Oh ja sorry. Ik bedoel dat ie het opnam voor Jim, dat Ashley ook achterbaks is. Dat ze Jimmy er ook op heeft geknald , dat is ook achterbaksquote:

Deze week weer, maar daar zal ze wel weer over liegen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef danilel het volgende:
jimmy zegt nu tegen Ka dat hij weet dat hij er door ashley op gezet is vorige week

Oh ja!quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen heeft waarschijnlijk ook nu op Jimmy gestemd toch? Dan is dit gesprek wel helemaal erg..

Kijk even wat er is gebeurd. De hele week gezeik. Omdat hij niet heeft gedaan wat Ash wou.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, Tom was echt een eikel deze week. Ik vind zijn gedrag soms puberaal.

Na zoveel weken heeft hij er jeuk aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Jammer dat Ty zo vaak in zijn kruis krabt… Heb dit al te vaak gezien, bijna abnormaal.

Nee die.mag niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Karen heeft waarschijnlijk ook nu op Jimmy gestemd toch? Dan is dit gesprek wel helemaal erg..

Karen mocht ook niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:

quote:

Karen, Danny en Jim mogen niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Kon natuurlijk niet stemmen, foutje!

Krijgt hij mijn stemmen als hij op de bank zit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Jimmy wat ie net tegen Karen zei ook tegen Ash zelf zegt. Dat ze zelf ook achterbaks is, vind ik leuk!

Ze is fel tegen een lose stem en een stem op Tom is loos deze week. Jimmy is de enige kans om niet op de bank te komen voor Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze wel op Tom heeft gestemd. Dit kan zij nu niet over haar kant laten gaanze doet altijd wel net of ze eerlijk is en doet wat ze zegt maa4 dat is natuurlijk niet zo..

Volgens mij hoopt 99 procent van hier ditquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zou het toch gaaf zijn als ashley eruit gestemd wordt zaterdag.

komt nog welquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Jimmy wat ie net tegen Karen zei ook tegen Ash zelf zegt. Dat ze zelf ook achterbaks is, vind ik leuk!

dreadlocks.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft van de week verteld dat hij een langharige bush is bij hem

Dat weet ik niet maar je moet 2x.kunnen stemmen wil je en Danny en jimmy bv erin latenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt 99 procent van hier dit

Opname loopt ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Een stukje teruggespoeld en mooi wat Jimmy zegt tegen Karen

Mars 1,2,3quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
wachtlopen met de generaal

Kijk en dat is dan heel erg eerlijk van jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:18 schreef lojanda het volgende:
Als ik de bank kom deze week dan heb ik het ook echt verdiend zegt Jimmy..

Sommigen, al zijn ze vaak wel erg druk bezig moet je gewoon erbij hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zou het toch gaaf zijn als ashley eruit gestemd wordt zaterdag.

Ik vind hem er vrij relaxt over praten en hij geeft duidelijk aan dat hij heel goed doorheeft hoe Ash heeft gehandeld . Dat is voor mij genoegquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:

Die kan echt geen zin zeggen zonder te hinniken.. die moeten E echt een bitje in doen en in galop de draaideur door naar huis sturenquote:

met 4 stemmen zit ze er toch wel op de bank waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze is fel tegen een lose stem en een stem op Tom is loos deze week. Jimmy is de enige kans om niet op de bank te komen voor Ashley

Hij zegt het vaak wel tegen Ashley hoe hij ergens over denkt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:20 schreef mijntjexx het volgende:
Haha Glenn zegt eerlijjk tegen Ash " je had dat niet moeten doen net voor de stemming naar Tom toe" Nu denkt iedereen dat je het deed om zelf stemmen te krijgen. hahahha ik hou van Glenn

Die mag nu helemaal niet stemmen hequote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy ook op ash gegaan!! hij zegt het tussen neus en lippen door tegen Karen!!

Het was gewoon niet okay van BB om dat zo te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
Dat doorvertelspel hadden de undercovers makkelijk kunnen winnen

Denk dat danny zat krijgt, was vorige keer 2e.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar je moet 2x.kunnen stemmen wil je en Danny en jimmy bv erin laten

die kunnen opbloeien als er bepaalde mensen weg zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sommigen, al zijn ze vaak wel erg druk bezig moet je gewoon erbij hebben.
Er zijn er daar die veel liever zijn, maar ook erg saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |