nog ff proberen te redden wat er te redden valtquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
Ka komt nog even stoken bij Danny en glenn
Ze is gewoon helemaal klaar met Ashley.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:35 schreef Tuttebolleke het volgende: Ohhhh Alice pas op met je houding het maakt je lelijk
Ja voelt niet lekker voor het soldaatje he dat er eens niet de overhand is aan haar kant. Nutteloze meeloopster is het. Ze is ontgoocheld zegt ze weer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
Karen in de keuken tegen Danny:
ik walg hier echt van , ik walg hiervan
dat ge zo kunt omschakelen
danny en glenn reageren niet
bij Ka moet ik ook aan een kauwtje denken, die praat ook na, bijnaam past dus goed bij haarquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat een kleinkind is het. Geen eigen mening en alleen maar napraten wat haar ingefluisterd wordt.
Dat bedoel ik maar wel haar volgen want ze schijten in hun broek voor haar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
Karen in de keuken tegen Danny:
ik walg hier echt van , ik walg hiervan
dat ge zo kunt omschakelen
danny en glenn reageren niet
nou vind der meer sneu verdrietig ze is weer helemaal tegen tom opgezet met wie ze gisteren weer beetje ouderwets zat te dollenquote:
ja maar ze is weer opgezet tegen Tom door Ashley.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind der meer sneu verdrietig ze is weer helemaal tegen tom opgezet met wie ze gisteren weer beetje ouderwets zat te dollen
Daar is ze zelf bij. Ze kiest ervoor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind der meer sneu verdrietig ze is weer helemaal tegen tom opgezet met wie ze gisteren weer beetje ouderwets zat te dollen
ja dat zei ik tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar ze is weer opgezet tegen Tom door Ashley.....
en daar gaat ze weer in mee..
meeloper is het
Zat een heel klein meisje te huilen op een steen. Huilen huilen helemaal alleen. Die gaat zo janken. Hun mogen wel op tom maar andersom niet he.Tom is zichzelf niet. Haha karen heeft nog niet een keer voor zichzelf kunnen beslissenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:42 schreef marky het volgende:
Wat laten ze zichzelf kennen op het moment dat ze niet meer de bovenhand hebben. Die Karen is ineens helemaal ondersteboven. Gevoed door dat andere walgelijke wijf.
ze is te goed gelovigquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is ze zelf bij. Ze kiest ervoor.
Ze heeft ook weer veels te veel gedronken....dat was zowat belangrijker dan het eten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja voelt niet lekker voor het soldaatje he dat er eens niet de overhand is aan haar kant. Nutteloze meeloopster is het. Ze is ontgoocheld zegt ze weer.
Haha, die Karen is zeker zwakbegaafd. Zag ik de eerste week al, waar ik overigens afhaakte door die misselijkmakende gek met die oranje lippenstift en dat lelijke innerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
Karen kan er niet over![]()
Hoe dah mensen zo kunnen ... ik walg ervan
Slyquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, die Karen is zeker zwakbegaafd. Zag ik de eerste week al, waar ik overigens afhaakte door die misselijkmakende gek met die oranje lippenstift en dat lelijke innerlijk. Wel nog alle weken de live in het weekend gezien en hier wat bijgelezen, maar da's ook niet makkelijke met die volgelingen van dat stel
die zit in dat huis, stook de hele boel op, zet mensen tegen elkaar op en voedt mensen gif.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat hier mensen tussen zitten die echt zo naar zijn tegen mensen…..
Die heeft dan wel zelfkennisquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
Karen
Ik wist niet dat er hier zo achterbakse mensen waren
Danny
Dat zullen ze van ons ook zeggen he
Alles goedquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi!![]()
Alles oke?![]()
Wat een portretten in dat huis!@
Doen ze zelf.......als Danny en Glenn aan tafel hadden gezeten stonden ze daar niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
weer dezelfde die afwassen en afdrogen
Dacht de hikquote:
Heb je uberhaupt streams gekeken de afgelopen week??quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Waarom zoveel haat hier voor Karen en Ash? Ze hebben tenminste voor leuke tv gezorgd. Tom lijkt me heel wat achterbakser.
Ik proost gvd mee!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:48 schreef ledn81 het volgende:
Ze willen allemaal alcohol mee de DBK.![]()
Blijkbaar even proosten omdat ze iemand op de bank kunnen zetten eindelijk
quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:48 schreef basicsaint het volgende:
Ze gaan die nominatie dapper dragen zo te zien.
ja he,quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:47 schreef mijntjexx het volgende:
Ik kan niet zeggen hoe erg ik geniet nu!!!!! HEERLIJK!!! Karma!!
Ik weet niet op welk punt het leuk was, maar ik schakel standaard weg dus ik zal het gemist hebben danquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Waarom zoveel haat hier voor Karen en Ash? Ze hebben tenminste voor leuke tv gezorgd. Tom lijkt me heel wat achterbakser.
Ze mag niet lullen op wie zij gestemd heeft nu (en anderen ook niet uithoren vermoed ik)quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:49 schreef danilel het volgende:
Ashley zegt dat er ergens zeer streng op wordt toegezien en dat ze zich daar ook aan gaat houden.
vraag me af wat
Denk verklappen op wie je bent gegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:49 schreef danilel het volgende:
Ashley zegt dat er ergens zeer streng op wordt toegezien en dat ze zich daar ook aan gaat houden.
vraag me af wat
Gewoon door scrollen (Of het moet grappig zijn) en vooral niet reageren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Ach heeft BB die regel weer van stal gehaaldquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze mag niet lullen op wie zij gestemd heeft nu (en anderen ook niet uithoren vermoed ik)
nee daarvoor een nep kots neiging ik neem aan naar tomquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht de hik
Omdat ze die alcohol weer eens in notime achterover moest slaan
Ash heeft samen met Tom ook voor leuke tv gezorgd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Stoerquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:51 schreef danilel het volgende:
[..]
nee daarvoor een nep kots neiging ik neem aan naar tom
Ik heb vooral een nukkige en onredelijke en super irritante Tom gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt streams gekeken de afgelopen week??
Vond Tom afgelopen week niet echt voor leuke tv-momenten zorgen, hooguit voor een gespannen sfeer zorgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ash heeft samen met Tom ook voor leuke tv gezorgd.
Karen heeft samen met Tom ook voor leuke tv gezorgd.
Alice heeft samen met Tom ook voor leuke tv gezorgd.
Enz...
En hoe zou dat komen......quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vond Tom afgelopen week niet echt voor leuke tv-momenten zorgen, hooguit voor een gespannen sfeer zorgen
Goeie tip, dankjewelquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon door scrollen (Of het moet grappig zijn) en vooral niet reageren.
Maar gelukkig is het programma al langer bezig dan 1 weekquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vond Tom afgelopen week niet echt voor leuke tv-momenten zorgen, hooguit voor een gespannen sfeer zorgen
Das speeelllllquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ze wordt er mottig en mottiger van en ze krijgt er diarree van
'ik heb geen gezichtsverlies he'
Jimmy : en ik weet ook al wat meer..
lekker roddelen zometeen
gezel![]()
en weer doorzeuren tegen Danny die nog steeds niet reageert![]()
![]()
Zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Keane007 het volgende:
Hoop zooooo dat de kijker het nu ook “slim speelt” en zo veel mogelijk op de andere genomineerden stemt zodat Ash eruit vliegt. Als Ash inderdaad genomineerd is. 🤗
Jipquote:
Volgens mij wordt Danny er nu ook ietwat gek vanquote:
Nou als er eentje is die toneelspeelt en bewust is van de kijkers en dan telkens de camera inkijkt wanneer hij zichzelf aanprijst is het Tom wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
Tom voert geen toneelspel op om zijn medebewoners te pleasen. Hij doet niet aan "omhoog likken en naar beneden trappen" maar volgt gewoon zijn eigen plan, ook al zijn anderen het daar niet mee eens.
Vind dat best mooi.
Ja dat is heel belangrijk , vooral als Randy er naast komt!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Keane007 het volgende:
Hoop zooooo dat de kijker het nu ook “slim speelt” en zo veel mogelijk op de andere genomineerden stemt zodat Ash eruit vliegt. Als Ash inderdaad genomineerd is. 🤗
die vrij zijn zelf te kiezen en niet op commando van de generaal moeten leven in het BB huisquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
Tom zoekt de Nederlandse club op, waarom zou dat zijn? Oh ja, hij is Belg!
Danny is de afwas aan het vermoorden zo langzamerhandquote:
Zo berekend is Tom toch nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
dat zie ik juist bij ashley en karenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Nou als er eentje is die toneelspeelt en bewust is van de kijkers en dan telkens de camera inkijkt wanneer hij zichzelf aanprijst is het Tom wel.
Komt omdat er zoveel achter zijn rug gelult wordtquote:
Petje af voor Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
Tom voert geen toneelspel op om zijn medebewoners te pleasen. Hij doet niet aan "omhoog likken en naar beneden trappen" maar volgt gewoon zijn eigen plan, ook al zijn anderen het daar niet mee eens.
Vind dat best mooi.
Ik denk persoonlijk dat heel veel mensen er anders over denken, maar dat mag. Zoveel mensen, zoveel meningenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Nou als er eentje is die toneelspeelt en bewust is van de kijkers en dan telkens de camera inkijkt wanneer hij zichzelf aanprijst is het Tom wel.
Er zijn maar 3 belgen die of op hem stemmen of hem constant zwart maakt. Geef hem eens ongelijk. Lekker geen gezeik en gekonkel maar een gezellig spelletje met je medebewonersquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
En lol kan hebben en niet steeds de zelfde riedel te moeten horen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:00 schreef danilel het volgende:
[..]
die vrij zijn zelf te kiezen en niet op commando van de generaal moeten leven in het BB huis
oh.....dat zou ook nog kunnen...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel achter zijn rug gelult wordt
Nee joh, Tom zit daar voor zijn eigen leerprocesquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze krijgt er 5!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Keane007 het volgende:
Hij zei net dat hij 3 maanden gestopt wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee september zei hij in het begin een keer
Slim! Daar zijn ze er toch al overuit dat Tom gaat winnen die willen de finale week halen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
Ty, Tom, Alice in de finale week lijkt mij prima. Tom wint het denk ik wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:05 schreef mijntjexx het volgende:
Tyron wordt ook steeds sterker, Tyron of Tom for the win!
Tyron is te speels denk ik, denkt niet drie stappen vooruit. Wil gewoon een beetje plezier en met wie maakt hem niet zoveel uit. Randy is daar veel meer mee bezig in stilte.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:05 schreef mijntjexx het volgende:
Tyron wordt ook steeds sterker, Tyron of Tom for the win!
Inderdaad, Tom was echt een eikel deze week. Ik vind zijn gedrag soms puberaal.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met dat gif dat Ka spuitquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef mijntjexx het volgende:
Karen en Jimmy wandelen, stream daarop aub!
en de generaal en haar soldaat op de achtergrondquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef mijntjexx het volgende:
Karen en Jimmy wandelen, stream daarop aub!
En glenn er nog bijquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ty, Tom, Alice in de finale week lijkt mij prima. Tom wint het denk ik wel.
Och wat is 1 weekje... anderen zijn al die weken heksen geweest..quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, Tom was echt een eikel deze week. Ik vind zijn gedrag soms puberaal.
Idd hij was vannacht heel speels aan het overleggen over de nominatie met Randyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tyron is te speels denk ik, denkt niet drie stappen vooruit. Wil gewoon een beetje plezier en met wie maakt hem niet zoveel uit. Randy is daar veel meer mee bezig in stilte.
Inderdaad, en maar loeren in de camera's.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij toch niet??quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy ook op ash gegaan!! hij zegt het tussen neus en lippen door tegen Karen!!
Klopt maar ze brengt het van die nemen we maar mee naar de finale en zien wel wat er dan gebeurtquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef -river- het volgende:
Normaal wil Ashley altijd Alice op de bank maar deze week wil ze dat niet omdat ze in de gaten heeft dat zij er op komt en ze durft niet naast Alice te zitten.
En niet naast Tomquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef -river- het volgende:
Normaal wil Ashley altijd Alice op de bank maar deze week wil ze dat niet omdat ze in de gaten heeft dat zij er op komt en ze durft niet naast Alice te zitten.
En deze week zou ze het ook weer doenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef danilel het volgende:
jimmy zegt nu tegen Ka dat hij weet dat hij er door ashley op gezet is vorige week
Jimmy mocht niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Toch denk ik dat ze wel op Tom heeft gestemd. Dit kan zij nu niet over haar kant laten gaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Ash
Laat die atoombom maar klappen
Nou nou nou wat zijn ze de boel aan het ownen
Hij heeft van de week verteld dat hij een langharige bush is bij hemquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Jammer dat Ty zo vaak in zijn kruis krabt… Heb dit al te vaak gezien, bijna abnormaal.
Jimmy had toch geen stemrecht??quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
En dat mag tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Idd hij was vannacht heel speels aan het overleggen over de nominatie met Randy
nee ze wil niet naast tom, ze weet dat ze dat gaat verliezenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze wel op Tom heeft gestemd. Dit kan zij nu niet over haar kant laten gaanze doet altijd wel net of ze eerlijk is en doet wat ze zegt maa4 dat is natuurlijk niet zo..
Oh ja sorry. Ik bedoel dat ie het opnam voor Jim, dat Ashley ook achterbaks is. Dat ze Jimmy er ook op heeft geknald , dat is ook achterbaksquote:
Deze week weer, maar daar zal ze wel weer over liegen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef danilel het volgende:
jimmy zegt nu tegen Ka dat hij weet dat hij er door ashley op gezet is vorige week
Oh ja!quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen heeft waarschijnlijk ook nu op Jimmy gestemd toch? Dan is dit gesprek wel helemaal erg..
Kijk even wat er is gebeurd. De hele week gezeik. Omdat hij niet heeft gedaan wat Ash wou.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, Tom was echt een eikel deze week. Ik vind zijn gedrag soms puberaal.
Na zoveel weken heeft hij er jeuk aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Jammer dat Ty zo vaak in zijn kruis krabt… Heb dit al te vaak gezien, bijna abnormaal.
Nee die.mag niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen heeft waarschijnlijk ook nu op Jimmy gestemd toch? Dan is dit gesprek wel helemaal erg..
Karen mocht ook niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
quote:
Karen, Danny en Jim mogen niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Kon natuurlijk niet stemmen, foutje!
Krijgt hij mijn stemmen als hij op de bank zit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Jimmy wat ie net tegen Karen zei ook tegen Ash zelf zegt. Dat ze zelf ook achterbaks is, vind ik leuk!
Ze is fel tegen een lose stem en een stem op Tom is loos deze week. Jimmy is de enige kans om niet op de bank te komen voor Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze wel op Tom heeft gestemd. Dit kan zij nu niet over haar kant laten gaanze doet altijd wel net of ze eerlijk is en doet wat ze zegt maa4 dat is natuurlijk niet zo..
Volgens mij hoopt 99 procent van hier ditquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zou het toch gaaf zijn als ashley eruit gestemd wordt zaterdag.
komt nog welquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Jimmy wat ie net tegen Karen zei ook tegen Ash zelf zegt. Dat ze zelf ook achterbaks is, vind ik leuk!
dreadlocks.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft van de week verteld dat hij een langharige bush is bij hem
Dat weet ik niet maar je moet 2x.kunnen stemmen wil je en Danny en jimmy bv erin latenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt 99 procent van hier dit
Opname loopt ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Een stukje teruggespoeld en mooi wat Jimmy zegt tegen Karen
Mars 1,2,3quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
wachtlopen met de generaal
Kijk en dat is dan heel erg eerlijk van jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:18 schreef lojanda het volgende:
Als ik de bank kom deze week dan heb ik het ook echt verdiend zegt Jimmy..
Sommigen, al zijn ze vaak wel erg druk bezig moet je gewoon erbij hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zou het toch gaaf zijn als ashley eruit gestemd wordt zaterdag.
Ik vind hem er vrij relaxt over praten en hij geeft duidelijk aan dat hij heel goed doorheeft hoe Ash heeft gehandeld . Dat is voor mij genoegquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Die kan echt geen zin zeggen zonder te hinniken.. die moeten E echt een bitje in doen en in galop de draaideur door naar huis sturenquote:
met 4 stemmen zit ze er toch wel op de bank waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze is fel tegen een lose stem en een stem op Tom is loos deze week. Jimmy is de enige kans om niet op de bank te komen voor Ashley
Hij zegt het vaak wel tegen Ashley hoe hij ergens over denkt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:20 schreef mijntjexx het volgende:
Haha Glenn zegt eerlijjk tegen Ash " je had dat niet moeten doen net voor de stemming naar Tom toe" Nu denkt iedereen dat je het deed om zelf stemmen te krijgen. hahahha ik hou van Glenn
Die mag nu helemaal niet stemmen hequote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Het was gewoon niet okay van BB om dat zo te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
Dat doorvertelspel hadden de undercovers makkelijk kunnen winnen
Denk dat danny zat krijgt, was vorige keer 2e.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar je moet 2x.kunnen stemmen wil je en Danny en jimmy bv erin laten
die kunnen opbloeien als er bepaalde mensen weg zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sommigen, al zijn ze vaak wel erg druk bezig moet je gewoon erbij hebben.
Er zijn er daar die veel liever zijn, maar ook erg saai.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Daar snapte ik dus ook helemaal niets vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:23 schreef cat123 het volgende:
[..]
Denk dat danny zat krijgt, was vorige keer 2e.
belangrijk is wie er naast komtquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
met 4 stemmen zit ze er toch wel op de bank waarschijnlijk.
Dit filmpje van zaterdag verklaart misschien hoe dat komtquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Ik denk dat er iedere dag één familie voor een bewoner gaat komen , althans dat lijkt mij logischerquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen freeze meer denk ik vanavond ....
Me2 maargoed waren 2 nl 1 belg, dus kan zijn dat belgen danny heel leuk vinden, dus als nu bijv jimmy, ashley, danny word, en veel nl mensen stemmen bijv. jimmy, dan maakt jimmy een grote kans, en die heeft ook nog de community denkik wel achter hem staan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar snapte ik dus ook helemaal niets van
Met iedere dag lekker eten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat er iedere dag één familie voor een bewoner gaat komen , althans dat lijkt mij logischer
Ja, of die lover van Alice als ze lekker ligt te slapen straks om 2300 uur ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat er iedere dag één familie voor een bewoner gaat komen , althans dat lijkt mij logischer
En het gesprek gaat over......................quote:
🤣quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
Dat doorvertelspel hadden de undercovers makkelijk kunnen winnen
Dat zal haar niet uitmaken. Het gaat Ashley alleen maar om het tv momentje en of ze daar iemand voor moet gebruiken boeit haar echt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:26 schreef zodeju het volgende:
Oh Ashley had zo graag tegen zijn vrouw willen zeggen dat het zo goed is dat ze gekomen is...
Waarom denk Ashley dat zijn vrouw dat wil horen op tv....of dat ze daar op zit te wachten.
Denken ze elke week als ze in het voordeel zijn met nomineren is bij de andere ook trouwensquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef Harry het volgende:
Alice denkt dat er meer dan 1 uitgaan zaterdag. Dat maakt ze op uit de DK.
Omdat ze 4 personen moesten nomineren??
Nu zei ze het, doordat er iets anders was tijdens het nomineren. Niet duidelijk watquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Denken ze elke week als ze in het voordeel zijn met nomineren is bij de andere ook trouwens
En anders roept ze het maar gewoon op de streamsquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:26 schreef zodeju het volgende:
Oh Ashley had zo graag tegen zijn vrouw willen zeggen dat het zo goed is dat ze gekomen is...
Waarom denk Ashley dat zijn vrouw dat wil horen op tv....of dat ze daar op zit te wachten.
Vertrouwen over en naar elkaar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het gesprek gaat over......................
ze doet volgens mij weinig cardioquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef kiki2024 het volgende:
waarom hijgt alice zo. is ze moe? viel me eerder vandaag al op toen ze wandelde met Jimmy
Ze schraapt ook haar keel steeds.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef kiki2024 het volgende:
waarom hijgt alice zo. is ze moe? viel me eerder vandaag al op toen ze wandelde met Jimmy
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef Lrod01 het volgende:
Heb vandaag niet zoveel de streams kunnen volgen. Is er al het een en ander duidelijk wie er naast Ash op staat?
Omdat ze aan een stuk door tettert zonder adem te halen..quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef kiki2024 het volgende:
Dat kan ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze aan een stuk door tettert zonder adem te halen..
Niet zeker, ws Danny en Jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef Lrod01 het volgende:
Heb vandaag niet zoveel de streams kunnen volgen. Is er al het een en ander duidelijk wie er naast Ash op staat?
Dat hij geen overloper is en zij altijd he al goed kunnen vinden samen en nu door minder mensen meer samen optrekkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:39 schreef danilel het volgende:
Dit is een fijn gesprek om naar te luisteren
Heeft hij die meiden horen zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:40 schreef Roxiebb het volgende:
Voila, hij noemt zich nu zelf overloper !! Tom dus.
precies hij zegt wat hij de anderen over hem heeft horen zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij die meiden horen zeggen.
Bevestigt het nu zelfquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef Roxiebb het volgende:
Het zit Tom toch wat dwars dat Ash gezegd heeft dat ze trouw blijft aan hem. Hij besprak het met Alice, die natuurlijk zegt dat Ash liegt. Tom vreest toch voor gezichtsverlies als verrader. Raakt hem toch als zogezegde oprechte man, hahaha. Nu weer zijn zoontje erbij halen als promotie praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |