Oh ja sorry. Ik bedoel dat ie het opnam voor Jim, dat Ashley ook achterbaks is. Dat ze Jimmy er ook op heeft geknald , dat is ook achterbaksquote:
Deze week weer, maar daar zal ze wel weer over liegen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef danilel het volgende:
jimmy zegt nu tegen Ka dat hij weet dat hij er door ashley op gezet is vorige week
Oh ja!quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen heeft waarschijnlijk ook nu op Jimmy gestemd toch? Dan is dit gesprek wel helemaal erg..
Kijk even wat er is gebeurd. De hele week gezeik. Omdat hij niet heeft gedaan wat Ash wou.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, Tom was echt een eikel deze week. Ik vind zijn gedrag soms puberaal.
Na zoveel weken heeft hij er jeuk aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Jammer dat Ty zo vaak in zijn kruis krabt… Heb dit al te vaak gezien, bijna abnormaal.
Nee die.mag niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen heeft waarschijnlijk ook nu op Jimmy gestemd toch? Dan is dit gesprek wel helemaal erg..
Karen mocht ook niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
quote:
Karen, Danny en Jim mogen niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Kon natuurlijk niet stemmen, foutje!
Krijgt hij mijn stemmen als hij op de bank zit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Jimmy wat ie net tegen Karen zei ook tegen Ash zelf zegt. Dat ze zelf ook achterbaks is, vind ik leuk!
Ze is fel tegen een lose stem en een stem op Tom is loos deze week. Jimmy is de enige kans om niet op de bank te komen voor Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze wel op Tom heeft gestemd. Dit kan zij nu niet over haar kant laten gaanze doet altijd wel net of ze eerlijk is en doet wat ze zegt maa4 dat is natuurlijk niet zo..
Volgens mij hoopt 99 procent van hier ditquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zou het toch gaaf zijn als ashley eruit gestemd wordt zaterdag.
komt nog welquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Jimmy wat ie net tegen Karen zei ook tegen Ash zelf zegt. Dat ze zelf ook achterbaks is, vind ik leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |