepunt van deze aflevering: Eduardo heeft altijd commentaar op andere deelnemers dat ze niet goed bezig zijn of een stoorzender voor zijn succes, komt ie zelf aan met domino day 40.000 - 50.000 stenen
Davey zat ook heftig met zijn hoofd te schudden naar Bo, omdat hij twijfelde.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Beste aflevering tot nu toe. Dapper van Bo om voor Erik te kiezen, vele andere zouden toch voor de ''Beau heeft het recht om in de finale te staan'' retoriek bezwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |