Goeie tip, dankjewelquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon door scrollen (Of het moet grappig zijn) en vooral niet reageren.
Maar gelukkig is het programma al langer bezig dan 1 weekquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vond Tom afgelopen week niet echt voor leuke tv-momenten zorgen, hooguit voor een gespannen sfeer zorgen
Das speeelllllquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ze wordt er mottig en mottiger van en ze krijgt er diarree van
'ik heb geen gezichtsverlies he'
Jimmy : en ik weet ook al wat meer..
lekker roddelen zometeen
gezel![]()
en weer doorzeuren tegen Danny die nog steeds niet reageert![]()
![]()
Zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Keane007 het volgende:
Hoop zooooo dat de kijker het nu ook “slim speelt” en zo veel mogelijk op de andere genomineerden stemt zodat Ash eruit vliegt. Als Ash inderdaad genomineerd is. 🤗
Jipquote:
Volgens mij wordt Danny er nu ook ietwat gek vanquote:
Nou als er eentje is die toneelspeelt en bewust is van de kijkers en dan telkens de camera inkijkt wanneer hij zichzelf aanprijst is het Tom wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
Tom voert geen toneelspel op om zijn medebewoners te pleasen. Hij doet niet aan "omhoog likken en naar beneden trappen" maar volgt gewoon zijn eigen plan, ook al zijn anderen het daar niet mee eens.
Vind dat best mooi.
Ja dat is heel belangrijk , vooral als Randy er naast komt!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Keane007 het volgende:
Hoop zooooo dat de kijker het nu ook “slim speelt” en zo veel mogelijk op de andere genomineerden stemt zodat Ash eruit vliegt. Als Ash inderdaad genomineerd is. 🤗
die vrij zijn zelf te kiezen en niet op commando van de generaal moeten leven in het BB huisquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
Tom zoekt de Nederlandse club op, waarom zou dat zijn? Oh ja, hij is Belg!
Danny is de afwas aan het vermoorden zo langzamerhandquote:
Zo berekend is Tom toch nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
dat zie ik juist bij ashley en karenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Nou als er eentje is die toneelspeelt en bewust is van de kijkers en dan telkens de camera inkijkt wanneer hij zichzelf aanprijst is het Tom wel.
Komt omdat er zoveel achter zijn rug gelult wordtquote:
Petje af voor Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
Tom voert geen toneelspel op om zijn medebewoners te pleasen. Hij doet niet aan "omhoog likken en naar beneden trappen" maar volgt gewoon zijn eigen plan, ook al zijn anderen het daar niet mee eens.
Vind dat best mooi.
Ik denk persoonlijk dat heel veel mensen er anders over denken, maar dat mag. Zoveel mensen, zoveel meningenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Nou als er eentje is die toneelspeelt en bewust is van de kijkers en dan telkens de camera inkijkt wanneer hij zichzelf aanprijst is het Tom wel.
Er zijn maar 3 belgen die of op hem stemmen of hem constant zwart maakt. Geef hem eens ongelijk. Lekker geen gezeik en gekonkel maar een gezellig spelletje met je medebewonersquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
En lol kan hebben en niet steeds de zelfde riedel te moeten horen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:00 schreef danilel het volgende:
[..]
die vrij zijn zelf te kiezen en niet op commando van de generaal moeten leven in het BB huis
oh.....dat zou ook nog kunnen...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel achter zijn rug gelult wordt
Nee joh, Tom zit daar voor zijn eigen leerprocesquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze krijgt er 5!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:55 schreef Keane007 het volgende:
Hij zei net dat hij 3 maanden gestopt wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee september zei hij in het begin een keer
Slim! Daar zijn ze er toch al overuit dat Tom gaat winnen die willen de finale week halen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
Ty, Tom, Alice in de finale week lijkt mij prima. Tom wint het denk ik wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:05 schreef mijntjexx het volgende:
Tyron wordt ook steeds sterker, Tyron of Tom for the win!
Tyron is te speels denk ik, denkt niet drie stappen vooruit. Wil gewoon een beetje plezier en met wie maakt hem niet zoveel uit. Randy is daar veel meer mee bezig in stilte.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:05 schreef mijntjexx het volgende:
Tyron wordt ook steeds sterker, Tyron of Tom for the win!
Inderdaad, Tom was echt een eikel deze week. Ik vind zijn gedrag soms puberaal.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vond Tom afgelopen week niet echt voor leuke tv-momenten zorgen, hooguit voor een gespannen sfeer zorgen
Ben een beetje klaar met dat gif dat Ka spuitquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef mijntjexx het volgende:
Karen en Jimmy wandelen, stream daarop aub!
en de generaal en haar soldaat op de achtergrondquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef mijntjexx het volgende:
Karen en Jimmy wandelen, stream daarop aub!
En glenn er nog bijquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ty, Tom, Alice in de finale week lijkt mij prima. Tom wint het denk ik wel.
Och wat is 1 weekje... anderen zijn al die weken heksen geweest..quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, Tom was echt een eikel deze week. Ik vind zijn gedrag soms puberaal.
Idd hij was vannacht heel speels aan het overleggen over de nominatie met Randyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tyron is te speels denk ik, denkt niet drie stappen vooruit. Wil gewoon een beetje plezier en met wie maakt hem niet zoveel uit. Randy is daar veel meer mee bezig in stilte.
Inderdaad, en maar loeren in de camera's.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij toch niet??quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy ook op ash gegaan!! hij zegt het tussen neus en lippen door tegen Karen!!
Klopt maar ze brengt het van die nemen we maar mee naar de finale en zien wel wat er dan gebeurtquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef -river- het volgende:
Normaal wil Ashley altijd Alice op de bank maar deze week wil ze dat niet omdat ze in de gaten heeft dat zij er op komt en ze durft niet naast Alice te zitten.
En niet naast Tomquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef -river- het volgende:
Normaal wil Ashley altijd Alice op de bank maar deze week wil ze dat niet omdat ze in de gaten heeft dat zij er op komt en ze durft niet naast Alice te zitten.
En deze week zou ze het ook weer doenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef danilel het volgende:
jimmy zegt nu tegen Ka dat hij weet dat hij er door ashley op gezet is vorige week
Jimmy mocht niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Toch denk ik dat ze wel op Tom heeft gestemd. Dit kan zij nu niet over haar kant laten gaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Ash
Laat die atoombom maar klappen
Nou nou nou wat zijn ze de boel aan het ownen
Hij heeft van de week verteld dat hij een langharige bush is bij hemquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Jammer dat Ty zo vaak in zijn kruis krabt… Heb dit al te vaak gezien, bijna abnormaal.
Jimmy had toch geen stemrecht??quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
En dat mag tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:11 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Idd hij was vannacht heel speels aan het overleggen over de nominatie met Randy
nee ze wil niet naast tom, ze weet dat ze dat gaat verliezenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze wel op Tom heeft gestemd. Dit kan zij nu niet over haar kant laten gaanze doet altijd wel net of ze eerlijk is en doet wat ze zegt maa4 dat is natuurlijk niet zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |