Ja, eens. En als ik uit die twee moet kiezen, dan doe maar Serena weg. Maar mary eruit vind ik ook niet erg. Als Sam maar blijft. Begin haar steeds leuker te vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zeiden ze gisteren al. Vind Mary een vervelend mens, maar kan soms wel om haar lachen, zie daarom liever Nick of Serena eruit vliegen. Maar goed, niet aan ons
Als Mary niet zo ontzettend onhandig was geweest, hadden ze meer spellen gewonnen. Echt, snap niet hoe iemand die zo'n stuntel is, in het leger gezeten kan hebben. Geloof er dus ook geen hol van. Misschien ooit anderhalf jaar als KVV-er. Maar een leven lang bij de Marine, geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:28 schreef Cirilico het volgende:
Ik vond de brief in de kip een leuk idee en het eieren verstoppen ook.Goed gedaan door de Vossen.
Kainé zal wel denken nu. Eerst breekt ze met Kim (en de rest) en vervolgens 'kan' ze niet kiezen tussen Slangen en Haaien maar gaat ze toch voor de Haaien. En dan zijn dat nu net de twee teams die bovenaan staan, terwijl zij zelf onderaan bungelt.
Als de gieren strategisch waren geweest, in plaats van lief, hadden ze nu ook veel meer punten afgepakt.
Ja, Sam komt dan vaak wel 'boers' over, maar je ziet wel goed dat ze groeit als persoon. Dat ze verstandiger zou zijn dan bijvoorbeeld de doorgewinterde Mary voor wat de punten betreft had ik nooit verwacht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, eens. En als ik uit die twee moet kiezen, dan doe maar Serena weg. Maar mary eruit vind ik ook niet erg. Als Sam maar blijft. Begin haar steeds leuker te vinden.
Wat begrijpt die nu wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Mary er al weer naast, had ik niet verwacht
en echt hè, ik vraag me dan af, naait ze de boel op of is ze echt zo, wat een raar mens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:57 schreef Cirilico het volgende:
Mary die meteen roept dat t jammer is dat de rest t niet zo serieus nam.
Ze doet het erom en ik geniet ervan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en echt hè, ik vraag me dan af, naait ze de boel op of is ze echt zo, wat een raar mens.
Ja, Mel is echt een kleuter.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Echt middelbare school vibes met Mel en Nick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |