Ohja, Mel leest mee op Twitter hoe iedereen zich aan haar ergert.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mel, Erik en Wesley zijn dus sowieso al thuis op dit moment, 6 nieuwe volgende maand
Eduardo doet alsof ie gaat vertrekken....
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ohja, Mel leest mee op Twitter hoe iedereen zich aan haar ergert.
Dit is toch nog niet bekend gemaakt dat die allemaal vertrekken. Of heb ik zo zitten slapen tijdens de afleveringenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Dus 7 nieuwe volgende maand.
Winnaar, verliezer, Daniëlle, Melanie, Erik, Wesley en Kim worden vervangen.
Zijn er veel!
Eduardo heeft gezegd ook te vertrekken, maar de voiceover zei vooraf dat hij dat om tactische redenen vertelt.
Denk het laatstequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch nog niet bekend gemaakt dat die allemaal vertrekken. Of heb ik zo zitten slapen tijdens de afleveringen
Maar zeggen en doen is 2 😉quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het laatste
Tijdens dat kringgesprek op het einde zeiden deze mensen dat ze zouden gaan
Zeker het is nog geen nieuwe maand!quote:
Ik vind haar wel lachen. Anders is het ook maar saai.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker het is nog geen nieuwe maand!
Maar alleen bij Eduardo werd er door de voiceover expliciet bijgezegd dat hij het aan de groep zou vertellen om tactische redenen (en dus blijft). Dus ik blijf hopen dat Melanie vervangen wordt
In het begin kon ik er ook nog wel om lachen, nu vind ik het irritant worden. Hoop op leuke nieuwe deelnemers want de laatste 3 nieuwe vind ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lachen. Anders is het ook maar saai.
Ik zei net tegen iemand aan de telefoon dat ik het saai begin te vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin kon ik er ook nog wel om lachen, nu vind ik het irritant worden. Hoop op leuke nieuwe deelnemers want de laatste 3 nieuwe vind ik niet veel aan.
Is het ook, veel spellen komen elke maand terug en oa. het gedoe over boodschappen ook.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei net tegen iemand aan de telefoon dat ik het saai begin te vinden.
Ik volg ze niet op sm dus geen idee. Maar is inderdaad jammer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het ook, veel spellen komen elke maand terug en oa. het gedoe over boodschappen ook.
Je leest ook steeds weer dat ex-deelnemers zeggen dat heel veel leuke dingen gewoon niet uitgezonden worden. Zonde.
Ook vreemd dat we de beweegredenen hem niet hebben horen melden aan zijn mede bondgenoten maar dat we dat van de voice over horen. Zal wel weer door tijdgebrek komen waarom ze dat niet in een verhaallijntje gegoten hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Dus 7 nieuwe volgende maand.
Winnaar, verliezer, Daniëlle, Melanie, Erik, Wesley en Kim worden vervangen.
Zijn er veel!
Eduardo heeft gezegd ook te vertrekken, maar de voiceover zei vooraf dat hij dat om tactische redenen vertelt.
Dat hele kringgesprek lijkt me gewoon opgezet. 'Vroeger' deed Daan dit, sinds die weg is doet Beau ze. Denk dat febo voor dat kringgesprek al wist wie er zou willen vertrekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook vreemd dat we de beweegredenen hem niet hebben horen melden aan zijn mede bondgenoten maar dat we dat van de voice over horen. Zal wel weer door tijdgebrek komen waarom ze dat niet in een verhaallijntje gegoten hebben.
Knock outs en finale zijn dus waarschijnlijk vorige week vrijdag t/m zaterdag of zondag gespeeld?
Ik zal wat verklappen: Donna was vorige week live op Insta in een Q&A en daar zei ze dat alle deelnemers contracten hebben van verschillende duur (de meeste 3 maanden). Die kunnen verlengd worden of niet. Als er dus mensen vrij plotseling afscheid nemen dan loopt gewoon hun contract af en wordt die niet verlengd (omdat de deelnemer zelf of de productie dat niet wil). Iemand die er al wel lang zit en blijkbaar door mag gaan is Beau. Volgens mij is dat de enige original nog, blijkbaar vindt de productie zijn verhaallijnen interessant. Er zal ongetwijfeld een nieuwe "lover" voor hem binnenkomen. Al is het jammer dat we de reactie van Mel daarop waarschijnlijk niet mee gaan krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2024 00:49 schreef Cosima het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat mensen plotseling aan het eind van de maand vertrekken. Ik vind dat best een dingetje, maar er wordt 0 aandacht aan besteed op tv behalve in zo'n kringgesprek waarbij niemand gechoqueerd is over een vertrek. Bijv. Mel weg van Beau? Wow whut. Wat was haar overweging denk ik dan. Of zal het al vantevoren vast staan hoe lang iemand maximaal wil en kan blijven? Ik krijg nu ook de indruk dat men al langer wist dat Mel weg zou gaan bijv. want er was laatst zo'n gesprek tussen Erik en nog iemand waarbij Erik zei dat Beau gelijk op een nieuwe zou duiken.
Er zijn nu bijna geen og's meer over behalve Beau en die lul van een Eduardo. Echt jammer, ik vond de eerste groep echt leuk. Maar misschien komen er leuke mensen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |