5 tot 7 nieuwe volgende maand. Want als de haaien verliezen, stemmen ze uiteraard Wesley weg. Dat is dan de verliezer. Verder is het ook mogelijk dat Kim, Mel of Erik de finale spelen en winnen. Scheelt weer een persoon als winnaar.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Dus 7 nieuwe volgende maand.
Winnaar, verliezer, Daniëlle, Melanie, Erik, Wesley en Kim worden vervangen.
Zijn er veel!
Eduardo heeft gezegd ook te vertrekken, maar de voiceover zei vooraf dat hij dat om tactische redenen vertelt.
ging die ook maar wegquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mel, Erik, Wesley en Kim zijn dus sowieso al thuis op dit moment, 7 nieuwe volgende maand
Eduardo doet alsof ie gaat vertrekken....
Scherp! Daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:01 schreef Gia het volgende:
[..]
5 tot 7 nieuwe volgende maand. Want als de haaien verliezen, stemmen ze uiteraard Wesley weg. Dat is dan de verliezer. Verder is het ook mogelijk dat Kim, Mel of Erik de finale spelen en winnen. Scheelt weer een persoon als winnaar.
Als de gieren laatste worden, zijn het er in elk geval al minimaal 6. En als de slangen winnen, zal het, denk ik, tussen Beau en Erik gaan. Als Beau dan wint, zijn het er 7.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Daar had ik geen rekening mee gehouden
Hoop dan toch op 7, gewoon zo veel mogelijk nieuw bloed erin en dat het dan ook andere verhaallijntjes brengt dan steeds weer dat voedsel. Ik snap dat het natuurlijk een doorlopende issue is, maar we weten het nou wel, er gebeurt vast meer daar.
Misschien krijgen ze de eerste maanden een hogere vergoeding als ze in het spel blijven dan daarna? Of ze rekenen hun kansen niet rijk om meer te winnen. Feitelijk kan je er jaren inzetten zonder ooit mee te doen aan het finalespel of steeds tweede worden..quote:Op woensdag 3 april 2024 00:49 schreef Cosima het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat mensen plotseling aan het eind van de maand vertrekken. Ik vind dat best een dingetje, maar er wordt 0 aandacht aan besteed op tv behalve in zo'n kringgesprek waarbij niemand gechoqueerd is over een vertrek. Bijv. Mel weg van Beau? Wow whut. Wat was haar overweging denk ik dan. Of zal het al vantevoren vast staan hoe lang iemand maximaal wil en kan blijven? Ik krijg nu ook de indruk dat men al langer wist dat Mel weg zou gaan bijv. want er was laatst zo'n gesprek tussen Erik en nog iemand waarbij Erik zei dat Beau gelijk op een nieuwe zou duiken.
Er zijn nu bijna geen og's meer over behalve Beau en die lul van een Eduardo. Echt jammer, ik vond de eerste groep echt leuk. Maar misschien komen er leuke mensen bij.
Die heeft bondgenoten achter zijn naam staan maar meestal is hij 1-2 maanden later al vergeten, wil zo graag een BN'er worden... Zolang heeft hij er zelf ook niet gezeten..quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Vincent was er ook al actief zag ik
moest al ff googelen wie Vincent was - eentje die je idd snel bent vergeten blijkbaarquote:Op woensdag 3 april 2024 11:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Die heeft bondgenoten achter zijn naam staan maar meestal is hij 1-2 maanden later al vergeten, wil zo graag een BN'er worden... Zolang heeft hij er zelf ook niet gezeten..
Je hebt, meestal, ook verplichtingen in de buitenwereld. Werk, en geen werk, sollicitatieplicht (behalve Mary uiteraard, die is al met pensioen). Als je drie jaar in dat huis zit, heb je ook al een ton verdiend, denk ik. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze de eerste maanden een hogere vergoeding als ze in het spel blijven dan daarna? Of ze rekenen hun kansen niet rijk om meer te winnen. Feitelijk kan je er jaren inzetten zonder ooit mee te doen aan het finalespel of steeds tweede worden..
Ik kan me Kaylee niet meer herinneren. Zie haar staan op een site over bondgenoten, maar kan me die niet meer voor de geest halen. En die Sylvia, die er al meteen uit ging.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Die heeft bondgenoten achter zijn naam staan maar meestal is hij 1-2 maanden later al vergeten, wil zo graag een BN'er worden... Zolang heeft hij er zelf ook niet gezeten..
Qua naam ging er ook geen belletje meer rinkelen. In feite ben je de meeste personen na 1 jaar wel vergeten, misschien Melanie en Kom niet zo snel. Ben benieuwd naar de nieuwe smaakmakers, de groep wordt nu steeds dunner en de zoveelste 'speciale' deelnemer zit ik ook niet echt op te wachten. En oud-deelnemers zullen wel niet meer terugkeren..quote:Op woensdag 3 april 2024 18:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan me Kaylee niet meer herinneren. Zie haar staan op een site over bondgenoten, maar kan me die niet meer voor de geest halen. En die Sylvia, die er al meteen uit ging.
Ja dan is dat wel ok lijkt mequote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wesley exit, maar goed, die was sowieso van plan te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |