quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Jammer dat Ty zo vaak in zijn kruis krabt… Heb dit al te vaak gezien, bijna abnormaal.
Daar snapte ik dus ook helemaal niets vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:23 schreef cat123 het volgende:
[..]
Denk dat danny zat krijgt, was vorige keer 2e.
belangrijk is wie er naast komtquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
met 4 stemmen zit ze er toch wel op de bank waarschijnlijk.
Dit filmpje van zaterdag verklaart misschien hoe dat komtquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:12 schreef Roxiebb het volgende:
Jammer dat Ty zo vaak in zijn kruis krabt… Heb dit al te vaak gezien, bijna abnormaal.
Ik denk dat er iedere dag één familie voor een bewoner gaat komen , althans dat lijkt mij logischerquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen freeze meer denk ik vanavond ....
Me2 maargoed waren 2 nl 1 belg, dus kan zijn dat belgen danny heel leuk vinden, dus als nu bijv jimmy, ashley, danny word, en veel nl mensen stemmen bijv. jimmy, dan maakt jimmy een grote kans, en die heeft ook nog de community denkik wel achter hem staan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar snapte ik dus ook helemaal niets van
Met iedere dag lekker eten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat er iedere dag één familie voor een bewoner gaat komen , althans dat lijkt mij logischer
Ja, of die lover van Alice als ze lekker ligt te slapen straks om 2300 uur ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat er iedere dag één familie voor een bewoner gaat komen , althans dat lijkt mij logischer
En het gesprek gaat over......................quote:
🤣quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
Dat doorvertelspel hadden de undercovers makkelijk kunnen winnen
Dat zal haar niet uitmaken. Het gaat Ashley alleen maar om het tv momentje en of ze daar iemand voor moet gebruiken boeit haar echt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:26 schreef zodeju het volgende:
Oh Ashley had zo graag tegen zijn vrouw willen zeggen dat het zo goed is dat ze gekomen is...
Waarom denk Ashley dat zijn vrouw dat wil horen op tv....of dat ze daar op zit te wachten.
Denken ze elke week als ze in het voordeel zijn met nomineren is bij de andere ook trouwensquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef Harry het volgende:
Alice denkt dat er meer dan 1 uitgaan zaterdag. Dat maakt ze op uit de DK.
Omdat ze 4 personen moesten nomineren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |