Door wie? Wesley zit bij de vossen, hoe kunnen de haaien hem er dan uitgooien?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Weer zoveel aandacht rondom eet gerelateerde zaken...waar gaat het over. Wel leuk dat de Haaien laatste staan, hopelijk blijven ze dat zodat die Wesley er uitgeflikkerd kan worden.![]()
Ze doet zelf niet anders de verrekte trut.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Melanie die Davey pardodieert "ik ben boos en ga zielig doen". Wtf, dat is haar hele leven.
Ik geloof er ook weinig van.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind Mary echt geweldig. Als ik naar haar gezicht kijk tijdens een discussie, ga ik stuk.
En ik vraag me nog steeds af of ze echt bij de marine heeft gezeten.
deed ik ook al, de febo moet ons echt een keer van zeurelie verlossen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zielig gedoe van Mel, of eigenlijk alle mel/beau scenes spoel ik voortaan net zo snel door als reclame....
Die staat s`nachts opeens bij je bed je heel eng aan te staren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik moet aan het voorstelfilmpje denken voor dat ze het programma in ging van Mel daar gaf ze letterlijk aan 'ik ben een beetje een gekkie'...nou daar ontbreekt geen greintje zelfkennis bij inderdaad...
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik moet aan het voorstelfilmpje denken voor dat ze het programma in ging van Mel daar gaf ze letterlijk aan 'ik ben een beetje een gekkie'...nou daar ontbreekt geen greintje zelfkennis bij inderdaad...
SPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @:Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenHaha, die ja!SPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @:Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenDjiezusSPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Maakt Beau niks uit: hij kan zijn zaad af en toe kwijt in een lekkere meid. Na Bondgenoten is de liefde, van zijn kant in elk geval, helemaal over en uit. En daar kan ze niks van zeggen, want dat is vanaf het begin de afspraak geweest.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:48 schreef DutchBlend het volgende:
Ik ben inmiddels helaas zover dat ik Melanie echt niet meer kan uitstaan. Met haar onzekere gezeik naar Beau, keer op keer.
Het maakt d'r lelijk.
Respect voor het geduld van Beau. Knap hoe rustig hij nog blijft want ik zou onderhand koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |